Strona główna Grupy pl.sci.psychologia Dlaczego podejrzewam, że relacji "ja-to" jest w Polsce więcej niż relacji "ja-ty"? Re: Dlaczego podejrzewam, że relacji "ja-to" jest w Polsce więcej niż relacji "ja-ty"?

Re: Dlaczego podejrzewam, że relacji "ja-to" jest w Polsce więcej niż relacji "ja-ty"?

Data: 2010-06-08 15:59:13
Temat: Re: Dlaczego podejrzewam, że relacji "ja-to" jest w Polsce więcej niż relacji "ja-ty"?
Od: azi <r...@v...pl>

On 8 Cze, 16:20, glob <r...@g...com> wrote:

> Ciekawe ,bo gdy ludzie żyją uprzedmiatawiająco takie zchowania
> narastają i ok 20% procent kobiet twierdzi, że pomimo oporu z ich
> strony zostały zmuszone przez małżonka, partnera , albo kogoś, z kim
> były w tym czasie_do aktu seksualnego, na który nie miały ochoty. I
> faktycznie, kobiety zmuszane są do stosunków seksualnych
> dziesięciokrotnie częściej przez mężczyzn, których kochają, niż przez
> obcych. Brak empatii sprawia, że mężczyźni o osobowości narcystycznej
> są obojętni na cierpienia, które zadają swoim "dziewczynom". Podczas
> [...]

Hmmm... znów mnie zadziwiasz Robert, no bo tak...
Tu piszesz takie mądre i świadczące o twoim rozsądku
i zrozumieniu kobiecej natury wnioski a za chwilę jesteś
wulgarny i agresywny :/
W każdym razie masz racje i mam tylko nadziej,ze to
twoje osobiste wnioski skłaniają cię do takich komentarzy.
Jednak nie bez tego, bym nie wytknęła ci widocznego dla mnie
dysonansu w postrzeganiu kobiet i ich potrzeb. Czyli mówiąc oględniej:
Jak to jest że potrafisz tak
wnikliwie dostrzec kwestie wymuszanego zbliżenia,w których raczej nie
masz z autopsji a
z drugiej strony pałasz taka nienawiścią do wyznawców kk ich
suwerennego wyboru do poczynań małżeńskich, pruderyjności i braku
wyemancypowania w wielu aspektach?
Przyznajesz,ze facet który zmusza żonę do seksu to bydle ale
jej niechęć do niego wcale nie musi mieć swego żródła w doktrynach
religijnych.
A oto, na przykład wypalenia sie wzajemnego.
Przy czym w facecie jak sie wypala miłość to pozostaje wzrok
podsycający jakieśtam spełnienie natomiast w przypadku kobiety
po wypaleniu miłości nie pozostaje nic co podsycałoby ją do spełnienia
tychże "obowiązków" i wówczas powstaje konflikt.