Dlaczego wszyscy chca dokopac chrzescijanom?

51. Data: 2015-04-27 15:14:42

Temat: Re: Dlaczego wszyscy chca dokopac chrzescijanom?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 27 Apr 2015 14:42:51 +0200, Jakub A. Krzewicki napisał(a):

> Za dużo jest chrześcijan, żebym chciał ich zmarginalizować.

Więc dlaczego masz do nich pretensje, że on marginalizują Ciebie? - jest
ich "za dużo", więc to oni kształtują zapotrzebowanie. I to na dokłądnie
tej samej zasadzie, na jakiej kształtuje się zapotrzebowanie na TYPOWE
rozmiary obuwia - jakoś nie występujesz przeciw temu, tylko szukasz
swojego...

> Poza tym w
> kulturze jest miejsce dla wszystkich.

Może to jest BŁĘDNE założenie jednak. Na Twoim przykładzie. Nie żebym
chciała być okrutna, ale jak wyżej...
--
XL
Kłamstwom cmentarnych hien z TVN powiedz NIE!

52. Data: 2015-04-27 16:24:46

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

gazebo
W dniu 2015-04-26 o 23:25, Penetrator pisze:
> Chiron
> Wszędzie o tym piszą bo pokazaliście czym jesteście, jak bardzo nienawidzicie....

przeciez oni niosa "oswiecenie" :] a ja dalej nie wiem po kiego grzyba
mialbym uwierzyc w ich Boga

--
gazebo

Dla większości polaków ta religia to patologia i przyciąga patologie, bo ja
naprzykład nie miałbym siły tak ciągle wszystkich nienawidzieć i tupać jakbym był
rozkapryszonym bahorem, moja jest jedyna prawda i wszyscy mają żyć jak ja.

53. Data: 2015-04-27 16:26:42

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-27 o 15:10, Ikselka pisze:

> Nie mam kurzajek.

a to twoja prywatna sprawa, w jakim celu mnie o tym informujesz?

> Powtarzam - wiesz pół promila tego, co sobą reprezentuję.

wisi mi to i powiewa co masz w realu, kurzajki, brudna dupe czy
cokolwiek innego, oceniam cie na podstawie pogladow, ktore glosisz, a
poniewaz czujesz sie silnym przedstawicielem chrzescijanstwa twierdze,
ze wasze zale to odwracanie kota ogonem
--
gazebo

54. Data: 2015-04-27 16:36:19

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

gazebo
W dniu 2015-04-27 o 15:10, Ikselka pisze:
- pokaż cytowany tekst -
> [...]

cokolwiek innego, oceniam cie na podstawie pogladow, ktore glosisz, a
poniewaz czujesz sie silnym przedstawicielem chrzescijanstwa twierdze,

Obłuda to typowe dla katola, bo dogmatyzm nigdy nie oddaje rzeczywistości, więc tym
gorzej dla rzeczywistości i ludzi w niej żyjących, czyli zakłamać, oszwabić,
wycwancygować, wywieźć w pole i tam zostawić, to jest typowe u każdego katola, to już
nie jest obracanie kota ogonem, to już jest wyrywaniu kotu ogona, bo ma być jak jak
chce dla chwały kłamstwa wymyślonego przez ludzi co jeszcze małpami byli i biegali z
dzidami.

55. Data: 2015-04-27 16:53:11

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> [...]
> tej samej zasadzie, na jakiej kształtuje się zapotrzebowanie na TYPOWE
> rozmiary obuwia - jakoś nie występujesz przeciw temu, tylko szukasz

Trzymają najsilniejszy z pakietów. No ale jest ich za mało, żeby stanowili
większość absolutną. Przynajmniej ci aktywni, bo spora część to ludzie,
którzy ani nie są ortodoksami, ani nie praktykują, jednak ktoś tam rości
pretensje do cenzorowania im kultury, bo nazwali się chrześcijanami dla
świętego spokoju. Nie jest to target idealny, ale pomiędzy nimi jest sporo
kryptopogan, którym chciałbym pomóc wyjść z szafy na miotły, a to gdyż
chcieliby, ale boją się "co ludzie powiedzą" ;) Rozumiesz, na kim chcę
budować? Narzekam na chrześcian, ponieważ wykazują inwencję twórczą nie tam
gdzie trzeba - zamiast w polepszaniu dobrobytu ogółu, to w aktywnym
spiskowaniu przeciwko konsolidacji takich ludzi, a mówiąc krótko:
rozpędzaniu ich.

Czyli jest dużo różnych rodzajów buta, ale spisek fabrykantów zadecydował,
że się będzie sprzedawać tylko pośrednie, gdzieś tak pasujące 50% populacji
i rozpędzać konkurencję, która sprzedaje niestandardowe rozmiary. Reszta ma
się męczyć w niepasujących butach i nadaje się temu wartość moralną, bo
cierienie uszlachetnia. Rozpędza się także tych, co robią przeróbki, bo
demoralizują konsumenta, robi się oportunistyczny, przestaje chodzić w
krawacie i jest bardziej awanturujący się.

