Dieta optymalna

1. Data: 2002-01-12 22:58:31

Temat: Dieta optymalna
Od: i...@a...edu.pl (Kudlata) szukaj wiadomości tego autora

Przeszukalam dawniejsze posty dotyczace DO, ale i tak nie znalazlam
odpowiedzi na moje pytanie, dlatego pozwalam sobie wyciagac ten
temat...
Oboje z mezem od ponad roku zywimy sie zgodnie z DO - sila by pisac o
zaletach, jakie z tego czerpiemy. Niestety nasze dziecko (2lata) ma
bardzo silna alergie pokarmowa, wolno mu jesc trzy rzeczy na krzyz.
Czy sa znane doniesienia o tym, ze odpowiednio wprowadzona dieta
optymalna wyleczyla kogos (zwlaszcza dziecko) z alergii na ... prawie
wszystko?
Kudlata

2. Data: 2002-01-14 12:49:07

Temat: Re: Dieta optymalna
Od: "Lukasz" <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kudlata napisał(a) w wiadomości:
<3...@p...google.com>...
> [...]
>Czy sa znane doniesienia o tym, ze odpowiednio wprowadzona dieta
>optymalna wyleczyla kogos (zwlaszcza dziecko) z alergii na ... prawie

a moglbym prosic o kilka slow na temat tej diety? ciekaw jestem jak ona
wyglada, a do tej pory sie nie spotkalem...
pozdrawiam
Lukasz

3. Data: 2002-01-14 17:13:31

Od: jacek <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <3...@n...vogel.pl>, l...@p...pl says...

> [...]
>
> a moglbym prosic o kilka slow na temat tej diety? ciekaw jestem jak ona
> wyglada, a do tej pory sie nie spotkalem...

Generalnie - zywisz sie max niezdrowo wierzac ze to zdrowe. Do pewnego
czasu czujesz sie lepiej i jestes przez wyznawcow wspierany w "madrym
wyborze". Potem jak masz problemy - odwracaja sie od ciebie z
komentarzem ze nie stosowales prawidlowo diety.

4. Data: 2002-01-14 21:56:02

Od: "Kudlata" <i...@m...amu.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak, drogi Jacku, masz rację,
ale poza tym jeszcze zjadamy własne dzieci i spijamy krew z pająków, a mydło
robimy sobie z odpadów poubojowych.

5. Data: 2002-01-14 22:24:28

Od: jacek <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <a1vkmk$s9m$1@onyx.icpnet.pl>, i...@m...amu.edu.pl says...
> Tak, drogi Jacku, masz rację,
> ale poza tym jeszcze zjadamy własne dzieci i spijamy krew z pająków, a mydło
> robimy sobie z odpadów poubojowych.

A tego nie wiedzialem. Zapisze sobie.
Mozesz wiecej?

6. Data: 2002-01-14 22:30:01

Od: "Kudlata" <i...@m...amu.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

To może zróbmy tak: Ty napisz, co już sam wiesz (bo zdajesz się pretendować
do miana znawcy tematu, czyż nie?), a ja potem jedynie uzupełnię, z miłą
chęcią zresztą.

7. Data: 2002-01-15 06:10:42

Od: jacek <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <a1vmma$u33$1@onyx.icpnet.pl>, i...@m...amu.edu.pl says...
> To może zróbmy tak: Ty napisz, co już sam wiesz (bo zdajesz się pretendować
> do miana znawcy tematu, czyż nie?), a ja potem jedynie uzupełnię, z miłą
> chęcią zresztą.

Alez ja juz napisalem - ty dodalas pewne rewalacje do ktorych sie
przyznajesz (moze sumienie gryzie?). Nie moge dodawac czegos czego nie
znam - wiec czekam na kolejne twoje rewelacje.

8. Data: 2002-01-15 08:40:31

Od: "Lukasz" <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Alez ja juz napisalem - ty dodalas pewne rewalacje do ktorych sie
>przyznajesz (moze sumienie gryzie?). Nie moge dodawac czegos czego nie
>znam - wiec czekam na kolejne twoje rewelacje.

A moze cos bardziej konkretnego?
Akurat dotad nie zetknalem sie z tym terminem i chcialem sie dowiedziec o co
chodzi... jak narazie widze, ze rzecz sie ma podobnie do homeopatii, tzn. sa
albo goracy zwolennicy albo rownie goracy przeciwnicy i wszyscy na siebie
krzycza nie uzywajac konkretnych argumentow... :-)))
co do krwi pajakow, to jestem pod wrazeniem - jak taka mala iloscia mozna
sie napic... :-))))))))))

pozdrawiam
Lukasz

9. Data: 2002-01-15 10:50:51

Od: "Zbyszek" <z...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a moglbym prosic o kilka slow na temat tej diety? ciekaw jestem jak ona
> wyglada, a do tej pory sie nie spotkalem...
> pozdrawiam
> Lukasz

Mówiąc najkrócej Dieta Optymalna to taki sposób odżywiania, w którym
podstawowym źródłem energii dla twojego organizmu są tłuszcze nasycone z
minimalnym udziałem białka i troche większym udziałem węglowodanów.
Typowo to jest około 0.5g białka na 1 kg prawidłowej wagi ciała (30-60g na
dobę); 0.8g węglowodanów (50-70g na dobę), a cała reszta to tłuszcze w
ilości 100-200 gramów lub nawet więcej w zależności od twojego
zapotrzebowania energetycznego.
Korzyści jakie dostrzegłem u siebie w czasie 2,5 lat takiego odżywiania:
- nie istnieje problem nadwagi (zszedłem z 88 do 76-77 kg przy 179cm i 40
latach);
- ciśnienie powróciło ze 145/90 do 120/80;
- wbrew początkowym obawom nie dostrzegam żadnych problemów z pamięcią i
pracą umysłu (jestem informatykiem)
- bardzo dobra wydolność fizyczna;
- znakomita poprawa samopoczucia, coś co nazwałbym dużą stabilizacją
emocjonalną;
- zwiększona wytrzymałość psychiczna i odporność na stresy;
- mniejsze koszty żywności;
- zmniejszona wagowo ilość przyjmowanych pokarmów;
- zmniejszona dobowa ilość przyjmowanych kalorii (typowo o 1/3);
- zmniejszenie lub całkowity zanik "wieczornej ociężałości"
- poprawa refleksu;
Uciążliwości:
- koniecznoś ważenia wszelkich przyjmowanych pokarmów oraz liczenia ich
składu (koniecznie elektoniczna waga kuchenna oraz arkusz kalkulacyjny)
- zwracasz zbyt dużą uwagę na wszelkie dolegliwości, bo wszak żyjesz w
strachu jedząc powszechnie wyklęte tłuszcze; tu bardzo pomocne jest wsparcie
podobnie jedzących ludzi (patrz prywatny serwer grupy slawin.lublin.pl lub
nowo założona ogólnie dostępna grupa pl.misc.dieta);
- kłopoty w rodzinie i wśród znajomych (lepiej się tym nie chwal wokół);
Pozdrawiam, Zbyszek

10. Data: 2002-01-15 13:25:44

Od: "Kudlata" <i...@m...amu.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Słuchaj! Tych pająków są całe wagony!:-)
Co do konkretów, o jakie prosisz, w wolniejszej chwili postaram się
zaspokoić Twoją ciekawość.
Pozdrawiam
Kudlata

RTG - bardzo pilne