Re: Dla miłośników roślin i kamieni

Data: 2006-01-10 13:21:48
Temat: Re: Dla miłośników roślin i kamieni
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl>

news:01d2.000000aa.43c3ac0b@newsgate.onet.pl...

> Jak można mieć dobry nastrój, kedy ktoś pokazuje piękne, rzadko
> spotykane rośliny a na ludzi ślepota jakaś naszła.Nikt nie widzi
> roślin, tylko ogrody, których tam wcale nie ma.A jeśli komuś
> uda się wypatrzyc kawałek ogrodu, to nie jest on głównym tematem
> zdjęcia.

O, przepraszam - kto nazwał tę kolekcję/wystawę/zbiory/ogród botaniczny -
"ogrodem"?

Tak się składa, że wiem, że to jedna z najwspanialszych nawet chyba na
świecie kolekcji, zdaję sobie mgliście sprawę z nakładu pracy przy
stworzeniu jej i doglądaniu, że dionizje to do mnie średnio przemawiają, to
moja cecha osobnicza. Równie piękne są _dla mnie_ inne rośliny. Jeszcze
inne - piękniejsze. A jedyne słuszne poglądy mnie alergizują :)

Pozdrawiam, Basia.