Ja nie występuję przeciwko zapotrzebowaniu użytkownika docelowego, tylko
przeciwko temu, że towar do niego nie dochodzi. A jak dochodzi, to robi się
wszystko, żeby zniszczyć dostawców. Pamiętasz może, jaki ryk był przeciwko
"Harry Potterowi". No to teraz rozumiesz, o co chodzi - wszędzie tam,
gdzier się coś sprzedaje, co jest niemile widziane przez wójta, pana i
plebana zaraz podnoszą się wrzaski i kwiki, że ta sprzedaż system wysadzi w
powietrze. Otóż nie byłoby tych kwików i jazgotów, gdyby cała ta
"chrześcijańska demokracja" przestała opierać się na przymusie i hipokryzji
w takim stopniu jak się to dzieje do dzisiaj. Poluzować te wasze sztywne
nakrochmalone kołnierzyki i wpuścić trochę powietrza, @#$%^&*ne skwery!

> Może to jest BŁĘDNE założenie jednak. Na Twoim przykładzie. Nie żebym
> chciała być okrutna, ale jak wyżej...

No mój tomik pomimo całkiem przyzwoitych recenzji - albo nie chwycił, albo
księgarnie internetowe zataiły przede mną dochody ze sprzedaży. Raczej to
drugie, bo trochę młodych groupies, o których wiem, by się znalazło... a
ktoś na swojej stronie
http://www.bolec.info/index.php?op=forum&forum=9&act
=showtopic&topic=53256&strona=249
cytował mój niewydany jeszcze w postaci książkowej wiersz. Moim zdaniem nie
najlepszy, ale ludziom widać podobał się bardziej niż inne:

ŚCIEŻKA DUSZ

Po wewnętrznej stronie skóry mej i krwi
w głowy mej koronie modry szmaragd tkwi
zbiera zapomniane dziejów dawnych dni
zwraca im zgubiony chwały blask i czci

Krain czar dalekich znanych tylko z nazw
gdzieś zza siódmej rzeki śle do szarych miast
ołowiane niebo gdzie wyprane z barw
kwaśnym płucze deszczem drogwskazy z farb

Z betonowych więzień gdzie płyt dusi głaz
myśl prowadzi w inną przestrzeń oraz czas
gdzie nie szumi maszyn huk i ludzi gwar
lecz głos w ciszy słychać bogów dawnych wiar

Poprzez klechd bezdroża gdzie czas w garść skrył mit
przez te morza z których nie powrócił nikt
przez płomienie ognia który dawno zgasł
odnajduje swoją drogę --- jeszcze raz

tam gdzie gwiazdy idą które zaszły już
gdzie wędruje w nocy słońce ścieżką dusz
u tych których barka jego staje bram
myśli lot swobodnej duch mój wiedzie tam

gdzie do czarnej łozy mglistch dąży pól
lud co przeszłą radość wyznać chce i ból
wskrzesić dawną sławę którą dał mu czyn
aby opowieści nie zmilkł głos wraz z nim

Ile jeszcze bogów ile jeszcze wiar
co przynoszą ludziom słowa mocy dar
który jeszcze naród który wolny lud
zdepcze betonowych monstrów krwawy but?

Ile asfaltowych wylać wróg ma dróg
by zatrzeć te które ślad wydeptał stóp
zgubił się wędrowiec dokąd pójść ma już
i prostą do Nawii stracił --- ścieżkę dusz?

Jakub A.Krzewicki

--
????
???

56. Data: 2015-04-27 18:07:34

Temat: Dlaczego wszyscy chca dokopac chrzescijanom?
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Prawdziwy Chrzescijanin nie uwaza sie za lepszego od innych, wrecz przeciwnie,
wywyzszanie sie jest domena udawaczy, tzw religiantow.

57. Data: 2015-04-27 18:10:30

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

To jest tak:
Mk13.12 "Brat wyda brata na śmierć i ojciec swoje dziecko; powstaną dzieci przeciw
rodzicom i o śmierć ich przyprawią. 13 I będziecie w nienawiści u wszystkich z powodu
mojego imienia. Lecz kto wytrwa do końca, ten będzie zbawiony."

58. Data: 2015-04-27 18:11:31

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

A realne chrzescijanstwo NICZEGO nie narzuca...

59. Data: 2015-04-27 18:18:35

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-27 o 18:11, m...@g...com pisze:
> A realne chrzescijanstwo NICZEGO nie narzuca...

ROTFL maja po prostu niesamota sile przekonywania

--
gazebo

60. Data: 2015-04-27 18:20:37

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

m...@g...com wrote:

> Prawdziwy Chrzescijanin nie uwaza sie za lepszego od innych, wrecz
> przeciwnie, wywyzszanie sie jest domena udawaczy, tzw religiantow.

E to nie tak. Ja też w sumie, choć chrześcijaninem nie jestem, nie tyle
uważam się za lepszego od chrześcijan, ale stwierdzam fakt, że mam do
dyspozycji większy warsztat i środki twórcze, które wszystkie jednak
chrześcijanie odrzucają z powodów ideologicznych. Jestem lepszy ponieważ mam
bardziej rozbudowane narzędzia twórcze i poznawcze, jednak gdybym miał się
posługiwać wyłącznie tymi, które byłyby dozwolone chrześcijanom czyli obywać
się bez środków w rodzaju teatru pamięci usprawniających umysł - daję głowę,
że cienko bym prządł.

--
????
???

Czy...
Zawód; Surogatka seksualna
Granica gdzie kończy się wolność słowa a zaczyna bandytyzm
szczepienia- czy ktoś to lepiej ujął?
Konsekwencje celibatu