Strona główna Grupy pl.sci.psychologia Dlaczego internet nie jest najlepszym miejscem do udzielania pomocy psychologicznej. Re: Dlaczego internet nie jest najlepszym miejscem do udzielania pomocy psychologicznej.

Re: Dlaczego internet nie jest najlepszym miejscem do udzielania pomocy psychologicznej.

Data: 2003-04-06 18:05:31
Temat: Re: Dlaczego internet nie jest najlepszym miejscem do udzielania pomocy psychologicznej.
Od: "EvaTM" <e...@i...pl>

Użytkownik "Wojciech Wypler" <w...@i...pl> napisał w wiadomości
news:b6polv$hi2$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Dlaczego internet nie jest najlepszym miejscem do udzielania pomocy
> psychologicznej./.../

> Uważam, że w przypadkach, kiedy ktoś prosi tu o pomoc dla siebie nie można
> tu sobie pozwolić na więcej niż ciepłe wsparcie, podtrzymanie go i
> skierowanie do specjalisty, literatury czy właściwej dla problemu który
> zgłasza organizacji . Może ew. elementarna edukacja, ale zawsze w
pozytywnym
> kontekście.
>
> Chcę sprawdzić jak wy to widzicie. Jestem tu nowy, nie roszczę sobie
żadnych
> [...]

Masz oczywiście rację, jednak grupa przechodzi właśnie
głęboki kryzys. Miejsce wsparcia zastąpiły dziwaczne wojny.
Nie jest to dobre miejsce do szukania porad.
I poza wszystkim, praktycznie nie ma tu psychologów.

Chciałabym dodać, że oczywiście każdy widzi to,
co jemu samemu wydaje się słuszne (ja też niepotrzebnie wyrwałam się ze
swoją odpowiedzią - niepotrzebnie i impulsywnie), natomiast dróg jest wiele.
Ty, jak widziałam, reprezentujesz branżę, która powinna być bliska
PowerBoxowi.
Może się zaczytał? ;)

E.