[OT] emotikonki - glosowanie

21. Data: 2002-06-20 15:53:39

Temat: Re: Dla m
Od: "m" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "em" <e...@o...pl> napisał w wiadomości
news:aeq65a$qvs$1@news.tpi.pl...

> "poszłem" też jest szybciej niż "poszedłem"
> [em]

ok
nie biorac pod uwage szybkosci napisania i tak jestem przeciw nosko:)))
kojarza mi sie z Pinokiem (mam nadzieje, ze Pinokio sie tak odmienia:)))

22. Data: 2002-06-20 15:56:27

Temat: Re: [OT] emotikonki - glosowanie
Od: "m" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "iza" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Heja!
>
> Użytkownik "em" <e...@o...pl> napisał w wiadomości

> A propos ogorow.....zdrowe one, czy sama woda? Co o ogorkach sadza
> optymalni?

ja nie optymalna ale sie wlacze
sama woda ale zapach przedni dlatego lubie bardzo
magda

23. Data: 2002-06-20 20:28:21

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A propos ogorow.....zdrowe one, czy sama woda? Co o ogorkach sadza
> optymalni?

Mizeria ze śmietaną 30% jest prawie optymalna. Jednak jak ze wszystkimi
warzywami lepiej nie przesadzać. Ogórki są ciężkostrawne, nie są zalecane w
starszym wieku. Lubię bardzo małosolne, ale to biochemicznie jest co innego
niż surowy ogórek. Proces fermentacji osłabił ścianki komórkowe, tak jakby
nadtrawił już ogórek i zamienił (częściowo) białko roślinne na białko
mikroorganizmów.

Pozdrawiam
Leszek

24. Data: 2002-06-21 13:40:09

Od: "em" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik m <m...@p...wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aespqn$875$...@n...tpi.pl...

> ok
> nie biorac pod uwage szybkosci napisania i tak jestem przeciw nosko:)))
> kojarza mi sie z Pinokiem (mam nadzieje, ze Pinokio sie tak odmienia:)))

...e tam, Pinokio to :--)
A wiesz z czym Jasiowi kojarzyła się biała chusteczka? :-)))
[em]

25. Data: 2002-06-21 13:46:12

Od: "em" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik iza <z...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aeqe3r$fp4$...@n...tpi.pl...
> Przeca to dwa rozne usmiechy, luuuuuudzie.....
> Ten z nosem jest taki lekko wyniosly, dostojny.
> Ten bez nochala - chytry, przebiegly.

To chyba nadinterpretacja...
To chyba tak, jak niektórzy odróżniają w wymowie "h" (twardo) i "ch"
(miękko)???

[em]

26. Data: 2002-06-21 13:52:19

Od: "em" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik JAnusz <b...@a...net> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aeqvof$132$...@f...acn.pl...
> Głosuję za noskami (buźka bez noska jest jak długopis bez kulki)

Na razie prowadzą beznoskowcy 6 i pół do 3 i pół!!!
Następne głosowanie nad "poszłem" i "poszedłem" ;-))))

[em]

27. Data: 2002-06-21 14:02:10

Od: "em" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik SzNYCeL <s...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@w...pl...
> ;o)

...bez noska... ale z NOSEM

> nikt mi nie bedzie mowil jakie mam emotki stosowac
> nie lubie ich zbytnio czesto uzywac ale jak szalec to
> juz szalec nie ?
> =|;-7

...tym razem 100% nosek!!!

[em]

28. Data: 2002-06-21 14:20:29

Od: "em" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik m <m...@p...wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aevbu5$7o3$...@n...tpi.pl...

> nie wiem
> ale pewnie jakas straszna glupota
> :)

...pewnie...jak to ze skojarzeniami... ;-)))

[em]

29. Data: 2002-06-21 14:26:23

Od: "em" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik m <m...@p...wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aevbut$7so$...@n...tpi.pl...

> Użytkownik "em" <e...@o...pl> napisał w wiadomości

> kto rozroznia????

ludzie "starszej daty" i w niektórych regionach np. dźwięczne "h" w słowie
"hulajnoga"
(chodziło mi o dźwięczne - bezdźwięczne)
[em]

30. Data: 2002-06-21 14:31:27

Od: "m" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik CHANI <c...@c...org> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:aer7ec$ham$...@n...tpi.pl...

> A buźka bez noska jest niezgodna z anatomią.
> [em]
powiekszanie biustu silikonem rowniez
a jednak sie dzieje...

prosze o rade - co jesc aby..........?
trabajar desde tu casa con internet OPORTUNIDAD
Podsumowanie
Wczasy odchudzające
Kryzys w trakcie odchudzania