Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!news.glorb.com!peer01.iad.highwinds-media.c
om!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx01.iad01.newshosting.
com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-
b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Sat, 01 Feb 2014 00:53:01 +0100
From: Qrczak <q...@g...pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.1.7) Gecko/20100111
Thunderbird/3.0.1
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Dla XL - z serii "Ten zły dżęder"
References: <lcaalk$eoj$1@usenet.news.interia.pl>
<1a90ykp8phjs2$.1l8c5uzosir75$.dlg@40tude.net>
<lceh0j$gur$4@node1.news.atman.pl>
<78fsyfbhz4js.srype1421yoj$.dlg@40tude.net>
<lcek5i$krb$2@node1.news.atman.pl>
<udaylym8ndyz$.r1xbmy47qzuq.dlg@40tude.net>
<52eb4d18$0$2228$65785112@news.neostrada.pl>
<11tx89yoxjp7$.5w1yh6zoijyo.dlg@40tude.net>
<52ebbaef$0$2210$65785112@news.neostrada.pl>
<lcgqu7$it5$1@node2.news.atman.pl>
<52ebf44b$0$2146$65785112@news.neostrada.pl>
<lcgt8l$l6r$1@node2.news.atman.pl>
<1omb79a64pdez$.swwaswitz4uj$.dlg@40tude.net>
<lch0t0$ooa$1@node2.news.atman.pl> <lch16b$6gk$2@node1.news.atman.pl>
<lch20a$ppc$1@node2.news.atman.pl>
<52ec1027$0$2379$65785112@news.neostrada.pl>
<lch5l2$tav$1@node2.news.atman.pl>
<52ec1e6b$0$2371$65785112@news.neostrada.pl>
<lch8b0$vv9$1@node2.news.atman.pl> <lch8li$fj$1@node2.news.atman.pl>
<g...@4...net>
<lchbij$2ql$6@node2.news.atman.pl>
In-Reply-To: <lchbij$2ql$6@node2.news.atman.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 161
Message-ID: <52ec3759$0$2139$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 87-207-144-62.dynamic.chello.pl
X-Trace: 1391212377 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2139 87.207.144.62:52160
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 9974
X-Received-Body-CRC: 117870187
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.psychologia:680647
Ukryj nagłówki
Dnia 2014-02-01 00:28, obywatel Paulinka uprzejmie donosi:
> W dniu 2014-02-01 00:20, Ikselka pisze:
>> Dnia Fri, 31 Jan 2014 23:38:42 +0100, Paulinka napisał(a):
>>
>>> Ale czy np w edukacji seksualnej nie chodzi o to, że skoro wiemy, że
>>> dzieciaki zaczynają wcześniej, dać im wiedzę na temat antykoncepcji?
>>> A nie zostawić samych sobie? Z niechcianymi dziećmi?
>>
>> http://opcja.wordpress.com/2013/04/03/edukacja-seksu
alna-ocenmy-po-rezultatach-czyli-demoralizacja-w-pra
ktyce/
>>
>>
>> "Ponieważ jesteśmy środowiskiem, które sprzeciwia się praktykom
>> społecznym,
>> sprowadzającym człowieka do poziomu zwierzęcia (w tym kierunku nasze
>> poglądy wyznacza głównie Straight Edge), chcielibyśmy zabrać głos w
>> dyskusji o edukacji seksualnej, jaką propagują dziś środowiska lewackie i
>> nazifeministyczne. Spróbujmy więc sobie odpowiedzieć na następujące
>> pytanie: ile w rozwój społeczeństwa wnosi edukacja seksualna?
>> Dokonajmy tej
>> oceny na dość wymownym przykładzie, jakim jest Wielka Brytania, w której
>> jest ona obowiązkowa.
>>
>> To w brytyjskich szkołach o związkach i inicjacji seksualnej mówi się w
>> sposób całkowicie otwarty oraz śmiały, i to już na wczesnym etapie życia
>> dziecka. Przy okazji edukacja seksualna jest tutaj wykorzystywana do
>> promocji określonych ideologii, zbieżnych chociażby z wykładnią lobby
>> homoseksualnego.
