Dlaczego homoseksualiści są często utożsamiani z pedofilami i "paradowcami"?

1. Data: 2003-01-14 04:16:20

Temat: Dlaczego homoseksualiści są często utożsamiani z pedofilami i "paradowcami"?
Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> szukaj wiadomości tego autora

Tytułowe pytanie jest związane z dawnym wątkiem "Homoseksualne
kalectwo", w którym nasza kochana Wielka Grupowa Bogini postawiła znak
równości pomiędzy homoseksualizmem a pedofilią.
Postanowiłem podać przyczyny, dlaczego tak się robi - bo przecież (taką
mam nadzieję:-)))) zarówno "boy loverzy", jak i "paradowcy" to
marginalne mniejszości.

Przyczyna pierwsza - media i poszukiwanie sensacji. Media dla
zwiększania popularności lubią sięgać po sensacyjne materiały a powyższe
2 rzeczy do takowych należą - nastawienie mediów różni się tonem
komentarza, ale materiał pozostaje ten sam. Z podobnego nastawienia
mediów wzięła się legenda o "paleniu staników" przez feministki.

Przyczyna druga - plotka. Często informacje o homoseksualistach są
przekazywane są na zasadzie plotki, która po drodze jest ubarwiana.

Przyczyna trzecia - "oblężona twierdza". Wśród populacji homoseksualnej
(nie tylko zresztą tej) zdarzają się postawy typu "Iksiński to zboczony
pedofil, ale jeden z nas, więc trzeba go bronić.". Takie postawy można
podsumować zdaniem - "Jeśli stoisz w szambie, to dziw się, że potem
śmierdzisz gównem". Muszę jednak przyznać, że np. na forach
dyskusyjnych zauważam zmianę - homoseksualiści są często o wiele
bardziej negatywnie nastawieni wobec tych grup niż heteroseksualiści,
którzy chcą być "tolerancyjni".

Przyczyna czwarta - "tolerancja". Nietolerancja wypływa z niewiedzy, a
niektórzy nie wiedząc za wiele wolą nie być "nietolerancyjni" i na
wszelki wypadek unikają jakiejkolwiek krytyki.
A przecież nie o to chodzi.
Z innej beczki - nie jestem mizoginem, który nie lubi kobiet (bo lubię
je bardzo:-)))), ale nie oznacza to, że podobają mi się np. pornomodelki
z silikonowymi biustami.
Nazwany już kołtunem, faszystą, homofobem i seksistą.:-)))

1. Data: 2003-01-14 08:33:27

Od: "ulast" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Artur Drzewiecki"
<d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> napisał w wiadomości

Brak informacji na temat jednych i drugich...niedoczytanie, niedouczenie...

> [...]
> komentarza, ale materiał pozostaje ten sam. Z podobnego nastawienia
> mediów wzięła się legenda o "paleniu staników" przez feministki.

Chociazby...
Ostatnio ogladalam jakis program z dzieciakami,
przedszkolaki bawily sie w "informacje telewizyjne",
dziewczynka z umiechcem recytowala: "dzis zginelo 100 osob, wczoraj zawalil
sie dom i zginelo
10 osob..." etc.
Dzieciaki slysza i powtarzaja...

a media szukaja sensacji...

Pozdrawiam
Ula
www.ulast.prv.pl

1. Data: 2003-01-14 10:23:01

Od: "dipsom_ania" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

ulast <u...@p...onet.pl> wstukuje...:

I tu kłania się hasło "Telewizja kłamie".
Może nie kłamie. Ogłupia. Nie kłamie bo przecież są przypadki
"zniewieścienia" wśród gejów. Ale to są rzeczywiście marginalne sprawy. A
telewizja je wyolbrzymia i potem ludzie myślą, że każdy gej jest właśnie
takim facetem. Bzdura. Mam wielu znajomych gejów.
Ostatnio się zastanawiałam nad taką jedną sprawą... to znaczy uderzyło to o
mnie. W telewizji mówili o kobiecie która urodziła dziecko w pociągu a
następnie wyrzuciła przez okno i zmasakrowane dziecko znaleziono na torach.
Wstrząsnęło mną to, pomyslałam: "LUDZIE TO BESTIE", a potem... przecież to
__pojedynczy__ przypadek! Przecież to nie dzieje się codziennie wokół mnie,
u sąsiadów... inaczej to wyjaśnię. To tak, jakby kamera wjechała do
więzienia o zaostrzonym rygorze i w 15-minutowych wiadomościach 10 minut
poświęcała na każdego człowieka wybierając co ostrzejsze historie, a tylko 5
minut na: co tam w polityce, pogodę i sport. I wtedy myślę że ci ludzie żyją
wokół mnie, że na pewno każdy jest taki - i już jestem pod wpływem tej
maszynki szukającej sensacji.
Przecież, niestety, ale gdyby telewizja puszczała takie wiadomości:
- Kobieta w Nigerii urodziła śliczne bliźniaczki
- Pewien pan w Holandii ugotował trzy litry przepysznej zupy grzybowej,
podajemy składniki:...
- Kwiaty takiej i takiej rośliny w Szwecji mają piękny wygląd i wydzielają
specyficzny zapach, zbliżony do zapachu pomarańczy i lawendy
itd. to mniej by taka stacja przyciągała ludzi, niż
- Zamach terrorystyczny, patrzcie ile krwi, uwaga, teraz będą krwawe sceny
(skąd taka popularność horrorów, hm?)
- Dwoje nastolatków zamordowało swoją koleżankę z klasy
- A teraz coś o zwyczajach łosi, spokojnej nocy.

