Re: Dieta optymalna sucks

From: "Tomek Wilicki" <t...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: Dieta optymalna sucks
Date: Fri, 4 Jan 2002 12:59:44 +0100

Użytkownik Iza <i...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a13vne$c53$...@o...ict.pwr.wroc.pl...

> Użytkownik Tomek Wilicki <t...@w...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych
> napisał:3...@n...vogel.pl...

> naprawdę
>
> [Lekarzy to ja przerobiłam już wzdłuż i wszerz i niestety jestem z nimi "w
> stałym kontakcie" - blokady, tabletki i te sprawy :-(. Przerobiłam też we
> wszystkie strony literaturę specjalistyczną.]

i to powód żeby łapać się za uzdrowicieli w stylu kaszpirowskiego, stojących
na bakier z lekarzami wszystkich krajów? no powodzenia...wiara ponoć czyni
cuda

> ale

> [A tak dokładniej, to co sugerujesz?]

że dieta może być przyczyną nawrotu, tak jak nadzieja mogła być przyczyną
początkowej poprawy (efekt placebo)

> to:
> jelit,

> co
>
> [A nie?

no nie, z tego co zrozumiałem napisałaś że upośledzenie perystaltyki jelit
brakiem błonnika jest dobre (jeśli zrozumiałem)... ne wiem co może być
dobrego w podtruwaniu organizmu produktami procesów gnilnych...

tomek