Re: Dla kogo dzieci?

Data: 2003-08-04 15:02:56
Temat: Re: Dla kogo dzieci?
Od: "Z. Boczek" <z...@w...pl>

Wprąciłem się, gdyż annima i te mądrości wymagają mojej stanowczej
erekcji:

> Nie jest to kwestia, zagrożenia ale UWAGA ważne słowo !!!! ODPOWIEDZIALNOŚCI
> zagrożenie pojawia się zawsze gdy nie ma odpowiedzialności.
> Nie piszę, że jest to łatwa sprawa. Ale niektórzy na prawdę nie powinni mieć
> dzieci. Problemem jest to czy
> 1 ktoś powinien to weryfikować?

Tak. Ja.

> 2 kto powinien to weryfikować?

No Ja.

> 3 jak powinien to weryfikować?

Dowcipnie, Oralnie i Namacalnie. Czasem przejdę do Analizy.

> Nie wierzę w idealne prawo czy idelne organy,

Nie widziałeś(-aś), więc wybaczam :) Ale nie mów już o tym, czego nie
widziałeś(-aś) :)

> które by umiejętnie zajęły się tym tematem, ale

J.w. Ignorancja totalna :]

> - zabrzmi to okrutnie - rozmnażanie jest chyba umiejętnością, która
> jest zbyt dostępna.

Antykoncepcja jest umiejętnością/świadomością zbyt trudno dostępną.
Najpierw powinno się uczyć, jak NIE zrobić.

> Wybobraźcie sobie świat ludzi wychowanych w miłości.
> Problemem tego świata jest chyba m.in. problem wychowania

To umimy abo nie umimy - bo nie łapię? :)

> Wystarczy przejżeć

To o patrzeniu czy jedzeniu? jrz czy żr? :)

> biografie największych zbrodniarzy Hitler, Stalin, Mao - czy chodźby

Chodź? A jesteś K czy M? 8]

> Charles Manson
> Świat naprawdę ich nie potrzebował

A Ciebie? Jak jest z Tobą? Strrrasznie mnie to ciekawi :)
Bo jak jest ze mną - wiem (i nie jest to wesołe... :( Okazuje się, że
beze mnie świat też się kręciłby tak samo :( CHLIP! CHLIP! :,( )

Przypomniały mi się takie dwie zagadki krążące po sieci...
Ups, znalazłem ;) Proszę o przeanalizowanie:

http://www.thot.pol.pl/data/i.php/wybory *do przeanalizowania*.

To jak? Kto wg Ciebie teraz jest, a kto nie jest potrzebny, odpowiedni
lub nieodpowiedni do rodzenia i wychowywania? :]
--
Z cyklu 'Sławni ludzie o Z. Boczku':
"Nie dziękuję za twój post, bo poza złośliwością właśnie nie ma w nim