Dlaczego nie rodzą?

31. Data: 2013-09-14 21:39:03

Temat: Re: Dlaczego nie rodzą?
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> http://lukaszfoltyn.salon24.pl/42373,inteligencja-in
teligenci-i-wyksztalciuchy

Kto bierze swoje poglądy na sprawy ważne dla kultury z gazet ten niech
bierze. Ja osobiście wolę czytać książki i porównywać. Jako dzieciak
licealista wychowywałem się na Daviesie, Miłoszu, Stanisławie Tokarskim, na
studiach doszedł do tego Fritjof Capra, Grof, Wilber, Eliade, Crowley,
Tadeusz Miciński, Staś Przybyszewski, obecnie drążę Eddreda Thorssona, Alana
de Benoist, barona Evolę i Jocelyn Godwyn. Intelektualnie najbliżej mi do
francuskiej świeckiej Nouvelle Droite.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Nowa_Prawica_(Nouvelle_
Droite)

--
????
???

32. Data: 2013-09-15 12:54:14

Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-14 12:45, Jakub A. Krzewicki pisze:

> Otumaniać można klasę robotniczą "edukacją dla ludu" w szkólce parafialnej
> niezależnie staej czy nowej religii, inteligencji trzeba dać ciepłe posadki
> poganiaczy tego bydła. Tak było od zawsze i będzie jak świat światem jeszcze
> od czasu skrybów faraona.

W 1917 to "bydło" powiedziało dosyć. I jak to zostało przyjęte przez
tych pasożytów (tzw inteligencję) żyjących z pracy innych - ano jako
wielką niesprawiedliwość.

33. Data: 2013-09-15 12:54:37

Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-14 13:18, Ikselka pisze:

> Wszyscy okradają uczciwych? - to kto jest tak naprawdę uczciwy?
> 33333-)

Ten który na taki czy inni sposób nie dybie na zasoby drugiego człowieka.

34. Data: 2013-09-15 12:54:49

Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-14 16:51, glob pisze:
> Taki urok kapitalizmu - wszyscy uczciwych ludzi okradają.
>
> To im odrazy wypnij odbyt jak mają taki urok.

E tam, nie będę Ciebie naśladował.

35. Data: 2013-09-15 12:55:49

Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-14 17:56, Ikselka pisze:

> Czyli wypisz, wymaluj folwark zwierzęcy 3333-)

W nim nie było ani wolności, ani równości że o braterstwie nawet nie
wspomnę.

> Gdzie ten egoizm?

We wszystkim - Bóg to sprawa osobista, takoż i honor, zwłaszcza gdy tak
jak prawicowiec postrzega to pojęcie. No i Ojczyzna, ale jaka go
interesuje, czyż nie taka w której on i tylko on będzie rozdawał karty?

> Tylko dla Ciebie to jest "nic" - wg Ciebie Boga nie ma, honor to bliżej
> nieokreślona mentalna wada, a Ojczyzna? - ot, przypadkowy zlepek czcionek w
> gazecie niewyborczej...

Być może jest Bóg, a nawet na pewno jest. Ale co to znaczy? w czym taki
zgniłek może moze liczyć na względy Boga? Albo honor - oczywiście nie
neguję że on ma swój honor, ale kodeks wg. którego on żyje sprawia że
życie dla innych jest piekłem.

> Starego dobrego kapitalizmu nawet nie zobaczyliśmy i nawet nie dotkniemy
> palcem - bo rządzi "stary dobry" socjalistyczny układ kolesi, a jedyne co
> jest w tym nowe, to ich chałupy, żony, samochody, zegarki i garnitury od
> Armaniego... :-D /śmiech tragiczny

Jak to nie? Zobacz ilu wyrzuconych na bruk ludzi. Zobacz ilu
okradzionych przez banki i innych kapitalistów. Lasy i jeziora z
tabliczkami - 'obcym wstęp wzbroniony", Nie widzisz ogłoszeń w gazetach
"dam pracę"? Dla przypomnienia - jeszcze niedawno stało "zatrudnię".
Tak, spokojnie można powiedzieć że mamy kapitalizm całym ryjem, z jego
wiecznie nienażartym ryjem. Naprawdę macie powody do zadowolenia.

