Re: Dieta - po co???

From: " goondoljerzy" <g...@N...gazeta.pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: Dieta - po co???
Date: Fri, 5 Sep 2003 12:45:34 +0000 (UTC)

Bardzo ciekawy pomysl. Gratuluje.

> 1. W jakim celu stosujesz dietę?
Przede wszystkim zdrowotnym. 37 latek potrafilo juz odcisnac pietno.
> 2. Jaką dietę obecnie stosujesz?
DO ale zaledwie 4 miesiace.
> 3. Czy obecna dieta jest uciążliwa? wcale nie, raczej nie, trochę, bardzo
dla mnie raczej nie, dla mojej rodziny nieco irytujaca - oni jedza normalnie.
> 4. Czy cel z pkt 1 został osiągnięty? tak/nie
czesciowo tak: zdecydowanie lepiej sie czuje, mam wiecej energii, latwiej sie
wysypiam, ustapilo lub zlagodzily sie rozne dolegliwosci chorobowe.
> 5. Po jakim czasie?
niektore szybciej, niektore wolniej - roznie,
> 6. Na jakiej diecie udało Ci się osiągnąć ww cel?
DO
> 7. Jakie diety nie działały u Ciebie?
wegetarianizm (3 lata)- nie potrafilem opanowac ogolnego obzarstwa, a
obzarstwa slodyczami w szczegolnosci. Byc moze dzis, majac wiedze o IG byloby
inaczej, ale jest DO.
glodowki - to w sumie swietna sprawa, ale jesli na codzien je sie kiepsko to
nawet glodowki nie pomagaja, poza tym glodowka jest od swieta i trzeba sie do
niej zmuszac, tak przynajmniej bylo u mnie, a dieta jest stale.
> 8. Czy i jaka dieta kiedykolwiek pogorszyła Twój stan zdrowia?
TAAK. Normalna dieta czyli brak diety.
> 9. Najważniejsza zasada, do której się stosujesz? Jednym, krótkim zdaniem.
Kazdy krok naprzod zbliza nas do celu.
> 10. Jakie ulubione danie z Twojej diety polecasz?
Jako ze wcinam sam, bez rodziny, moje zarelko nie jest zbyt wyrafinowane:
jajka w majonezie, boczek pieczony, karkowka itp.
Pozdrowionka.
gondoljerzy