Dieta truskawkowa

1. Data: 2004-06-10 16:30:25

Temat: Dieta truskawkowa
Od: "Jan Werbiński" <j...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

już trwa od kilku dni. Moja ulubiona.
:-)

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

2. Data: 2004-06-10 19:06:11

Temat: Re: Dieta truskawkowa
Od: "<\( \)~" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> już trwa od kilku dni. Moja ulubiona.
> :-)

czy niezbyt monotonna? :P
u mnie od truskawek az uczulenie sie pojawilo ;|
ale co tam, poswedzi i zejdzie
sezon truskawkowy nalezy wykorzystac maksymalnie :)

<( )~

3. Data: 2004-06-10 20:39:24

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@f...com> napisał w
wiadomości news:caa2g9$mbo$1@nemesis.news.tpi.pl...
> już trwa od kilku dni. Moja ulubiona.
> :-)

truskawki ,jogurt naturalny 0%,ser biały chudy i do tego cynamon :) wszystko
rozgnieść i wymieszać i już jest sniadanie .

a wy jak robicie truskawki??????????

4. Data: 2004-06-10 20:43:38

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

czarnyjanek w wiadomości news:caagnl$6cc$2@news.onet.pl pisze:

> a wy jak robicie truskawki??????????

Zabijam widelcem na smierc, dodaje smietany 30% (tak z 250 ml na 500-750 g
owocow) i kilka lyzeczek cukru. Wystarcza na jakies 5 minut :)

--
Ponadto wlosy na glowie sa blisko mozgu i spelniaja role ocieplania glowy, bo mozg
bardzo reaguje na zmiany temperatury (przy goraczce 42°C zapalenie opon mozgowych

5. Data: 2004-06-10 22:49:25

Od: "klamliwa eulalia" <a...@r...megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zabijam widelcem na smierc, dodaje smietany 30% (tak z 250 ml na 500-750 g
> owocow) i kilka lyzeczek cukru. Wystarcza na jakies 5 minut :)

hmmm, to malo ekonomiczny sposob;-) choc truskawki saute pochlania sie chyba
jeszcze szybciej

pozdrawiam
aducha

6. Data: 2004-06-11 05:21:35

Od: "Jan Werbiński" <j...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości:caabf3$2sr5$...@m...aster.pl,
<( )~ <( )~" <u...@g...pl> napisał:

> czy niezbyt monotonna? :P
> u mnie od truskawek az uczulenie sie pojawilo ;|
> ale co tam, poswedzi i zejdzie
> sezon truskawkowy nalezy wykorzystac maksymalnie :)
>
> <( )~

Na szczeście nie mam uczulenia. Zwykle jem nie więcej niż 4kg/dzień.

7. Data: 2004-06-11 05:24:41

Od: "Jan Werbiński" <j...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości:caah28$dk8$...@n...dialog.net.pl,
Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> napisał:

> Zabijam widelcem na smierc, dodaje smietany 30% (tak z 250 ml na
> 500-750 g owocow) i kilka lyzeczek cukru. Wystarcza na jakies 5 minut
> :)

Wersja light - miksowane z mlekiem 0%, słodzone słodzikiem - otrzymujesz coś
w rodzaju jogurtu pitnego.
Wersja mniammniam - miksowane z mlekiem skondensowanym lub śmietaną.
Słodzone czymkolwiek. Na koniec do miksera wrzucić kilka truskawek i
uruchomić na 1-3 sekundy w celu otrzymania dużych kawałków.
Ogromne truskawki wielkości małych jabłek były po 4 zł w środę.
Smacznego!

8. Data: 2004-06-11 08:03:57

Od: "Musta" <musta[usun]fa8@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakiie jesi IG truskawki?

musta

9. Data: 2004-06-11 08:34:14

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Musta" <musta[usun]fa8@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Jakiie jesi IG truskawki?

nie próbuj odebrać ludziom radość życia ;-)

są tacy co podają ,ze 40 ale ja w to nie wierze :)))

truskawki maja bardzo małe stężenie cukru przez co ładunek glikemiczny nie
jest duży i nie fermentują wiec można je spożywać o każdej porze dnia

10. Data: 2004-06-11 08:46:43

Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> a wy jak robicie truskawki??????????

Myję i pożeram. :-)

Czasami kroję na plastry, sypnę brązowym, a jeszcze lepiej czarnym cukrem
trzcinowym i dam łyżkę kwaśnej śmietany, ale na ogół nie widzę powodu, żeby
je w czymś topić. :-)

Albo kroję na plastry i mieszam to z żółtym arbuzem pociętym w kostki i
posypuje płatkami migdałowymi.

U nas dopiero truskawki się zaczynają, na razie potrafią i 6 zł kosztować w
porywach :-(

Sowa - jeszcze na głodzie truskawkowym

Antylopa czy gepard w domu?????
Czy ma ktos ul pszczeli na zbyciu, moze byc nawet bardzo stary
COJEST?
jak uniknąć jo-jo
Ksiazki Ellisa