--
.............||dipsom_ania|||

1. Data: 2003-01-14 14:04:30

Od: "Melisa" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> :

(...............)

Ja tez sie dorzuce.
Paradowcy sa zauwazalni, w przeciwienstwie do szarego geja spedzajacego
wieczor przed tv ze swoim partnerem. A utozsamianie z pedofilami... tak
sobie mysle.. ze mocno racjonalizuje i "usprawiedliwia" (czesto)
nieuzasadnioną niechec do tej grupy.

Melisa

1. Data: 2003-01-14 14:30:46

Temat: Krok po kroczku... zmiana tematu :)
Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> (skąd taka popularność horrorów, hm?)
> - Dwoje nastolatków zamordowało swoją koleżankę z klasy
> - A teraz coś o zwyczajach łosi, spokojnej nocy.

Jestem za! Twoja (tele)wizja mnie urzekła!

:)

kohol
http://kohol.blog.pl

1. Data: 2003-01-14 14:48:56

Od: "dipsom_ania" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Melisa <m...@p...onet.pl> wstukuje:

Bardzo trafne spostrzeżenie, Melisa. Ludzie sobie myślą: "O! Tak wygląda
GEJ".

--
.............||dipsom_ania|||

1. Data: 2003-01-14 20:47:20

Od: "Elvira" <e...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Artur Drzewiecki wrote:
> Przyczyna pierwsza - media i poszukiwanie sensacji. Media dla
> zwiększania popularności lubią sięgać po sensacyjne materiały a
> powyższe 2 rzeczy do takowych należą

Tylko dlatego, że większość gejów i lesbijek nie ujawnia się ze swoją
orientacją seksualną. Gdyby było inaczej mogłoby się okazać, że
homoseksualiści wcale nie stanowią takiej mniejszości jak się nam wydaje. A
materiał sensacyjny jest co najwyżej dla tych, którzy zostali wychowani w
konserwatywnej rodzinie, są mało tolerancyjni i wszelka inność jest dla nich
szokująca. Tak samo będzie szokował gej, jak prostytutka, aktorzy porno itp.
To wszystko też może być uważane za "sensacyjny materiał", choć codziennie
oglądamy to w mediach.

> - nastawienie mediów różni się
> tonem komentarza, ale materiał pozostaje ten sam. Z podobnego
> nastawienia mediów wzięła się legenda o "paleniu staników"
> przez feministki.

Dobrze, że są ludzie, którzy zdają sobie sprawę z tego, że to tylko i
wyłącznie legenda. Nic takiego nie miało miejsca w rzeczywistści. Typowy
chwyt dziennikarski.

--
pozdrawiam,
Elvira

1. Data: 2003-01-14 23:01:47

Od: "dipsom_ania" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Elvira <e...@p...com.pl> wstukuje:

Tak samo będzie szokował

Jakoś mi się to porównanie bardzo nie podoba....
(

--
.............||dipsom_ania|||

1. Data: 2003-01-15 16:15:32

Temat: Re: Krok po kroczku... zmiana tematu :)
Od: "Pyzol" <p...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

<k...@p...onet.pl>
> Jestem za! Twoja (tele)wizja mnie urzekła!

Mnie tez! Od jakiegos czasu juz ogladam wiadomosci mniej wiecej piec minut
po ich rozpoczeciu, aby nie wysluchiwac kto kogo zabil, oszukal, okradl.

Kaska

1. Data: 2003-01-17 21:24:26

Od: Adam Wysocki <a...@w...lodz.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

14.01.03 Artur Drzewiecki wrote in <q...@4...com>:

> zarówno "boy loverzy",

Boy Lover i pedofil to nie to samo. Boy Lover preferuje związki
emocjonalne z młodszymi chłopcami, pedofil fizyczne z dziećmi
w ogólności (bez wskazania na płeć obiektów pożądania).

--
Pozdrowienia z Warszawy * Adam `gophi' Wysocki * g...@s...tpi.pl
GG# 1234 * RLU# 265791 * ICQ# 173653642 * GSM# +48505439030 * CB# 33

Symetria życia - wypociny, lub elaborat.
Anafranil u kobiety karmiacej...
Ktorz dobry psychoterapeuta w Poznaniu?
o cierpieniu
Prosze o wypelnienie ankiety