Dlaczego od piwa rośnie brzuch.

51. Data: 2006-10-22 16:41:44

Temat: Re: Dlaczego od piwa rośnie brzuch.
Od: "Marek Li" <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <j...@n...pl> napisał w wiadomości
news:eh8lp7$i2e$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Najgorszy i zarazem najprostszy cukier jest w piwie i on powoduje
> tycie..... Piwo często "nakręca" apetyt...to też ma swoje skutki...

Taaa. Niech tylko wszyscy zaczną stosować skrytykowana przez Polską
Akademię Nauk dietę Kwaśniewskiego, który nie jest doktorem.

52. Data: 2006-10-22 16:46:09

Od: "Marek Li" <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Organizm nigdy nie zamienia węglowodanów na białko, nie ma takich
> mozliwo?ci. Potrafi natomiast wytworzyc składowe białka, czyli
> aminokwasy, ale nie wszystkie. Na 20 aminokwasów, sam potrafi
> wytworzyć 12, a 8 trzeba zje?ć w pokarmach. Orgaznim potrzebuje te 20
> aminokwasów, gromadzi je, ale jeżeli w krótkim czasie nie ma całego
> kompletu 20 (egzogennych i endogennych), spala je, likwiduje.Dlatego
> pokarm zwierzęcy jest tak konieczny, ponieważ aminokwasy te (8
> różnych) nie występuj? w ro?linach.

Absolutna nieprawda, dawno obalony mit, w którzy wierzą jeszcze tylko
wyznawcy Jana od Skwarek, stosujący skrytykowana przez świat nauki (w
postaci krytycznej opinii wydanej przez PAN) dietę bogatotłuszczową dla
potwornej zmyłki i uciechy gawiedzi nazywanej dietą optymalną.

53. Data: 2006-10-22 16:52:10

Od: "Marek Li" <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Biochemia" Harpera....

Odsyłasz do biochemii? Nie lepiej od razu do 'dzieł zebranych' guru,
czyli świętego Jana od Skwarek

54. Data: 2006-10-22 16:53:08

Od: "Marek Li" <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Biochemia" Harpera, przedmiot traktowany po macoszemu..., nie, nie
> przez Ciebie, przez wszystkich...:)))

Nawet przez Kwaśniewskiego, który nie jest doktorem?

55. Data: 2006-10-22 17:33:33

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek Li" <M...@o...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik <j...@n...pl> napisał w wiadomości

> Taaa. Niech tylko wszyscy zaczną stosować skrytykowana przez Polską
> Akademię Nauk dietę Kwaśniewskiego, który nie jest doktorem.
PAN-uk i Marka Li...:)))
Wszyscy krytykanci dra Kwaśniewskiego zaciskają z bezsilności zęby i szukają
jego doktoratu, ale to żałosne....:))) Taka stara bolszewicka metoda...:)))
Pozdrawiam Jurek M.

56. Data: 2006-10-22 18:07:00

Od: "Marek Li" <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Wszyscy krytykanci dra Kwaśniewskiego zaciskają z bezsilności zęby i
> szukają jego doktoratu, ale to żałosne....:))) Taka stara bolszewicka

Buahahahaha
Jeśli sądzisz, że ja szukam jego doktoratu to jesteś w błędzie. Nie
tracę czasu na poszukiwaniach nieistniejącego:-)
A co do metod bolszewickich - to raczej twój guru jest w wieku , który
wskazuje, że mógł się spotkać z takimi metodami, szczególnie, że był w
szkole wojskowej w latach, kiedy mnie na świecie nie było. Tak więc
jeśli juz piszesz o bolszewikach, to czy dlatego, że projektujesz na
innych wspomnienia guru z młodości.
Poza tym to śmieszny jesteś z tym 'bolszewicka metoda' - szczególnie w
odniesieniu do Polskiej Akademii Nauk, bo to PAN jest głównym
krytykantem - wynika więc wg twoich opinii, ze i głównym
bolszewikiem:-))

57. Data: 2006-10-22 22:14:11

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> odniesieniu do Polskiej Akademii Nauk, bo to PAN jest głównym
> krytykantem - wynika więc wg twoich opinii, ze i głównym bolszewikiem:-))
Źle mnie odczytałeś. Miałem na myśli, że jak ktoś czegoś nie potrafi
(medycyna akademicka, to zarzuca innemu (komu to wychodzi) - brak
kwalifikacji.
Pozdrawiam Jurek M.

58. Data: 2006-10-23 13:28:06

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 21 Oct 2006 21:23:32 +0200, j...@n...pl wrote:

> [...] Nie dziwne w rozumieniu "akademickiej
> wiedzy" o ketozie w zderzeniu z wiedzą dra Kwaśniewskiego?

Kwaśniewski napisał wiele rzeczy, trochę prawdy, trochę
nadinterpretacji, sporo zwykłych bzdur. Nazywanie tego "wiedzą" jest
pewnym nadużyciem. Podobnie jak nazywanie go doktorem.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)
Tylko uogólnienia mogą tworzyć naukę, nie pojedyńcze fakty.
/Claude Bernard/

59. Data: 2006-10-23 15:35:14

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kwaśniewski napisał wiele rzeczy, trochę prawdy, trochę
> nadinterpretacji, sporo zwykłych bzdur. Nazywanie tego "wiedzą" jest
> pewnym nadużyciem. Podobnie jak nazywanie go doktorem.

Swoją wiedzę lek. med. Jan Kwaśniewski (lepiej sie teraz Marki
czujecie...???)oparł o nauki podstawowe: fizykę, chemię, biochemię i
matematykę. Tu nie mozna filozofować, bo wszystko mozna wyliczyć, a kierować
się można tylko określonymi wzorami matematycznymi, fizycznymi lub
chemicznymi. Nie ma tu żadnych nadinterpretacji. Inna sprawa, że nie każdy
tę wiedzę rozumie. Ale to jest już inna sprawa... Ludzie, którzy wyzdrowieli
na diecie optymalnej mają się źle czuć, bo to jest niezgodne z opinią PAN
???...:)))
Pozdrawiam Jurek M.

60. Data: 2006-10-23 15:46:44

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 23 Oct 2006 17:35:14 +0200, j...@n...pl wrote:

> [...]
> chemicznymi. Nie ma tu żadnych nadinterpretacji. Inna sprawa, że nie każdy
> tę wiedzę rozumie. Ale to jest już inna sprawa...

No to wytłumacz mi w końcu co Twój guru miał na myśli z tym oddychaniem
przez płód tlenem otrzymanym z przemiany glikogenu do cholesterolu?...

(wiem, na to pytanie jak zwykle nie odpowiesz:) )

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)
/Wilder Penfield/

gronkowiecc
studia
Leasing urzadzen medycznych
Pytanie o astme......
Ból w ramieniu / w odcinku kostnym między łokciem a ramieniem