Re: Dlaczego nie ma dalszych badan nad DO...

1. Data: 2003-10-23 10:44:04

Temat: Re: Dlaczego nie ma dalszych badan nad DO...
Od: "Rukasu" <r...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:bn5nhu$k6i$1@news.onet.pl...

> Zmień okulary, albo poczytaj ponownie - bo siejesz plotki. Przyjąłeś
> metodę z kolorowych pisemek, czyli prowokacji... : <

????

8-OOO

No zaraz, a to nie TY w poscie news:bmtmfm$gnj$1@news.onet.pl cytowałaś
Arkadiusza Kunę (akcentowanie wielkimi literami własne): "Ich stosowanie
wymaga dużej wiedzy i doświadczenia. Np. DLA NIEOPTYMALNYCH PRĄDY SELEKTYWNE
SĄ PRZECIWWSKAZANE przy miażdżycy nóg właśnie ze względu na niekorzystne
efekty metaboliczne" ?

No i w ogóle nie rozumiem: najpierw zasypujesz mnie linkami, cytujesz różne
wypowiedzi i artykuły, a gdy ja posłusznie je czytam i następnie piszę o tym
co w nich wyczytałem, to Ty nagle stwierdzasz że to jest jakaś "prowokacja",
"sianie plotek", "metoda z kolorowych pisemek"??? :-ooo

Krysiu, proszę Cię - zdecyduje się komu Twoim zdaniem mam wierzyć! :-(

> Owszem, bywa, że szkodzą. Wiele rzeczy jest szkodliwych - JEŚLI użyje się
> je w niewłaściwy sposób.

No to przecież ja nie napisałem czy pomagają czy szkodzą optymalnym - nie
mam pojęcia i chociaż mam bardzo poważne wątpliwości (sama metoda wydaje mi
się niepoważna i zakrawa w mojej opinii na szarlatanerię) to na ten temat
się nie wypowiadam - napisałem TYLKO to, że ponoć prądy nieoptymalnym mogą
szkodzić. A więc mówiąc inaczej: NIE MOGĄ BYĆ STOSOWANE NA KAŻDYM PACJENCIE.

A akupunktura nie ma takich ograniczeń.

Proste, prawda? :-)

> j.w.
> Ja już na piechotę nie podróżuję. Mało który lekarz do pracy chodzi na
> piechotę. Pewnie Ty też do pracy jeździsz samochodem zamiast "wierzyć"
> swoim sprawnym nogom...

Nie mam samochodu, a poza tym preferuję długie spacery. Z tego powodu staram
się unikać także tramwajów, autobusów i metra (w rozsądnych granicach). ;-)

> Liczy się czas i skuteczność.

A ja myślałem że liczy się prawda. :-(

To o czym piszesz nijak ma się do tego, o co pytałem. Ja stwierdziłem:
"jeśli Lancet uznał akupunkturę, mimo iż jest to metoda niekonwencjonalna,
ale w sposób istotny statystycznie skuteczna, to chwała mu za to". A Ty
odpowiadadz: "nie, wieczna mu za to hańba, bo prądy selektywne są lepsze".

Przyznam że nie widzę ŻADNEGO związku logicznego - ani powodu do "wiecznej
hańby" Lancetu. :-(

Rukasu