>>
>> Na jakich aspektach oparta jest w ogóle edukacja seksualna? Wyróżnia
>> się tu
>> trzy główne rodzaje. Na marginesie zaznaczę, że jak na razie Polsce
>> najbliżej do wariantu ,,A":
>>
>> A - wychowanie do czystości - abstynencji seksualnej (chastity education,
>> abstinence - only education),
>>
>> B - biologiczną edukację seksualną (biological sex education) - opiera
>> się
>> głównie na przekazie wiadomości ze sfery czysto biologicznej i
>> fizjologicznej. Bardzo dokładnie i precyzyjnie podchodzi do tematu
>> antykoncepcji, omija jednak sferę duchową i moralną,
>>
>> C - złożoną edukację seksualną zawierającą oba powyższe podejścia
>> (comprehensive sex education).
>>
>> Wielka Brytania od lat prowadzi obowiązkowy permisywny program wychowania
>> seksualnego B lub C, co oznacza, że już pięcioletnie dzieci zaczynają
>> uczyć
>> się o związkach międzyludzkich, dojrzewaniu w kontekście swej
>> seksualności
>> czy ogólnie rozmnażaniu. Po ukończeniu 11 roku życia w ramach edukacji
>> seksualnej młodzież karmi się informacjami odnośnie antykoncepcji, seksu
>> oraz fizjologii ludzkiego ciała. A wszystko to przywdziane rzecz jasna w
>> szaty lewicującej politycznej poprawności i uwzględniające wykładnię
>> środowisk homoseksualnych.
>>
>> Jaki jest w takim razie cel edukacji seksualnej? W zamyśle jej
>> propagatorów, skutkiem przymuszania młodych do zagłębiania się w tematy,
>> które ich przerastają, jeśli mamy na względzie niski stopień rozwoju
>> psychicznego dzieci, jest zmniejszenie ilości ciąż wśród nastolatek oraz
>> wskaźnika zachorowań na choroby weneryczne.
>>
>> Rezultaty? Przy ogromnych nakładach finansowych na tę dziedzinę Wielka
>> Brytania ma największy wskaźnik ciąż w Europie - 26 urodzeń na 1000
>> kobiet
>> w wieku 15-19 lat. Tamtejszy rząd próbuje z tym walczyć, przynajmniej
>> oficjalnie, ale finał tego jest żaden, czemu trudno się dziwić, skoro ten
>> sam rząd nie dostrzega, że brytyjski model edukacji seksualnej jest
>> jednym
>> z głównych powodów ,,zeszmacenia się" brytyjskich nastolatków.
>>
>> Ale to nie koniec ,,sukcesów" poddawania młodych indoktrynacji. Następnym
>> jest obniżenie wieku inicjacji seksualnej wśród nastolatków. Tak więc
>> tutaj
>> również nie widać pozytywnych rezultatów. To może chociaż osiągnięto cel
>> zmniejszenia zachorowań na choroby weneryczne? Niestety, i tutaj edukacja
>> seksualna poległa - w ciągu ostatnich 10 lat nastąpił 20-procentowy
>> wzrost
>> ostrych zachorowań na choroby przenoszone drogą płciową wśród mężczyzn i
>> 56-procentowy wśród kobiet. Zaskakująco duży jest również wskaźnik
>> aborcji
>> wśród nastolatek - prawie dwie trzecie nieletnich ciąż kończy się
>> aborcją.
>>
>> To jednak nie wszystko. Ostatnie dane ukazują kolejne przykłady na
>> kompromitację liberalno-lewicowej wersji edukacji seksualnej, która nie
>> tyle nie likwiduje szkodliwych zdrowotnie i społecznie zachowań, co
>> jeszcze
>> je potęguje.
