Dla XL - z serii "Ten zły dżęder"

381. Data: 2014-02-01 00:53:37

Temat: Re: Dla XL - z serii "Ten zły dżęder"
Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

news:12hl6c6k63cmg$.1i706dzqvlq28.dlg@40tude.net...

> Teoretyczna :-DDD

No- nie do końca:-))))

,,Kto rządzi przeszłością, w tego rękach jest przyszłość; kto rządzi
teraźniejszością, w tego rękach jest przeszłość."
G. Orwell

Chiron

---
ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

382. Data: 2014-02-01 00:55:04

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
cle/732-o-przymusowej-edukacji-seksualnej-dzieci.htm

> Ktoś się upomniał o swoje prawa, nie zmienisz tego, nie zatrzymasz. Możesz
> utyskiwać, ale tego nie zmienisz. Jesteś trybikiem anty w rewolucji
> kulturowej w Polsce.

Paulinko! O czym Ty piszesz? KTO się upomniał? O jakie prawa? Komu je kiedyś
zabrano (lub nigdy nie dano)?

383. Data: 2014-02-01 00:57:34

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 1 Feb 2014 00:52:18 +0100, Chiron napisał(a):

> I dobrze. Wcale mi ich nie żal. Należy im się- choćby za Potop:-)))

Hamuj się waść! Potop szwedzki może się powtórzyć, tym razem w innym
kolorystycznym wydaniu... ;-PPP
--
XL
"Świat Amerykanina jest tak wielki jak jego gazeta. " A. Einstein

384. Data: 2014-02-01 00:59:43

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 1 Feb 2014 00:53:37 +0100, Chiron napisał(a):

> No- nie do końca:-))))

Chyba do końca się nie da - trochę anatomii znam, no przecież toż by se
chłopaki krzywde robili straszną... ;-PPP

385. Data: 2014-02-01 00:59:48

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2014-01-31 23:33, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

> Jakieś konkrety? Oczywiście poza już dawno przebrzmiałym słoneczkiem.
Przebrzmiałym?! Żartujesz oczywiście? Raczej "oklepanym". A te untensylia w
sex- shopach to dla kogo? Uważasz, że nikt (albo prawie nikt) tego nie
kupuje? A jak nawet kupi- to nie użyje?

> Trochę rozumiem... masz prawo zazdrościć.

Może troszkę:-)))

386. Data: 2014-02-01 01:03:36

Od: Paulinka <p...@w...pl.nospam> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-02-01 00:55, Chiron pisze:
> [...]
cle/732-o-przymusowej-edukacji-seksualnej-dzieci.htm

> Paulinko! O czym Ty piszesz? KTO się upomniał? O jakie prawa? Komu je

Homo, trans. Ci ludzie istnieją, chociaż tego nie chcesz.
p.

387. Data: 2014-02-01 01:04:20

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2014-01-31 23:09, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

cle/732-o-przymusowej-edukacji-seksualnej-dzieci.htm

> Już pisałam. Pano od Złego Harego Potera.
> Do pani nic nie mam, poza jednym: neofita
No nie sposób jej też nie zarzucić i tego, że nie przeklina
:-\

> Widziałeś? Może foty masz? Pokaż!
http://www.youtube.com/watch?v=EFIwFnrNX1M&list=PLE7
E40A1ED3BD9687

388. Data: 2014-02-01 01:04:22

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 1 Feb 2014 00:59:48 +0100, Chiron napisał(a):

> Przebrzmiałym?! Żartujesz oczywiście? Raczej "oklepanym".

Przebrzmiałym - tera jusz som lepsze zabawy :-///

389. Data: 2014-02-01 01:04:33

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 31 Jan 2014 22:54:03 +0100, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2014-01-31 22:40, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:

rii-doroty-majewskiej-w-sprawie-szczepionek/

> Doktor Majewska... straszy od 2008 roku...

Stary filmik, ale nadal aktualne...

https://www.youtube.com/watch?v=HX-SCdjDOrA

Jest cała masa opracowań dot. różnych szczepień, nie tylko dr.Majewskiej,
nie tylko polskich specjalistów... Po prostu nim człowiek zdecyduje się na
szczepienie czy to siebie, czy swojego dziecka, powinien się dwa razy
zastanowić... I nie, nie jestem przeciwna wszelkim szczepieniom.

M.

390. Data: 2014-02-01 01:05:58

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Kiedyś nie było mikrofalówki...

Chyba najgorsza rzecz: trywializowanie problemu. Tak Paulinko- masz rację.
Nie było. I komputerów osobistych. Tyle, że to 100% erystyka.

[...]

PURCHASE ORIGINAL PASSPORTS, DRIVER'S LICENSES, ID CARDS, BIRTH CERTS & UNIVERSITIES DIPLOMA FOR ALL COUNTRIES
Czeszka szuka Miłosza :-D
Oświecenie wbrew dogmatom...
WOŚP.
TV temat namber łan - Ukraina :-/