Dlaczego krowy, a psy nie?

91. Data: 2011-02-14 11:34:00

Temat: Re: Dlaczego krowy, a psy nie?
Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

news:rcnr7a7i8bcx$.7s47ot5ylx79.dlg@40tude.net...

> Rakarza w gminie potrzeba. Zasponsoruję.

Wiesz ixi?
Jakoś nie chce mi się z Tobą rozmawiać.
Serio.

Pa.

MK

92. Data: 2011-02-14 11:49:09

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Vilar" <v...@U...TO.op.pl> wrote in message

> Wiesz ixi?
> Jakoś nie chce mi się z Tobą rozmawiać.
> Serio.
>
> Pa.
>
> MK

Hm. Nie wiesz co to jest wyższa konieczność?
Zjedzą nas i was szczury i psy...

93. Data: 2011-02-14 11:54:46

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 14 Feb 2011 12:34:00 +0100, Vilar napisał(a):

> Wiesz ixi?
> Jakoś nie chce mi się z Tobą rozmawiać.
> Serio.
>
> Pa.

No wiesz - nie Ty pierwsza, nie Ty ostatnia.
Stanowisko mam jakie mam i go nie zmienię: bezdomne zwierzeta (psy i koty)
to zagrozenie dla mnie i dla przyrody wokół.
Niedawno jeszcze wokół mojej posesji na polach biegały stada kuropatw i
zajęcy, teraz tylko stada psów.

94. Data: 2011-02-14 11:56:25

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

> "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> wrote in message

> Hm. Nie wiesz co to jest wyższa konieczność?
> Zjedzą nas i was szczury i psy...

Wiesz co Panslo, jest wiele innych rozwiązań niż tylko tak prostackie,
(np. sterylizacja, karmy ze środkami antykoncepcyjnymi itd. Są kliniki,
które sterylizują zwierzęta za darmo).

Mnie po prostu nie chce rozmawiać się z kimś, kto w zacietrzewieniu pisze
bzdury. No nie chce mi się.

MK

95. Data: 2011-02-14 11:59:35

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No wiesz - nie Ty pierwsza, nie Ty ostatnia.

I nie wyciągasz z tego żadnych wniosków? Tak na spokojnie.

> [...]
> to zagrozenie dla mnie i dla przyrody wokół.
> Niedawno jeszcze wokół mojej posesji na polach biegały stada kuropatw i

A nie winisz za to człowieka? (rozwój infrastruktury, motoryzacji,
zabieranie siedlisk)

MK

96. Data: 2011-02-14 12:02:23

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 14 Feb 2011 12:49:09 +0100, Panslavista napisał(a):

> "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> wrote in message

> Hm. Nie wiesz co to jest wyższa konieczność?
> Zjedzą nas i was szczury i psy...

Dokładnie. A Moskwie już psy zagryzły kilka osób, starszych i bezdomnych -
atakując zbiorowo, całą watahą.

97. Data: 2011-02-14 12:06:04

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 14 Feb 2011 12:56:25 +0100, Vilar napisał(a):

> Wiesz co Panslo, jest wiele innych rozwiązań niż tylko tak prostackie,
> (np. sterylizacja, karmy ze środkami antykoncepcyjnymi itd. Są kliniki,
> które sterylizują zwierzęta za darmo).

Dobre sobie. Tysiące psów. Sfinansuj to.

Łatwo z ciepłego domku litować się nad szkodnikami.
Jakoś nie podzielają Twego tolerancyjnego stanowiska dla bezdomnych
zwierząt koła łowieckie i rodzice dzieci wiejskich udających się do szkoły.

98. Data: 2011-02-14 12:10:13

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 14 Feb 2011 12:59:35 +0100, Vilar napisał(a):

> I nie wyciągasz z tego żadnych wniosków? Tak na spokojnie.

Wyciągam: jedni chcą, inni nie. Ludzi jest dosyć - różnych. Swiata nie
przerobię, a i jakoś rozmówców też mi nie brak.
Tak na zupełnie spokojnie.

> A nie winisz za to człowieka? (rozwój infrastruktury, motoryzacji,
> zabieranie siedlisk)

Nie. Znam stanowisko i ocenę biegłych z koła łowieckiego. I uzasadnienie
ich wniosków do gminy o rakarza. Gmina milczy, bo lobby ludzi Twego typu by
rozróbę zrobiło zaraz, jak w Starachowicach.
A tymczasem kuropatwy i zające wyginą całkiem. Między innymi, bo jeszcze
moze parę dzieci będzie też pogryzionych.

99. Data: 2011-02-14 12:11:50

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I nie wyciągasz z tego żadnych wniosków? Tak na spokojnie.

> A nie winisz za to człowieka? (rozwój infrastruktury, motoryzacji,
> zabieranie siedlisk)
>
> MK

W wielu (zbyt wielu) przypadkach nadtroskliwość przeciwstawia psy i koty
dzieciom. I na to nie ma żadnego usprawiedliwienia. A gospodarczym okiem -
wyeksportować zdrowe psy i koty do Wietnamu.

100. Data: 2011-02-14 12:12:09

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> by
> rozróbę zrobiło zaraz, jak w Starachowicach.
> A tymczasem kuropatwy i zające wyginą całkiem.

Tak, to rzeczywiście problem.
Myśliwi nie będą mieli do czego strzelać.....

Biedaczyska.....

MK

SZOŁ DLA CHARAKTERNYCH
Prawa półkula mózgu wierzy w Boga, lewa jest ateistą
Biskup
On nie jest katem, jest miłością.
PFERDEK !!!