Dla XL - z serii "Ten zły dżęder"

101. Data: 2014-01-29 22:58:19

Temat: Re: Dla XL - z serii "Ten zły dżęder"
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
L425xH442/t-shirt06-8778a.jpg

loszard-delux.html

> też zbyt wyszukane
> ja jestem z natury - prosty== prostacki
> podkoszulek dzinsy.
>
> wszystki bardziej wyszukane elementy
> jakie moja kupuje mi by zrobic sobie przyjemność :))))
> leżą/wiszą w szafie nieużywane - aż przyjedzie pora
> wymiany na nowe :)))
>
> nie śledze tego zbyt dokładnie :)))))

Hmmm, to jednak mnie mąż bardziej docenia - zdecydowanie i zdeklarowanie
uznaje mój gust :-)
--
XL
"Świat Amerykanina jest tak wielki jak jego gazeta. " A. Einstein

102. Data: 2014-01-29 23:00:33

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 29 Jan 2014 22:52:21 +0100, FEniks napisał(a):

> Wiesz, jak napisałam tego poprzedniego posta, to po chwili mnie naszło,
> ale już nie zdążyłam wysłać: a może właśnie cwana ta dziewczyna - zjada
> kolację za friko i w nogi? To którą wolisz? ;)))

Bo "głupia i uczciwa" zjada kolację i.... płaci?
3333333333-)

103. Data: 2014-01-29 23:05:56

Od: Kamienna <s...@y...nl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-29 22:58, Ikselka pisze:
> [...]
L425xH442/t-shirt06-8778a.jpg

loszard-delux.html

> Hmmm, to jednak mnie mąż bardziej docenia - zdecydowanie i zdeklarowanie

Nie pomyślałeś, że są mężczyźni, którzy maja własne jaja a co za tym
idzie gust? :-)
On jest raczej naturliś czyli wyswobodzona wolna wola:
http://img4.demotywatoryfb.pl//uploads/201209/134646
0720_vwx5du_600.jpg

104. Data: 2014-01-29 23:14:50

Od: Lolitka <5...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikka
Nie ma sensu z nimi gadać, trzeba raczej podtrzymywać w nich tę ciemnote co im kler
wcisnął, bo to szybko im zrujnuje życie, a nawet można ....Przebierz się za siostre
zakonną i szybko Ikselka łyknie, że jak zrobisz kupę na jej głowe , to wmów jej że ma
świetny kapelusz. Ja za proboszcza, wyciągne fujare Chironowi i bez trudu go
przekonam że to ogórek kiszony własnej roboty. Debilstwo jest tak zmanipulowane że
Chirek święcie przekonany będzie że lizał ogórek kiszony. A ikselka na wsi furore
zrobi z nowym kapeluszem.

105. Data: 2014-01-29 23:20:20

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 29 Jan 2014 23:05:56 +0100, Kamienna napisał(a):

> [...]
> idzie gust? :-)
> On jest raczej naturliś czyli wyswobodzona wolna wola:

Hmmm, a co jeśli "własne jaja" niekoniecznie wyrażają się w formie
manifestowanej ciuchowej "autonomii"? Sa inne sposoby...

106. Data: 2014-01-29 23:28:23

Od: "intuicjonista" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja nie bardzo wierzę w takiego szachistę, bo jaki osobiście mógłby mieć
> w tym interes? Myślę, że pewne rzeczy wymykają się po prostu spod
> kontroli i ogólnie jako ludzie zagolopowujemy się, m.in. w folgowaniu
> własnym słabościom i wpadamy jak... śliwka w zarośla?

Rozumiem - dla mnie też to nie jest pan Kazio
z kalklatorkiem/komputerkiem.
Ale tu już wkraczamy na pole minowe więc
odpuśćmy - personifikacje tego szachisty.
:)))

Natomiast uleganie słabościom jak najbardziej.
(Kąśliwośc uwagi zostaje doceniona :)))))) )
To jest narzędzie kierownia sterowania.
Gdzieś w książce o masonach czytałem - że
oni z pełną premedytacją wykorzystują te proste
popędy - by kierować spoeczeństwami.
Nawet sie z tym nie kryją - bo ludzie jak
narkomani - nie są w stanie nad sobą
zapaonować nawet kiedy im o tym powiedzieć

To jest chyba ich zdaniem coś w rodzaju
- pułapek - zabezpieczeń- ogrodzenia , które
przechodzą wybrani - czyli zdolni opanować
popędy/pokusy.

> Wiesz, jak napisałam tego poprzedniego posta, to po chwili mnie naszło,
> ale już nie zdążyłam wysłać: a może właśnie cwana ta dziewczyna - zjada
> kolację za friko i w nogi? To którą wolisz? ;)))

W tym wpadku kolacja była składkowa :)))))

Ale nawet gdyby - to są pewne sprawy
nie wymienialne na kasę.

Tu jest tak,że powiedzym domyślnie zgodziła
się na kontynuacje zabawy po kolacji - ale to
nie oznacza, że na każdych warunkach.
I o te niedopowiedziane warunki tu chodzi.
Więc jeśli uznała, że (niedopowiedziane) warunki są
nieakceptowalne ( i celowo były niedpowiedziane)
to bym , ją z takiej dezercji/ucieczki usprawiedliwił.
Bo gdyby wszystko zostało odrazu do końca
powiedziane to by się z pewnością nie zgodziła.

:)))

107. Data: 2014-01-29 23:32:10

Od: "intuicjonista" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kamienna" <s...@y...nl> napisał w wiadomości
>W dniu 2014-01-29 22:58, Ikselka pisze:
> On jest raczej naturliś czyli wyswobodzona wolna wola:
> http://img4.demotywatoryfb.pl//uploads/201209/134646
0720_vwx5du_600.jpg

nie rób mi takiej reklamy :)))))

jakies granice przyzwoitości
w żartach też obowiązują :)))))

108. Data: 2014-01-29 23:39:43

Od: "intuicjonista" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia Wed, 29 Jan 2014 22:47:18 +0100, intuicjonista napisał(a):
>
> Hmmm, to jednak mnie mąż bardziej docenia - zdecydowanie i zdeklarowanie
> uznaje mój gust :-)

ja gust swojej też doceniam i uznaje :)))))

109. Data: 2014-01-29 23:40:05

Od: Kamienna <s...@y...nl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-29 23:32, intuicjonista pisze:

> Użytkownik "Kamienna" <s...@y...nl> napisał w wiadomości
0720_vwx5du_600.jpg

> nie rób mi takiej reklamy :)))))
>
> jakies granice przyzwoitości
> w żartach też obowiązują :)))))

I znów zapomniałeś, że w reklamie prawda tkwi tylko w tym
co napisane małymi literkami.

110. Data: 2014-01-29 23:45:00

Od: "intuicjonista" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

0720_vwx5du_600.jpg

> I znów zapomniałeś, że w reklamie prawda tkwi tylko w tym
> co napisane małymi literkami.

acha - małych literek nie było wcale - znaczy
wszystko bujda :))))))
OK - oddycham spokojniej :))))))

PURCHASE ORIGINAL PASSPORTS, DRIVER'S LICENSES, ID CARDS, BIRTH CERTS & UNIVERSITIES DIPLOMA FOR ALL COUNTRIES
Czeszka szuka Miłosza :-D
Oświecenie wbrew dogmatom...
WOŚP.
TV temat namber łan - Ukraina :-/