36. Data: 2013-09-15 14:07:41

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Trybun" <I...@j...pl> napisał w wiadomości

> W 1917 to "bydło" powiedziało dosyć. I jak to zostało przyjęte przez tych
> pasożytów (tzw inteligencję) żyjących z pracy innych - ano jako wielką
> niesprawiedliwość.
Tak, w lutym powiedzieli "dość". No i zaczęli budować swoje nowe państwo.
Znalazł się jednak Lenin- i w listopadzie wziął to bydło za mordę, budując
system niewolniczy- jaki IMO nigdy na ziemi wcześniej nie istniał.

,,Kto rządzi przeszłością, w tego rękach jest przyszłość; kto rządzi
teraźniejszością, w tego rękach jest przeszłość."
G. Orwell

Chiron

37. Data: 2013-09-15 15:44:47

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

>... Gdzie się nie obejrzeć tam kobieta z brzuchem, albo z wózkiem a tu nam
>w mediach sprzedają kit że Polska wymiera.
Pewnie mieszkasz koło ginekologa, albo szpitala położniczego.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

38. Data: 2013-09-15 17:03:59

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

[...]

Istniał o wiele gorszy, kościół katolicki tak jak trybun ma nastrane we łbie to ty
piszesz dokładnie to samo tylko do większego jeszcze zbrodniarza.

39. Data: 2013-09-17 16:03:33

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 15 Sep 2013 12:54:37 +0200, Trybun napisał(a):

> Ten który na taki czy inni sposób nie dybie na zasoby drugiego człowieka.

Inaczej postawię pytanie: ILU jest uczciwych, skoro WSZYSCY ich okradają?

40. Data: 2013-09-17 16:25:07

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 15 Sep 2013 12:55:49 +0200, Trybun napisał(a):

> Jak to nie? Zobacz ilu wyrzuconych na bruk ludzi.

Kiedyś ci ludzie DOSTAWALI mieszkania, za które (ani za korzystanie z
których) nie płacili - za ich luksusy płacili tacy jak ja, płaciliśmy tylko
dlatego, że my coś MIELIŚMY swojego, bo umieliśmy samodzielnie coś
wypracować dla SIEBIE.

> Zobacz ilu
> okradzionych przez banki i innych kapitalistów.

Ja byłam okradana przez komunistów. Regularnie. Dziś muszę spłacać ich
długi i spłacać je bedą także moje dzieci i ich dzieci, itd.
A co do banków - jak się ktoś daje im okradać, to na własne życzenie. Nie
uczył się widać matematyki, kiedy jeszcze szkoła była za darmo :->

> Lasy i jeziora z
> tabliczkami - 'obcym wstęp wzbroniony",

Przed wojną też tak było, plus były lasy państwowe. O co Ci chodzi?
WSZYSTKO jest CZYJEŚ i tak być powinno. Masz mieszkanie? - to powieś sobie
na drzwiach taką samą tabliczkę, masz przecież prawo do tego takie samo,
jak gdybyś miał las czy jezioro :-)

> Nie widzisz ogłoszeń w gazetach
> "dam pracę"? Dla przypomnienia - jeszcze niedawno stało "zatrudnię".

Bo praca jest dobrem; w komunizmie praca była czymś należnym. I dlatego
nikt jej nie szanował. Za to dziś PŁACIMY.

> Tak, spokojnie można powiedzieć że mamy kapitalizm całym ryjem, z jego
> wiecznie nienażartym ryjem. Naprawdę macie powody do zadowolenia.

To, co mamy, ma się do kapitalizmu jak pięść do nosa - to rządy
nowobogackiej bandy kolesi pochodzenia komuszego oraz ich potomków.

...i na do widzenia.
Cza-a-as jak rzeka, jak rze-e-e-eka płynie...
Na dzień dobry :-)
Jakbym MŚK słyszała :-D
Okupacja