Re: Dlaczego ludzie ...było: bede tata :-)))))))))

From: "Rockowa" <g...@w...pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: Dlaczego ludzie ...było: bede tata :-)))))))))
Date: Sat, 7 Sep 2002 09:24:19 +0200

Użytkownik wrote:
> [...]
>
> Ale wiele rzeczy można ... i w tym konkretnym przypadku naprawdę
> można było znaleźć kilka wyjść, które byłyby i zaplanowane i
> zrealizowane a nie na chybcika i szybciutko.

> Jeśli ktoś lubi iść na żywioł to po co planuje ślub na przyszły rok ?

> A dlaczego nie tak ? W wielu przypadkach to niestety właśnie tak ... i
> powiem, że z kilkoma takimi facetami rozmawiałam (stanowczo to moi
> dalsi znajomi) ale praktycznie wszyscy zgodnie twierdzili, że czuli
> się wykorzystani i postawieni pod murem (oczywiście nigdy nie
> powiedzieli tego przy swojej partnerce ... to były raczej nocne

Wspolczuje ich partnerkom, zastanawia mnie jedno , gdzie oni byli jak robili
te dzieci , i ile mieli lat, bo chyba niezdawali sobie sprawy ze kochajac
sie bez zabezpiecznia mozna miec potomstwo.Domyslam sie ze pewnie zostali
zgwalceni przezswpoje partnerki i oni niechcieli , oni nie wiedzieli itp.
smieszne.

Powiem ci moja definicje "wpadki", dziewczyna idzie na dyskoteke , spotyka
chlopaka ,uprawiaj sex i jest ciaza - to jest wpadka i to jest lapanie sobie
meza i wykorzystywanie , a nie wtedy gdy dwoje ludzi kocha sie i chce sie
pobrac, sa tego swiadomi i chca miec potomstwo.

> Bardzo Cię przepraszam ... ale nie możesz być tego pewna bo nie dałaś
> szansy by się w takiej sytuacji wykazał.

Myslisz sie dalam , wkoncu mogl sie zabezpieczal to byl ( jego ) nasz wybor
i nie zlapalam Slawka na cieze jak zdaje sie sugerujesz, pozatym jesli mnie
nie kochal mogl niebrac slubu to on chcial a ja bylam raczej za tym by
poczekac az urodze.
Chodzilismy ze soba 2 lata , bylo po zareczynach i po swiadomym i
przemyslanym fakcie ze jednak chcemy miec dziecko i bedziemy kochali sie bez
zabezpieczen.

> Pozdrawiam
> MOLNARka

Gosia , Jagoda lat 7i Kacper lat prawie 4
gg 1298276