Re: Dlaczego wszyscy chca dokopac chrzescijanom?

Data: 2015-05-04 22:40:32
Temat: Re: Dlaczego wszyscy chca dokopac chrzescijanom?
Od: Fragi <s...@o...pl>

Dnia Mon, 04 May 2015 21:46:20 +0200, gazebo napisał(a):

> [...]
rzeczy które i słusznie wskazujecie/piętnujecie w kościele czy grupach religijnych
-obwołujących sie posiadaczami schedy po Jezusie. Chrzescijanstwo to odkrycie -na
użytek OSOBISTY każdego z nas i całej ludzkości -owego DOBRA przewyższającego to
wszystko o co walczymy (jak o jakas lepsza sprawę) jak te zwierzątka chcące
przedluzyc/zabezpieczyć jedynie swój zalosny byt kosztem wydarcia czegokolwiek innym,
a co się i tak skończy marnym smutnym zwierzęcym zejściem gdy jakies silniejsze
"zwierze" w końcu nas "podgryzie" ;)

> nie rob tak bo jeszcze cie polubie

A jeszcze się do pestki nie dogrzebałeś, hehe :)

> cholera, nie chcialbym sie przez pomylke zautoanalizowac bo korki w
> chalupie wysiada

Zapalisz fajkę, i jakoś się odnajdziesz :)

M.