>>
>> Okazuje się, że seksualne przestępstwa w brytyjskich szkołach są na
>> porządku dziennym, a każdego dnia 15 uczniów brytyjskich szkół jest
>> wyrzucanych lub zawieszanych za przewinienia na tle seksualnym -
>> najczęściej jest to znęcanie się i molestowanie. Zjawisku sprzyja
>> wszechobecna pornografia w Internecie i ,,sexting", czyli przesyłanie
>> nagich
>> lub półnagich zdjęć nastolatków.
>>
>> Co robi władza widząc, że stopień zdziczenia seksualnego jest wśród
>> nastolatków na tyle wysoki, że warto zmienić model edukacji seksualnej na
>> mniej perwersyjny i oparty bezpośrednio na wychowaniu do świadomej
>> czystości i abstynencji? Zdaniem Claire Perry, doradcy premiera ds.
>> dzieci,
>> rząd powinien natychmiast zająć się wprowadzeniem filtrów internetowych i
>> innych zabezpieczeń dotyczących korzystania z Internetu przez dzieci i
>> młodzież, zwłaszcza w telefonach komórkowych.
>>
>> Czyli żadnego przyznania się do winy nie będzie. Żadna próba
>> wychowawczego
>> przeciwdziałania rewolucji seksualnej w mediach czy w sieci nie zostanie
>> podjęta. Zostaje zachowany ten totalitarny w swym rozumowaniu przesąd, że
>> wina nie tkwi w systemie, ale poza nim, co doprowadzi do kolejnych
>> bzdurnych ograniczeń i regulacji, które nie przyniosą żadnych efektów.
>> Tak
>> jak obniżenia wskaźnika otyłości wśród młodzieży nie obniży likwidacja
>> szkolnych sklepików, bo wszelkie batoniki można sobie kupić poza szkołą,
>> tak ograniczenia internetowe nie wystudzą seksualnych zapędów młodzieży,
>> rozbudzonych już na wczesnym etapie rozwoju psycho-fizycznego w ramach
>> edukacji seksualnej.
>>
>> Zresztą, czy wzrost wiedzy na temat środków antykoncepcyjnych wśród
>> brytyjskich nastolatków uchronił młodych przed zajściem w ciąże? Wręcz
>> przeciwnie.
>>
>> Na koniec jeszcze opinia przedstawicieli National Union of Teachers,
>> którzy
>> oficjalnie podkreślili, że równouprawnienie płci zostało przemianowane na
>> ,,sprośny styl życia", który sprawia, że młode dziewczęta mają coraz
>> gorszy
>> obraz samych siebie. ,,Króliczki Playboya zdobią piórniki dzieci,
>> taniec na
>> rurze jest przedstawiany jako świetne ćwiczenie fizyczne, a konkursy
>> piękności w bikini są już wręcz obowiązkowym elementem szkolnego życia" -
>> czytamy w oświadczeniu nauczycieli.
>>
>> Z oficjalnych danych wynika, że w roku szkolnym 2009/2010 miało miejsce
>> 3330 wykluczeń i zawieszeń spowodowanych incydentami na tle
>> seksualnym, rok
>> później było ich 3030. Najczęściej były to zachowania określane jako
>> lubieżne, znęcanie się na tle seksualnym, molestowanie, napaść.
>> Niepokojące
>> jest to, że z 3030 przypadków aż 200 dotyczyło szkół podstawowych.
>>
>> Eksperci podkreślają, że liczby te niekoniecznie mogą odzwierciedlać
>> rzeczywistą skalę zjawiska, bowiem wielu dyrektorów szkół niechętnie
>> zajmuje się problemami wykorzystywania seksualnego, w obawie o dobre
>> imię i
>> reputację szkoły. Z badań wynika, że 30 proc. nauczycieli szkół
>> średnich i
>> 11 proc. pedagogów w podstawówkach jest świadoma obecności takich
>> incydentów wśród uczniów.
>>
>> Sławomir Gródecki"
>>
> I myślisz, ze ten problem jedna Kępa załatwi swoją inicjatywą? :333333
Myślę, że to załatwi Ikselka copypastem w usenecie.
Q
--
premedytacyjnie nie wycięłam
|