Dlaczego niektóre kobiety są takie?

51. Data: 2006-12-28 14:43:33

Temat: Re: Dlaczego niektóre kobiety są takie?
Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ntech" <u...@n...ssn.pl> napisał w wiadomości
news:slrnep7ktq.cj8.user@nocturn.ssn.pl...

> Jako burek beta nie przepuszcze okazji aby ugryzc w ogon burka alfa gdy
> mi nie odda ;)

Raczej się nie poczuwam - aczkolwiek wizja wszędzie rozłożonych nóg jest
pociągająca :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

52. Data: 2006-12-28 14:45:26

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vicky" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Masz dzieci?

Mam.
Skąd klikasz ?

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

53. Data: 2006-12-28 14:51:38

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> Raczej się nie poczuwam - aczkolwiek wizja wszędzie rozłożonych nóg jest
> pociągająca :)

To zostań stolarzem.

Na post po zbóju zripostował
P.D.

54. Data: 2006-12-28 14:52:33

Od: ntech <u...@n...ssn.pl> szukaj wiadomości tego autora

Data: 28.12.2006 - autor: Vicky - treść:
> Analiza dogłębna :)
> Musiałeś to chyba studiowac nie jedną noc ....

Cos pominalem? :P

55. Data: 2006-12-28 14:53:56

Od: "wk" <w...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> On Ci powiedzial, zebyś po prostu pokazał ten cały dialog swojej
ukochanej.
> Przecież to JEJ dotyczy :) Możesz to określić mianem 'wstępnej terapii' -
> skoro jej sugerowaleś terapię to może zacznij od tego wątku na jej temat.

Niestety na razie nie mogę, może kiedyś... Napisałaby, że jestem głupi, że
na grupie piszę o naszych sprawach, napisałaby że jest to wszystko nie
opiektywne itp. Nie dziwię się jej. Ja staram się być obiektywny, jak juz
wspomniałem, wiele razy zdarzyło mi się być nerwowym, konfliktowym itp. ale
jak można powiedzieć, za kradzież batona dostałem dożywocie. Bardzo modny
tekst mojej żony to że jestem wspaniałym ojcem, facetem itp. inna cię
pokocha..... Ale poniżenie no nie?

56. Data: 2006-12-28 14:55:38

Od: "Vicky" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z kolei tylko wy kobiety mozecie w imie milosci odbierac dzieci ojcom
> prawda ?

Nie prawda :)
Takie samo prawo do dziecka ma ojciec jak i matka.
Jednak w przypadku rozwodu dziecka nie da się rozdwoić ... a Ty jako ojciec
nie masz pewności z kim to dziecko będzie szczęśliwsze.
Myślisz, że dla dziecka ważniejsza jest matka czy ojciec?
Czym należy się kierować przyznając dziecko jednemu z rodziców?
To są bardzo trudne pytania, którymi nie powinny kierować żadne indywidualne
emocje.

> Bedziemy sie tak obsypywali piaskiem? Ostrzegam ze ma w zanadrzu grabki
> i lopatke ;)

Nie wykop dołka pod sobą :)

Pozdrawiam
Vicky

57. Data: 2006-12-28 14:57:23

Od: "Vicky" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam.
> Skąd klikasz ?

Z inwazji mocy a co? :-]

Pozdrawiam
Vicky

58. Data: 2006-12-28 14:59:49

Od: "wk" <w...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jasne.Jego wina jest to ze nie jest samcem alfa na widok ktorego kazda
> samica rozklada nogi.

Tu może się trochę zdziwisz bo jestem atrakcyjny dla kobiet i z tym nie mam
problemów. Jakbym nie kochał żony.... już ze sto okazji miałem do zdrady i
podobną ilość pocieszycielek. Tu nie o to chodzi.......

59. Data: 2006-12-28 15:05:00

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z inwazji mocy a co? :-]

Nic. Sonduję :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

60. Data: 2006-12-28 15:16:21

Od: ntech <u...@n...ssn.pl> szukaj wiadomości tego autora

Data: 28.12.2006 - autor: Vicky - treść:
> Myślisz, że dla dziecka ważniejsza jest matka czy ojciec?
Wyobraz sobie ze stalem z tym pytaniem oko w oko a nie tylko
hipotetycznie.I nawet nie masz pojecia jakie to uczucie.
Jakbys stala z siekiera nad wlasnym dzieckiem i musiala zdecydowac ktora
noge mu odciac...

No wlasnie staram sie wyjasnic ze najlepsze dla dziecka jest w ogole nie
stac przed takim dylematem.Jednak mozemy bawic sie w dyskusje i docinki
co nie zmieni faktu ze w sadzie niestety rownouprawnienie jak i dobro
dziecka jest tyle warte co zuzyty papier toaletowy w damskiej ubikacji.
I niestety gdy czasem trzeba cos miec z zanadrzu.

prosze o pomoc
SlOmIanY ZapAl
mail franka farrelly'ego - bezczelny forward, sorry
cenzurka?
alkoholik w rodzinie-poradzcie