Dla XL - z serii "Ten zły dżęder"

731. Data: 2014-02-07 17:05:42

Temat: Re: Dla XL - z serii "Ten zły dżęder"
Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

news:lcu0mg$4n1$1@news.icm.edu.pl...
> [...]
oung_Achilles_-_Ancient_Roman_fresco.jpg

> No tak, niebawem zamiast dwóch stopek pojawią się cztery kopytka.
>
> Ewa, z dedykacją dla Chirona https://www.youtube.com/watch?v=Vg6pGISUE_A

:-)

--

Chiron

---
ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

732. Data: 2014-02-07 17:12:18

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl.nospam> napisał w wiadomości

> Te zajęcia nie odbywają się wbrew woli rodziców. Wbrew mojej woli religia,
> jako przedmiot wg mnie do oceny została wciągnięta do średniej ocen.
>
> p.

---
ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

733. Data: 2014-02-07 19:48:07

Temat: Re: Dla XL - z serii "Ten z?y d??der"
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 07 Feb 2014 12:24:32 +0100, krys napisał(a):

> Powiadasz, że na religię też będą wołami ciągnąć?

Powiadasz, że gdzieś już ciągną? Kto i gdzie?
Kto wie, może czas się bać? - rzuć info :-}
--
XL
"Świat Amerykanina jest tak wielki jak jego gazeta. " A. Einstein

734. Data: 2014-02-07 19:55:55

Od: krys <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Powiadasz, że gdzieś już ciągną? Kto i gdzie?
> Kto wie, może czas się bać? - rzuć info :-}

Przecież to nie ja lamentuję, że WDŻ/religia jest w szkole, bo wiem, że bez
mojej zgody nikt dziecka nie zaciągnie.

735. Data: 2014-02-07 20:42:35

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 07 Feb 2014 19:55:55 +0100, krys napisał(a):

> Przecież to nie ja lamentuję, że WDŻ/religia jest w szkole, bo wiem, że bez
> mojej zgody nikt dziecka nie zaciągnie.

Niestety "postęp" wykazuje tylko wyżej linkowana przeze mnie "edukacja"
seksualna, w odróżnieniu od religii, która ciągle w tyle...

736. Data: 2014-02-07 20:53:26

Od: krys <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Niestety "postęp" wykazuje tylko wyżej linkowana przeze mnie "edukacja"
> seksualna, w odróżnieniu od religii, która ciągle w tyle...

Jedno i drugie nie powinno być w szkole.
Od tego są rodzice.

737. Data: 2014-02-07 20:54:32

Od: Margarita <7...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

No tak i od tej religi syfilis przewala się polskę a dzieci rodzą dzieci, gwałcą się
w szkołach...

Fachowcy podkreślają, że nauczanie o seksie wcale nie zachęca młodych
ludzi do wcześniejszego współżycia, a jedynie tłumaczy to zagadnienie,
przez co zwiększa się kultura i inteligencja seksualna. Tłumaczy to
fakt, dlaczego w krajach, w których edukację seksualną dzieci
zdobywają już w przedszkolach - tak jak w Szwecji czy Holandii -
odsetek ciąż nastolatek jest najniższy w Europie, a akty przemocy
seksualnej w ogromnej większości są dziełem imigrantów z krajów, w
których seks jest tematem tabu.

A zatem edukacja seksualna?
 Tak i to jak najprędzej. Chciałbym bardzo mocno podkreślić, że
 najsilniej działającym elementem profilaktyki zaburzeń rozwoju
 psychoseksualnego jest edukacja i wiedza, bo jeśli w Polsce nie
 zostaną wprowadzone diametralne zmiany w zakresie odpowiedzialności
 państwa za edukację seksualną dzieci, to wyprodukujemy całe grono
 dewiantów seksualnych, zarówno mężczyzn, jak i kobiet, także tych
 młodych, nastoletnich.

http://m.onet.pl/wiadomosci/prasa,p5225

738. Data: 2014-02-07 21:28:30

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 07 Feb 2014 20:53:26 +0100, krys napisał(a):

> Jedno i drugie nie powinno być w szkole.
> Od tego są rodzice.

Zasady religii powinny być nauczane poza domem rodzinnym dziecka z uwagi na
konieczność nabycia konkretnej wiedzy, co rodzice nie zawsze są w stanie
zapewnić, zwłaszcza niewierzący (sa takie przypadki, zresztą różnego
autoramentu, tu ich rozpatrywać nie bedę) lub niepraktykujący - jednakże
uważam, że religia jako przedmiot powinna być nauczana NIE w szkole, lecz
jak niegdyś - w salach parafialnych. Szkoła nie wychowuje, dzieją się tam
rzeczy złe - dlatego nie jest dobrym miejscem dla krzyża i lekcji religii,
więc nie spełnia minimum wymagań, bo nie zapewnia symbolom religijnym
(wszelkim zresztą) szacunku i skupienia na lekcji.

739. Data: 2014-02-07 21:29:10

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 02/07/2014 07:48 PM, Ikselka wrote:

> Powiadasz, że gdzieś już ciągną? Kto i gdzie?
> Kto wie, może czas się bać? - rzuć info :-}

A nie ciągną? szkolne wyjścia całą klasą do kościoła na rozpoczęcie
roku szkolnego, na zakończenie, na każdą możliwą okazję.
Religia w środku innych zajęć, krzyże w klasach, brak zajęć dla dzieci
nie uczęszczających na religię - wszystko to jest formą nacisku.

740. Data: 2014-02-07 21:30:36

Od: krys <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> [...]
> uważam, że religia jako przedmiot powinna być nauczana NIE w szkole, lecz

Rodziców niewierzących , niepraktykujących, tudziez innego wyznania
pozostawiłabym w spokoju. Z resztą się zgadzam.

> [...]
> więc nie spełnia minimum wymagań, bo nie zapewnia symbolom religijnym
> (wszelkim zresztą) szacunku i skupienia na lekcji.

Wiesz, biorąc pod uwagę afery pediofilne to i zakrystia nie jest dobrym
miejscem.

PURCHASE ORIGINAL PASSPORTS, DRIVER'S LICENSES, ID CARDS, BIRTH CERTS & UNIVERSITIES DIPLOMA FOR ALL COUNTRIES
Czeszka szuka Miłosza :-D
Oświecenie wbrew dogmatom...
WOŚP.
TV temat namber łan - Ukraina :-/