Dlaczego...

31. Data: 2007-02-09 13:31:38

Temat: Re: Odp: Dlaczego...
Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:eqhsm3$15m$1@news.onet.pl...

> masz koszmary związane ze szkołą? ;P

Nie mam.
A czy ty przypadkiem, nie miewasz koszmarów związanych z jeszcze dziewicami
? :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

32. Data: 2007-02-09 13:35:04

Temat: Odp: Dlaczego...
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Cypkor Neliusz P. <c...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:eqhsgm$kne$...@o...futuro.pl...
> Użytkownik "Sky"
>
> Zawsze ktoś musi być w chwilowej przewadze...dziś ja jutro ty ;)
>
> OK. Powiedzialem to jedynie po to, aby Ci uswiadomic, ze slowa, ktore
> mowiles, mogly dotyczyc rowniez Ciebie.

A ja /świadom że to prztyk/ odpisałem w tym samym duchu ;P
Oko za oko...ale mam nadzieję że weźmiesz sobie do serca...tak jak i ja wziąłem... ;)

33. Data: 2007-02-09 14:01:47

Temat: Re: Dlaczego...
Od: ichbine <i...@o...KROPKA.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky napisał(a):
> ...ludzie tak katują się myśleniem ponad ich siły skoro zamiast rozwiązań dajacych
zaspokojenie ów wysiłek najcześciej jest przyczyną samoudręczenia?

> Dedykując tutejszym potentatom myśli..
>
> Wasz Głupek
> Sky
> ;)

"Dlaczego przemijamy i po co ZUS płacimy..."

Natalia

34. Data: 2007-02-09 14:07:47

Temat: Odp: Odp: Dlaczego...
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Przemysław Dębski <p...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:45cc64d7$0$13193$f...@m...aster.pl...

> Użytkownik "Sky" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> Nie mam.

No to musi efekt zbytniego wejścia w rolę... ;)
raz udawać nauczyciela to jeszcze -ale ciągle?
Już nudne! :D
Bądźże twórczy... ;)

> A czy ty przypadkiem, nie miewasz koszmarów związanych z jeszcze dziewicami
> ? :)

Od wczoraj...już nie! ;)))

35. Data: 2007-02-09 14:15:25

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ichbine <i...@o...KROPKA.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:45cc6b8c$0$13205$f...@m...aster.pl...
dajacych zaspokojenie ów wysiłek najcześciej jest przyczyną samoudręczenia?

> "Dlaczego przemijamy i po co ZUS płacimy..."

Mówicie za siebie!
Ja nie płacę... ;P

36. Data: 2007-02-09 14:28:18

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No to musi efekt zbytniego wejścia w rolę... ;)
> raz udawać nauczyciela to jeszcze -ale ciągle?
> Już nudne! :D
> Bądźże twórczy... ;)

Twój diler byłby z ciebie dumny :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

37. Data: 2007-02-09 15:02:47

Od: "Vicky" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

jasne ze nikt nie zakłada z góry. Ale w końcu budzi się /dobrze jeśli w
ogóle/ z ręką w nocniku. Co więc robić zeby nie usypiać własnej intuicji
/serca? wrażliwości?/ "natłokiem myślowym".
Higena psychiczna polegająca na ascetyźmie umysłu? ;)
Eureka...
;)

Niekoniecznie myśli muszą usypiać wrażliwość :) Mogą ją pogłębiać - zalezy
w którą stronę zmierzają. Czasem myślenie może uszlachetnić, kiedy zaczynamy
zastanawiać się nad sobą samym. Natłok myślowy w połączeniu z lenistwem
albo brakiem zajęcia może doprowadzić do samoudręczenia. W przeciwnym razie
raczej nie ma się czasu na "bezmyślnie myślenie" :)

Pozdrawiam
Vicky

38. Data: 2007-02-09 15:14:42

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Vicky <b...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:eqi2f2$peb$...@a...icm.edu.pl...
> [...]
> albo brakiem zajęcia może doprowadzić do samoudręczenia. W przeciwnym razie
> raczej nie ma się czasu na "bezmyślnie myślenie" :)

Z tymi myślami to ciekawa sprawa...podobno wkładają je nam w głowę /poza własną
produkcją/ na przykład duchy dobre i złe... ;)
Tak przynajmniej ponoć uczą Jezuici podczas tzw Ćwiczeń Duchowych.
Ktoś może to potwierdzić? ;)

39. Data: 2007-02-09 15:16:22

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Przemysław Dębski <p...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:45cc7206$0$13176$f...@m...aster.pl...

> Użytkownik "Sky" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> Twój diler byłby z ciebie dumny :)

A jakże! ;)
Sam jestem z siebie dumny...że mnie aż rozsadza. ;P
Może wreszcie komuś się uda zepsuć mi humorek? ;D

40. Data: 2007-02-09 17:08:45

Od: "Magdalena" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 9 Lut, 13:42, "Sky" <s...@o...pl> wrote:
> Użytkownik Magdalena <j...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:1...@a...googleg
roups.com...

dajacych zaspokojenie ów wysiłek najcześciej jest przyczyną samoudręczenia?
> ---------
> Aleś się Magduś rozpisała!

Jak dajesz dobry temat, mogę pisać :)

pzdr.