Re: Dlaczego trzeba czekac ?

Data: 2001-06-06 14:37:17
Temat: Re: Dlaczego trzeba czekac ?
Od: Jacek <p...@p...onet.pl>

dr_Teo napisał:

> naswietlania
>
> Jak wynika z glosnej ostanio sprawy naswietlania w Bialymstoku tak nie jest.
> Dla przypomnienia 5 pacjentek dostalo znacznie kilka, czy kilkadziesiat razy
> (!) wieksza dawke niz ta ustawiona w urzadzeniu.

czy mozesz mi powiedziec, jak mozliwe jest samodzielne zwiekszenie sie mocy o
kilkadziesiat razy, gdy
maksymalna moc jest ograniczona z gory , moca urzadzenia ?

To tak jakbys powiedzial, ze Nowakowski jechal naprawionym po wypadku samochodem
sprowadzonym z zagranicy i nagle predkosc samochodu zwiekszyla sie kilkukrotnie
i zaczal jechac 300 km/godz.

> nagle jego
>
> Moze za to nie zatrzymac sie kiedy bedzie potrzeba, albo pojechac w inna
> strone itp. W przypadku wiekszej kolizji szanse przezycia tez sa znacznie
> mniejsze.

Jak znacznie ?

> produkuja
> rzeczoznawcy i
> rachunek,
>
> Problem nie w sposobach finansowania i tym kto na tym zarabia - drogie
> czesci, ubezpieczenia, naprawy itp.
> Tylko czy po naprawie samochod czy sprzet medyczny jest na tyle sprawnym, ze
> pozwala ne bezpieczne uzywanie.

No przeciez po to sa atesty i specjalistyczne zaklady, ktore dopuszczaja sprzet
do eksploatacji w publicznej sluzbie zdrowia.

> Co do samochodow po duzych wypadkach tak nie
> jest. Co do sprzetu medycznego - moje doswiadczenia wskazuja, ze nigdy
> uszkodzony sprzet nie jest po naprawie tak dobry jak nowy. Z regoly jest
> tak - trafia jeszcze wiele razy do serwisu z powodu najrozniejszych
> uszkodzen, a opoznia to tylko wymiane na nowy.

a konkretnie ktory sprzet ?

> Co do samochodow, moze sie powinno.
> Co do ludzi, operacja tylko w niewielu przypadkach przywraca stan idealnego
> zdrowia przed choroby.
>
> Ja sie nie zajmuje handlem. Jezeli jestes tak obrotny i dysponujesz tak
> doskonalym serwisem to powinienes sam sobie poradzic - szpitale sa pelne
> zuzytego i uszkodzonego sprzetu.

podaj konkretny szpital, ktory chce sie tanio pozbyc uszkodzonych usg,
tomografow
Kolega ma firme serwisujaca sprzet medyczny i chetnie odkupi sprzet na czesci
lub do naprawy.
Jacek