Dla miłośników roślin i kamieni

31. Data: 2006-01-09 20:50:25

Temat: Re: Dla milosników roslin i kamieni
Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

JerzyN wrote:

> Trzeba mieć n...... w głowie aby nazwać trzy pierwsze zdjęcia ogrodem,

Juz raz radzilem - trzeba te zdjecia przekrecic o 180 stopni.
A bardziej na serio - dlaczego ogrod niby ma byc poziomy?

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

32. Data: 2006-01-09 20:54:32

Temat: Re: Dla miłośników roślin i kamieni
Od: Katarzyna Tkaczyk <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Miłka napisał(a):
> (...)
>
> Hahaha, nie chcę naśladować co po niektórych osób z tej kłótliwej strony grupy
> ale teraz tak chwalicie te zdjęcia że wszelkie krytyczne słowa zamilkły, no bo
> jak tu teraz cos powiedzieć od serca. Ja tam z czystym sumieniem mogę
> powiedzieć że to kiepski ogród (o ile można go nazwać ogrodem). Adam z Ewą by
> się uśmiał i uciekł daleko :-)
>
> Serdecznie Miłka

Wybacz, rozumiem, że Ci sie nie podoba, rozumiem, że nie w Twoim stylu
ale po jakiego pisać ogólnie, że to kiepski ogród. Na jakiej podstawie
wysnuwasz takie wnioski i wystawiasz taką ocenę? Porównaj inne ogrody
skalnie, w stosunku do którego jest kiepski, dużo takich widziałaś?
Byłaś w tym ogrodzie, zwiedzałaś go?

Pozdrawiam
Kaśka

33. Data: 2006-01-09 20:56:36

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> wysnuwasz takie wnioski i wystawiasz taką ocenę? Porównaj inne ogrody
> skalnie, w stosunku do którego jest kiepski, dużo takich widziałaś?

Ja chyba się za chwilę upomnę o definicję ogrodu :D
Miłko, te dionizje w Młodzawach na urwisku, wyobrażasz sobie?

Pozdrawiam, Basia.
--
http://tabaza.sapijaszko.net/

34. Data: 2006-01-09 20:56:50

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:dpub45$ajl$1@atlantis.news.tpi.pl JerzyN
<0...@m...pl> napisał(a):
> Dirko napisał
>
> Mojej?
> pozdr. Jerzy

Hejka. Nie, Krysinej. :-)
Pozdrawiam precyzyjnie Ja...cki

35. Data: 2006-01-09 21:22:58

Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Tkaczyk wrote:

> [...]
> wysnuwasz takie wnioski i wystawiasz taką ocenę? Porównaj inne ogrody
> skalnie, w stosunku do którego jest kiepski, dużo takich widziałaś?

Tak a propos zwiedzania bardzo jestem ciekawa jakie wrażenie robi ten
ogród na żywo. Pewnie wśród otaczających go (jak podejrzewam) ogrodów
trawnikowo - iglakowych wrażenie jest piorunujące.

Pozdrawiam
Bea

36. Data: 2006-01-09 22:15:02

Od: a...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

> Trzeba mieć n...... w głowie aby nazwać trzy pierwsze zdjęcia ogrodem,
> Reszta jest niczego sobie. Gdzieś juz widziałem importowane skały do
> ogródków skalnych.
> ;)
> pozdr. Jerzy

Powiem wprost..
Musisz mieć n.... w głowie żeby nie rozumieć co znaczy tytuł wątku
"Dla miłośników roślin i kamieni" Skoro nie jestes miłosnikiem to się tu nie
wpisuj. Ech.... Ewelina mogła nazwać wątek "Nie dla idiotów...."
bez pozdrowien

37. Data: 2006-01-09 22:18:24

Od: "Paweł Woynowski" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pokazuj więcej takich ogródków.Może dowiem się przy okazji
> co to irysy Onco?
> Pozdrawiam.Mirzan

