Dlaczego wszyscy chca dokopac chrzescijanom?

41. Data: 2015-04-27 12:27:41

Temat: Re: Dlaczego wszyscy chca dokopac chrzescijanom?
Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-27 o 12:03, Chiron pisze:

> Użytkownik "gazebo" <g...@...bo> napisał w wiadomości

> Staram się cały czas dostrzec choćby cząstkę racjonalności w twoich
> wypowiedziach. Niestety- tyle w nich racjonalności, co u globa. No ale z
> emocjami nie ma dyskusji

posmialbym sie, ale twoje zachowanie i dzialania wcale nie sa smieszne

--
gazebo

42. Data: 2015-04-27 13:12:33

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> A to tak łątwo się zmienia, w co się wierzy? Pstryknąłeś i już. Więc może
> słusznie bojkotują, bo jak tak zaczniesz co rusz pstrykać... 33333-]

Nie pstryknąłem. Dochodziłem powoli studiując i porównując możliwości
różnych kierunków religijnych. Nie te finansowe, tylko te budujące
świadomość i podwyższające ich poziom, poszerzające percepcję. Z tego punktu
oceniałem religie, nie z żadnych innych.

> No to jaka trudność - pstryknij to, czemu nie pod górkę, przecież praktykę
> masz w pstrykaniu 3-]

Problem jest taki, że co finansowo pod górkę, to umysłowo przeciwnie - w
dołek. Nie można zarabiać np. na pisaniu złożonej postmodernistycznej
powieści profesorskiej dla kogoś, kto zaledwie sylabizuje. Musiałbym obniżyć
poziom swojej świadomości do lokalnych warunków i zacząć odzwierciedlać
lokalną świadomość dużo niższą od kosmicznej. Czy wiesz, dlaczego w moim
tomiku poetyckim nie poświęciłem na dobrą sprawę żadnego wiersza problemom
tzw. socjalno-bytowym? Ponieważ mam niechęć do równania w dół. To co tam
napisałem ma w założeniu pomóc wyjść mentalnie ponad te problemy, a nie
babrać się w rozpatrywaniu ich szczegółów.

Nie po rozwijałem szerokie widzenie świata, żeby sobie te perspektywy
zawęzić do ciasnoty umysłowej odbiorców na tyle, żeby celem przestało być
poszerzanie ich percepcji. To jest sprawa wyznaczonych celów - tego co chcę
wywalczyć w kulturze, gdzie jest dużo miejsca dla jednych i drugich.
Pieniądze nie są dla mnie priorytetem, ale środkiem do celu, który
przestałby dla mnie mieć wartość, gdybym zmienił ten cel, czyli walkę
przeciw wypędzeniom z kultury. Chrześcijanie, jak ich postrzegam, nie
tolerują niczego bardziej atrakcyjnego obok siebie i chcą zmonopolizować
wszystko, a przynajmniej zmarginalizować resztę.

--
????
???

43. Data: 2015-04-27 13:49:15

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 27 Apr 2015 11:46:36 +0200, gazebo napisał(a):

> przed chwila przeczytalem Chirona o zneceniu sie nad chlopakiem bo
> wrotki siotry, gdzie do kurwy nedzy sa ci chrzescijanie zeby dzieciom to
> wytlumaczyc

Czyli narzucono Ci czytanie Chirona?
--
XL
Kłamstwom cmentarnych hien z TVN powiedz NIE!

44. Data: 2015-04-27 13:51:12

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 27 Apr 2015 12:25:54 +0200, gazebo napisał(a):

> no w koncu zrozumialem, wszystko co tutaj produkujecie to klamstwa sa,
> dzieki wam bogowie

Przeczytaj ze zrozumieniem: NIE WIESZ jaka jestem w realu.

A to nie oznacza kłamstwa, tylko to, że masz obraz NIEPEŁNY.
Tuaj znasz mnie może jakieś pół promila (albo i mniej).

45. Data: 2015-04-27 13:55:21

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 27 Apr 2015 13:12:33 +0200, Jakub A. Krzewicki napisał(a):

> Nie po rozwijałem szerokie widzenie świata, żeby sobie te perspektywy
> zawęzić do ciasnoty umysłowej odbiorców

I w tym momencie samo Twoje nastawienie do odbiorcy Cię zabija, a nie
cokolwiek inego, co za to obwiniasz.

> [...]
> Pieniądze nie są dla mnie priorytetem, ale środkiem do celu, który
> przestałby dla mnie mieć wartość, gdybym zmienił ten cel, czyli walkę

Jak wyżej.

> Chrześcijanie, jak ich postrzegam, nie
> tolerują niczego bardziej atrakcyjnego obok siebie i chcą zmonopolizować
> wszystko, a przynajmniej zmarginalizować resztę.

Widzę, że to Ty sam wykazujesz się tą cechą - znamienne, że mając o to
pretensje do kogoś innego (tu - do chrześcijan).

