Dlaczego krowy, a psy nie?

101. Data: 2011-02-14 12:13:24

Temat: Re: Dlaczego krowy, a psy nie?
Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Vilar" <v...@U...TO.op.pl> wrote in message
news:ijb59f$8v1$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

> Wiesz co Panslo, jest wiele innych rozwiązań niż tylko tak prostackie,
> (np. sterylizacja, karmy ze środkami antykoncepcyjnymi itd. Są kliniki,
> które sterylizują zwierzęta za darmo).
>
> Mnie po prostu nie chce rozmawiać się z kimś, kto w zacietrzewieniu pisze
> bzdury. No nie chce mi się.
>
> MK

Te warianty to omijanie problemu na uspokojenie sumień.
Zabiłaś kiedyś kaczkę czy kurę?

102. Data: 2011-02-14 12:14:57

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Te warianty to omijanie problemu na uspokojenie sumień.
> Zabiłaś kiedyś kaczkę czy kurę?

Nie Panslo, jestem mieszczuchem.
Nigdy niczego świadomie nie zabiłam.

MK

103. Data: 2011-02-14 12:21:45

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 14 Feb 2011 13:12:09 +0100, Vilar napisał(a):

> Tak, to rzeczywiście problem.
> Myśliwi nie będą mieli do czego strzelać.....
>
> Biedaczyska.....

Jak widzę nie masz zielonego pojęcia o głownym profilu i celach
działalności kół łowieckich w Polsce... co kończy dyskusję.

104. Data: 2011-02-14 12:25:50

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 14 Feb 2011 13:14:57 +0100, Vilar napisał(a):

> Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

> Nie Panslo, jestem mieszczuchem.
> Nigdy niczego świadomie nie zabiłam.

Wielokrotnie uśmierciłaś bakterie chorobotwórcze, wlewając Domestos do WC
nadal codziennie i systematycznie zabijasz miliony bakterii - to tez
zwierzaki, one też chcą żyć! Wielokrotnie zabiłaś pasożyty psie, pchły i
robaki. Mordujesz opryskami Bogu ducha wonne mszyce w ogrodzie. Wszystko to
mało że świadomie, to z premedytacją.

Dlaczego ich nie chronisz? Dlaczego tylko koty i psy?

105. Data: 2011-02-14 12:33:02

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak widzę nie masz zielonego pojęcia o głownym profilu i celach
> działalności kół łowieckich w Polsce... co kończy dyskusję.

Doskonale znam spory rozdźwięk pomiędzy teorią a praktyką kół łowieckich.
Też go musisz znać.

MK

106. Data: 2011-02-14 12:43:32

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 14 Feb 2011 13:33:02 +0100, Vilar napisał(a):

> Doskonale znam spory rozdźwięk pomiędzy teorią a praktyką kół łowieckich.
> Też go musisz znać.

Koła łowieckie (podobnie jak wędkarskie) to jedyne środowisko, które dba o
populację dzikich zwierząt (ryb) w Polsce. Wspólnie z nadleśnictwami koła
łowieckie prowadzą m.in. akcję szczepienia przeciw wściekliźnie i
dokarmiania zwierząt leśnych (wędkarskie - zarybiania akwenów itp).
Odstrzał (odławianie) jest marginalną działalnoscią, jest planowy, wynika z
ekspertyz co do licznosci i stanu zrowotnego danej populacji, służy jej
regulacji i zachowaniu w zdrowiu. Dostęp do niego jest reglamentowany -
uwarunkowany członkostwem w kole. Bo o kłusownictwie tutaj nie mówimy.

Doskonale znam te wszystkie sprawy, oczywiście - z praktyki MŚK.

107. Data: 2011-02-14 13:11:17

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Doskonale znam spory rozdźwięk pomiędzy teorią a praktyką kół łowieckich.
> Też go musisz znać.

Musisz uzyc haslo: Komorowski, wtedy sie ikseli obroci o 180 stopni.

108. Data: 2011-02-14 13:16:55

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Musisz uzyc haslo: Komorowski, wtedy sie ikseli obroci o 180 stopni.

Hah,
Prowwwwwokatorrrr :)))))

MK

109. Data: 2011-02-14 13:22:04

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak, to rzeczywiście problem.
> Myśliwi nie będą mieli do czego strzelać.....
>
> Biedaczyska.....
>
> MK
Przed laty na działce kuropatwa założyła gniazdo - miała 17 jajek,
chodziłem koło niej, nawet pogłaskałem po głowie, nie uciekła, wywiodła
wszystkie, na następny rok to samo, ale zniknęła wraz z jajkami bo działkę
zaczął odwiedzać jenot. Przychodziły dziki i sarniak na topinambur a nawet
łosze. Na początku dzikie króliki zjadały wszystko co tylko odrosło parę cm
od ziemi, po zachodzie zaczynały się psie polowania na zające i króliki,
było na co popatrzeć jak ławą osaczały zwierzynę.
Osiedlił się lis w króliczych norach i po królikach...

110. Data: 2011-02-14 13:27:02

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

> Nie Panslo, jestem mieszczuchem.
> Nigdy niczego świadomie nie zabiłam.
>
> MK

Jesteś jak moja eks, też kury nie zabiła, ale mnie prawie i to drutem od
robótek. Miałem wyjątkowe szczęście, przebiła mi przedramię i na szczęście
dalej nie sięgnęła. Za to Maruda nie ma problemu z drobiem...

SZOŁ DLA CHARAKTERNYCH
Prawa półkula mózgu wierzy w Boga, lewa jest ateistą
Biskup
On nie jest katem, jest miłością.
PFERDEK !!!