Dlaczegp Lech Kaczyński musiał zginąć.

51. Data: 2013-06-29 08:08:31

Temat: Re: Wrazilko
Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <i...@g...com> napisał w wiadomości
news:kqkrrv$33f$1@node2.news.atman.pl...

> Z zachowania twego wnoszę, że w dzieciństwie twoja mama wkładała ci
> kiełbaski do kieszeni jak szedłeś na dwór- żeby chociaż psy chciały się z
> tobą bawić.

"Czyli- jak pewno większość z nas- sądzisz po sobie. "

52. Data: 2013-06-29 08:10:42

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
>
> poszło na priv

wiedzialem, ze robisz krecia robote

53. Data: 2013-06-29 09:02:16

Temat: Re: Dlaczegp Lech Kaczyński musiał zginąć.
Od: "zdumiony" <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ktoś pogodził? Kiedy? Coś przegapiłam?

Ikselka od wieków skłócona z Rosjanami, Za co ich tak nie lubisz? Za to że
byli pierwszą ofiarą komuny i ucierpieli od niej więcej niż Polacy??

54. Data: 2013-06-29 10:40:50

Od: "zdumiony" <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zdumiony" <z...@j...pl> napisał w wiadomości

> Ikselka od wieków skłócona z Rosjanami, Za co ich tak nie lubisz? Za to że
> byli pierwszą ofiarą komuny i ucierpieli od niej więcej niż Polacy??

Ciekawe co Rosjanie musieli by zrobić aby przestano ich oskarżać o Smoleńsk.
Pewnie musieli by się przyznać do tego czego nie zrobili, poza tym musieli
by Putina wsadzić do samolotu wraz z 95 innymi ważnymi osobami

55. Data: 2013-06-29 11:20:56

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 29 Jun 2013 08:10:42 +0200, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Chiron" <i...@g...com> napisał w wiadomości

> wiedzialem, ze robisz krecia robote

Bzdura.

M.

56. Data: 2013-06-29 11:28:06

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bzdura.

Tego nie wiesz.

57. Data: 2013-06-29 11:47:13

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 29 Jun 2013 11:28:06 +0200, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> Tego nie wiesz.

Aha, wracamy do naszej dyskusji ;)
A tak poważnie - oczywiscie, że nie wiem na 200%. Moja opinia powstaje w
oparciu o słowa danego człowieka. Również intuicja ma tu IMO niemałe
znaczenie.

M.

58. Data: 2013-06-29 11:49:44

Od: Trybun <i...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-06-28 22:42, Chiron pisze:
> Użytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
>
> poszło na priv

Można poznać motywy takiego postępowania? Czyżbyś się wstydził
wypowiedzieć publicznie swoje zdanie?

59. Data: 2013-06-29 11:50:24

Od: Trybun <i...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-06-29 09:02, zdumiony pisze:

> Ikselka od wieków skłócona z Rosjanami, Za co ich tak nie lubisz? Za
> to że byli pierwszą ofiarą komuny i ucierpieli od niej więcej niż
> Polacy??

Jesteś Rosjaninem? Jeżeli nie to jakim prawem wypowiadasz się za naród
który za sprawą Komunizmu stał się wielki? Wcześniej był nikim, nikim
ani jako człowiek, ani jako naród.. Za cara ten wieli kraj musiał płacić
upokarzające kontrybucje wojenne maleńkiej Japonii.

60. Data: 2013-06-29 11:50:59

Od: Trybun <i...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-06-28 21:16, Ghost pisze:

> japie... nie wiem jak nie dostrzegac szalenstwa tego czlowieka, napisz
> mi jak to robisz.

Wolę propolskiego szaleńca niż sprzedajne mendy u steru władzy.

Zabił się po kontroli skarbowej
Ikselcia czy już mogę kupić ci kotwicę?
Fajny
Wybaczcie