Witam.
Iris Onco, to skrót od nazwy podsekcji Oncocyclus. "Podsekcja ONCOCYCLUS -
kosaćce kłączowe o bardzo dużych i często jaskrawo ubarwionych kwiatach, po
jednym na pędzie i z bródką. Trudne do uprawy ze względu na specyficzne warunki
stanowiskowe i glebowe". Gdybyś chciał zobaczyć jak wyglądają w naturze te
warunki to zerknij tutaj
http://www.botanic.co.il/english/research/iris_leban
on.htm.
A tak przy okazji.
Nie dziwię się panu Josefowi, że chciał stworzyć jak najbardzej zbliżone do
naturalnych warunki chodowli swoich pupili. Przecież każdy z nas robi to samo.
Sensem ogrodu są rośliny i każdy chce stworzyć im jak najlepsze warunki do
uparwy. Wielką sztuką jest takie skomponowanie ogrodu aby rośliny były
"zadowolone" i oglądający je fachowcy również. Stąd taka różnorodność mniej lub
więcej udanych ogrodów. Według mnie ważne jest aby rośliny "czuły" się w nich
dobrze i właściciel również i nie jest istotne to, czy będzie to ogród w stylu
"na żywioł" czy "angielski ogród przy pałacu".

Pozdrawiam,
Paweł Woynowski

38. Data: 2006-01-09 23:01:16

Od: a...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

Adam z Ewą by
> się uśmiał i uciekł daleko :-)

To może pokażesz nam swój ogród? A moze sie boisz ze nie tylko Adam z Ewą będą
sie śmiali. A może juz sie smieją czytając twoje posty? Jesli rzeczywiscie
byli założycielami rodzaju ludzkiego to pewnie sie niezle teraz wstydzą, że
sie doczekali takiego potomka jak Ty.

39. Data: 2006-01-10 07:12:27

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Miłka" <m...@o...pl> wrote in

> [...]

> czystym sumieniem mogę powiedzieć że to kiepski ogród (o ile można go
> nazwać ogrodem). Adam z Ewą by się uśmiał i uciekł daleko :-)

Bo widzisz, Milko.. ja sie tym nie zachwycam jako ogrodem. I moj tak nie
bedzie wygladal - jak pisalam, fanka skalniakow nie jestem (poza tym nie
mam kasy na tak ekskluzywne drogocenne kamienie :-)).
Ale jestem w stanie ocenic i docenic kolekcje. Mam tez swiadomosc tego,
o czym pisal Pawel, a czego nie widac - wymagan, jakie ma ten rodzaj i
pracy koniecznej, zeby te wymagania spelnic.
A scianka jest rewelacyjna - w krotkim rozmarzeniu wyobrazilam sobie, ze
tak by wygladaly bure mury tkwiace tu i owdzie w naszych miastach.. Ja
tam bym chciala. Szkoda, ze to niewykonalne. A tego typu ogrody maja
jeszcze inna zalete - potrafia podsuwac pomysly, chociaz prawdopodobnie
jego wlasciciel bylby ciezko zdziwiony, gdyby sie dowiedzial, co mi
przyszlo do glowy :-)
Aha.. tak sobie mysle.. jakbym miala do wyboru: miec w sasiedztwie
trawnik + thuje + gipsiane krasnale albo miec takie cos to biore takie
cos bez wahania.
Pozdrowienia - Ewa
PS. Za Adamow sie wypowiadac nie moge, ale ja sie faktycznie usmialam.
Tyle, ze chyba z czego innego ;-)

40. Data: 2006-01-10 08:56:27

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
warunki
> stanowiskowe i glebowe". Gdybyś chciał zobaczyć jak wyglądają w naturze te

Śliczne rośliny.Szkoda,że nie wszyscy widzą rośliny, wolą oglądać płot.
Albo ramę do obrazu, czy wystarczająco pomalowana, anie to co ważne w środku.
Pozdrawiam.Mirzan

Dla miłośników roślin i kamieni
nowa prosi o identyfikację roślinki
Szkodniki w natarciu
[SierraHome] LandDesigner v6.0
25 letni mężczyzna podejmie pracę na terenie Warszawy lub okolic