Re: Dla XL - z serii "Ten zły dżęder"

From: Ikselka <i...@g...pl>
Subject: Re: Dla XL - z serii "Ten zły dżęder"
Newsgroups: pl.sci.psychologia
<lchfbn$m9o$1@node1.news.atman.pl> <lchfrb$7hi$1@node2.news.atman.pl>
<lchgeq$n2b$5@node1.news.atman.pl>
<p6alb27oar9g.m782wfoymgnb$.dlg@40tude.net>
<lchh2u$nnc$2@node1.news.atman.pl>
<krh199qp0z65.1m076s4c1m58$.dlg@40tude.net>
<lcjk83$83f$5@node2.news.atman.pl>
<mqwiumyvxu31$.s63xaojxt1wn.dlg@40tude.net>
<lcjm8c$aj9$2@node2.news.atman.pl>
<1l619j7nq9pyx$.1ve59s1jshz65.dlg@40tude.net>
<lcjnbg$bp3$1@node2.news.atman.pl>
<1l223g26lk819$.lxv0yfpetybj$.dlg@40tude.net>
<lcjnpf$bp3$5@node2.news.atman.pl>
<u9fqvbarpkvp.c58smxe6ll03$.dlg@40tude.net>
<lcjq4k$egl$1@node2.news.atman.pl>
<o...@4...net>
<lcjqh6$egl$2@node2.news.atman.pl>
<y...@4...net>
<lcormc$bgt$2@node2.news.atman.pl>
Date: Mon, 3 Feb 2014 21:22:01 +0100

Dnia Mon, 03 Feb 2014 20:46:20 +0100, Paulinka napisał(a):

> Mój Maciek chodził do jednego z najbardziej wyróżnianych przedszkoli
> publicznych we wrocku. Przez rok tam chodził. Dziękować, że mi się
> lampka zapaliła i dziecko stamtąd zabrałam.

Sama widzisz. Też to przerobiłam, zabierając młodszą córkę z jednej z
lepszych szkół podst. Przeniosłam z dna na dzień, do nas, do sąsiedniej wsi
- i dziecko odżyło. Przt tym zaznaczam, ze świetna uczennica.

> I widzę pozytywne efekty.

Też widziałam, w praktyce i także na papierze - bardzo dobre oceny pracy,
świetne wyniki hospitacji, pochwały, zachwyty. Tyle że jak _PO STRAJKU_
przyszło co do czego, to ta sama dyrektorka, co te hospitacje prowadziła i
sporxądząła karty hospitacji i mnie oceniała, skłamała w sądzie pracy, że
lekcje były źle prowadzone, chaotyczne itp. Zażądałam dowodów - ww
dokumentacji. Okazało się, że (cytuję wypowedź sędziego): "Dyrekcja nie ma
obowiązku przedstawiania w sądzie pracy WEWNĘTRZNYCH DOKUMENTÓW szkoły
dotyczących pracy nauczyciela". Kopii protokołów pohospitacyjnych nie
otrzymywało się wtedy, tylko skłądał na nich swój podpis.
Pozostało mi odwrócić się na pięcie i wyjść, co też zrobiłam.

Nie masz pojęcia, jak ludzie potrafią być wdzięczni, jak potrafią kłamać w
oczy.
Zwłaszcza pod presją - a ona była. Bo by ją koledzy nauczyciele i o dziwo
Rada Rodziców (he he) zrzucili z funkcji, gdyby mnie poparła. Dziś ją
czasem spotykam, nigdy nie patrzy mi w oczy.
--
XL
"Świat Amerykanina jest tak wielki jak jego gazeta. " A. Einstein