Długi wąż do pralki - gdzie

1. Data: 2006-12-14 19:55:47

Temat: Długi wąż do pralki - gdzie
Od: "jaQbek" <j...@s...eu> szukaj wiadomości tego autora

Kupiłem sobie pralkę, kurier przywiózł, zaniósł nawet do mieszkania(!),
rozstawiam i zonk - przewód doprowadzający wodę jakieś 0,5 m za krótki :(
Zmierzyłem, ma ok. 1,1 m a potrzebuję takiego 1,5 - 2 m. Gdzie coś takiego
dostanę w Warszawie, najlepiej żeby był gotowy, tzn. z końcówkami, bo nie bardzo
chce mi się bawić w robienie go samemu.

2. Data: 2006-12-14 21:32:58

Temat: Re: Długi wąż do pralki - gdzie
Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

3. Data: 2006-12-14 21:34:46

Od: "krzysiek.B" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dostanę w Warszawie, najlepiej żeby był gotowy, tzn. z końcówkami, bo nie

Połącz 2 węże będziesz miał długi.

pozdrufka.krzysiek.B

4. Data: 2006-12-14 21:55:41

Od: Maseł <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

krzysiek.B wrote:
> bardzo
>>

> Połącz 2 węże będziesz miał długi.

Ino ze takowy waz to ma z 2 stron koncowki "zenskie"...

Z reszta - pytajacy ma i tak tylko 1 waz.

Pozdro

Maseł

5. Data: 2006-12-14 22:01:00

Od: "jaQbek" <j...@s...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Połącz 2 węże będziesz miał długi.
E, nie lubię kombinować
Dzięki google znalazłem info, że jakiś sklep jest na Dolnej. Jutro się zobaczy
:)

6. Data: 2006-12-15 07:29:42

Od: "Lagoda" <lagodaniespamować!maupalistkropeczkapl> szukaj wiadomości tego autora

> E, nie lubię kombinować

Dużo mniej kombinowania jest dołączyć drugi niż wymieniać na dłóższy.
Wiem, bo robiłem jedno i drugie.
--
___________________________________________MAT______
__

7. Data: 2006-12-15 21:36:37

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"jaQbek" <j...@s...eu> wrote in message
> [...]
> takiego dostanę w Warszawie, najlepiej żeby był gotowy, tzn. z końcówkami,
> bo nie bardzo chce mi się bawić w robienie go samemu.

W SERWISIE AGD - tym, z którym współpracuje sklep, w którym kupiłeś wyrób.

8. Data: 2006-12-15 23:28:40

Od: "jaQbek" <j...@s...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Dużo mniej kombinowania jest dołączyć drugi niż wymieniać na dłóższy.
> Wiem, bo robiłem jedno i drugie.
No więc przeszedłem się do Leroy Merlin i bez problemu nabyłem 2 metrowy wąż, a
były i 3 metrowe

9. Data: 2006-12-18 14:51:02

Od: "Lagoda" <lagodaniespamować!maupalistkropeczkapl> szukaj wiadomości tego autora

> No więc przeszedłem się do Leroy Merlin i bez problemu nabyłem 2 metrowy
> wąż, a były i 3 metrowe

Ja rozumiem, niech będzie nawet 100 m, ale niektóre pralki trzeba
całkiem porządnie rozkręcić lub wywrócić do góry nogami by wymienić wąż.
--
___________________________________________MAT______
__

10. Data: 2006-12-18 15:34:56

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Lagoda" <lagodaniespamować!maupalistkropeczkapl> wrote in message

> Ja rozumiem, niech będzie nawet 100 m, ale niektóre pralki trzeba
> całkiem porządnie rozkręcić lub wywrócić do góry nogami by wymienić wąż.

Watpię.

/ Kupione / Estrella lux
Piwnica
Dierre czy Gerda - oto jest pytanie