46. Data: 2015-04-27 13:56:45

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-27 o 13:49, Ikselka pisze:

> Czyli narzucono Ci czytanie Chirona?

umylas juz nogi? zgodnie z tym co uwidaczniacie w postach smierc macie
tuz przy samej dupie

--
gazebo

47. Data: 2015-04-27 13:59:09

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 27 Apr 2015 13:56:45 +0200, gazebo napisał(a):

> umylas juz nogi?

Wciąż umywam - Tobie tutaj, gadając z Tobą
:->

> zgodnie z tym co uwidaczniacie w postach smierc macie
> tuz przy samej dupie

Memento mori! - ale i carpe diem 33333-)

48. Data: 2015-04-27 13:59:37

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-27 o 13:51, Ikselka pisze:

> Przeczytaj ze zrozumieniem: NIE WIESZ jaka jestem w realu.
>
> A to nie oznacza kłamstwa, tylko to, że masz obraz NIEPEŁNY.
> Tuaj znasz mnie może jakieś pół promila (albo i mniej).

a po mi wiedza o twoich kurzajkach, mnie interesuje co soba
reprezentujesz a co wynika z twoich tutaj wypocin,z Chironem jest to samo

--
gazebo

49. Data: 2015-04-27 14:42:51

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> I w tym momencie samo Twoje nastawienie do odbiorcy Cię zabija, a nie
> cokolwiek inego, co za to obwiniasz.

Jeszcze się nigdy nie spotkałem z kimś, kto wolałby przyjąć złotówkę niż
krugeranda albo jabola od Jasia Wędrowniczka. To rozumiem przez umysłową
ciasnotę, że jeżeli zastosować tę alegorię do spraw umysłu, większość
przyjmuje złotówki i odmawia wzięcia krugerandów - zupełnie odwrotnie niż w
świecie materialnym.

Zresztą odbiorców docelowych mam dużo, problem jest w tym, że to są tylko
odbiorcy postawienie w sytuację, w której nie mogą decydować o rynku. Mówię
o tych cieciach, którzy robią dla nich selekcję pod pretekstem o dbanie o
ich poziom - i ten poziom nie zawsze zawyżają, a czasem wręcz odwrotnie
zaniżają. Jak to było na załączonym obrazku, czasami z powodów zupełnie nie
związanych z gustami końcowych odbiorców. Krytycy, księgarze, nauczyciele,
pan, wójt i pleban. Nic dziwnego, że młodzioeż nie czyta, bo literatura,
która nie przeszła tej selekcji do nich nie dociera, as jeśli, to w postaci
tanich, przez nikogo nie recenzowanych książek elektronicznych, z których
autor gówno ma, niezależnie czy wydał to on sam, legalny wydawca, czy pirat.

> Jak wyżej.

Jak mówiłem, posłuszny chrześcijanin nie jest moim targetem i nie zależy mi
na jego uznaniu - tylko ci, którzy odchodzą, żeby jako tako ich obronić
przed represjami i na nogi postawić. Zwalczam jedynie tych, którzy próbują
represjonować tych ludzi, którzy postanowili sobie ułożyć życie w innej
społeczności.

> Widzę, że to Ty sam wykazujesz się tą cechą - znamienne, że mając o to
> pretensje do kogoś innego (tu - do chrześcijan).

Za dużo jest chrześcijan, żebym chciał ich zmarginalizować. Poza tym w
kulturze jest miejsce dla wszystkich. Organizuję pomoc tym, którzy chcą
wybrać jakąś alternatywę. Jeżeli ktoś idzie do chrześcijaństwa, to z
zupełnie innych potrzeb niż poszerzenie "wejścia/odbioru" - to jest z
przeciwnego powodu - poczucia zagrożenia chaosem informacyjnym, duchowego
"przesytu" i wynikającej stąd nie tylko potrzeby reglamentacji "wejścia" ale
i postrzeganej konieczności narzucenia tej reglamentacji innym - a jak
"wejścia" to i "wyjścia", żeby za dużo nie było na "wyjściu", bo ktoś nie
daj boże, nie wytrzyma splendoru atrakcji i się jeszcze zapcha niefiltrowaną
informacją. I to ostatnie jest miejscem, gdzie chrześcijanin (ale także żyd,
muzułmanin) wchodzi w swobody innych do krążenia olbrzymich pakietów wiedzy
i zaczyna ją cenzurować - mówię dla tego "nie". Jak i dla każdego, kto
zachowuje się jak ubogi sąsiad w swoim ascetycznym domku, wobec kogoś, czyje
bogactwo kłuje go w oczy.

--
????
???

50. Data: 2015-04-27 15:10:49

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 27 Apr 2015 13:59:37 +0200, gazebo napisał(a):

> a po mi wiedza o twoich kurzajkach,

Nie mam kurzajek.

> mnie interesuje co soba
> reprezentujesz a co wynika z twoich tutaj wypocin,z Chironem jest to samo

Powtarzam - wiesz pół promila tego, co sobą reprezentuję.

--
[...]

Czy...
Zawód; Surogatka seksualna
Granica gdzie kończy się wolność słowa a zaczyna bandytyzm
szczepienia- czy ktoś to lepiej ujął?
Konsekwencje celibatu