Dlaczego wątróbka "strzela" przy smażeniu?

11. Data: 2007-07-10 20:53:52

Temat: Re: Dlaczego wątróbka "strzela" przy smażeniu?
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Rablinka" <r...@w...pl> wrote in message news:f70rh2$23c$2@news.wp.pl...

> A proszę bardzo :)
>
> Wątróbka Ikselki
>
> Cebulę zeszklić na tłuszczu. Na wierzchu położyć pokrojoną
> wątróbkę, popieprzyć, dodać 1-2 liście laurowe, 2-3 ziarenka
> ziela angielskiego. Przykryć i dusić ok 5 minut. Wymieszać.
> Przykryć znowyu i dusić 4 minuty. Lekko posolić i poddusić
> jeszcze ok pół minuty.

Standardowy przepis.

12. Data: 2007-07-10 21:24:38

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):

> Standardowy przepis.

Jesteś niezastąpiony :-)
Dzięki.

--

XL wiosenna :-)

*************
"Deja vu" - "Wszyscy jesteście w milicji? - Fantastyczny kraj!"

13. Data: 2007-07-10 21:55:27

Od: Rablinka <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jesteś niezastąpiony :-)
> Dzięki.

Jak zawsze, nie? :P

14. Data: 2007-07-11 06:44:38

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rablinka napisał(a):

> Jak zawsze, nie? :P

Jasne :-)
Co On, to On... My, baby, to lubimy ;-)

--

XL wiosenna :-)

*************
"Deja vu" - "Wszyscy jesteście w milicji? - Fantastyczny kraj!"

15. Data: 2007-07-11 07:33:20

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 10 Jul 2007 18:35:19 +0200, "Ewa W"
<e...@b...wroc.pl> wrote:

>No właśnie, jak w temacie...
>Dotyczy to wątróbki drobiowej, staram się dokładnie ją osączać po myciu,
>obtaczam w mące, ale to na nic. Smażenie to naprawdę hardcore:), strzela jak
>z armaty, nierzadko unosi się przy tym ciężka szklana pokrywa patelni!
>Wrzucanie wątróbki na rozgrzany tłuszcz, to wyższa szkoła jazdy -
>błyskawiczne nakrycie patelni i odskok na bezpieczną odległość:) Nie
>wspomnę, jak wygląda kuchenka po smażeniu...
>Czy jest na to jakaś rada?
>
>Pozdr. Ewa

Ja smaze przyodziana stosownie (stary lach, plastikowy fartuszek,
tarcza z duzej pokrywki i koniecznie okulary, bo mi kierdys
watrobka strzelila dokladnie wo ko, akurat mrugalam, ale troche
wlazlo :/. Jak ja kroje najpierw na polowki albo inne kawalki to
jakby mniej strzelala....ale to zaden dowod naukowy :PP

Pierz
K.T. - starannie opakowana

Dla Panslavisty - trochę Elli... :-)
buraki do słoików