[Długie]Nie lekarz a konował dr. Lorek

11. Data: 2004-12-17 20:09:37

Temat: Re: [Długie]Nie lekarz a konował dr. Lorek
Od: "pestifer" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia" <k...@m...net> napisał w wiadomości
news:cpsrrg$6fo$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Witam

niezaleznie od sfrustrowanego nie wiedziec czym pacjenta i zastanawia mnie
sprawa tej "ranki". nie jestem ginekologiem ale skad ta ranka? i czy ranka
to nie ubytek nablonka a zatem nadzerka?
rozumiem, ze masz odpowiednie kwalifikacje aby oceniac kompentencje
lekarza-specjalisty? bo o kulture nie pytam-to widac

12. Data: 2004-12-17 20:39:13

Od: "Kasia" <k...@m...net> szukaj wiadomości tego autora

13. Data: 2004-12-17 20:48:52

Od: "Kasia" <k...@m...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> A jakie miałaś?

> Taki tekst dyskredytuje u mnie lekarza na starcie. Z pewnością poszłabym
> do kogoś innego.
>
> Droga Kasiu. Ta grupa nie służy wyżywaniu się na lekarzach, choć wierzę,
> że jesteś sfrustrowana. Druga sprawa - jaką masz pewność, że ten drugi
> lekarz (którego postawa etyczna pozostawia dużo do życzenia) ma rację?
> Jak popytasz, to się okaże, że jeden lekarz może budzić skrajne emocje -
> od zachwytu do wściekłości. I nie ma w tym nic dziwnego. Radzę Ci unikać
> lekarzy, którzy mówią o konkurencji teksty typu "gorzej nie mogła pani

Droga Ewo Kraków jest mały i poznałam wiele osób które
zostały potraktowane w ten sam sposób przez tego lekarza.
A jedna z nich skończyła w szpitalu na ostrym dyżurze.
Rozumiem że wg. Ciebie człowiek powinien dać się pociąć
od tak żeby sobie lekarz mógł ręke wyrobić.Albo ewentualnie
spłacić raty za zakuiony sprzęt lub może syn potrzebuje kupić nowy samochód.
A ty szara człowieku płać i cierp. W naszych czasach przysięga Hipokratesa
jest tylko śmiesznym zapisem liczą się tylko pieniądze.A z tego co widze
broniąc
strone lekarza zgadzasz się na taki stan rzeczy. Powodzenia

14. Data: 2004-12-17 21:57:17

Od: PAweł <p...@w...uzyjskrotu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa W wrote:
> Użytkownik "PAweł" <p...@w...uzyjskrotu.pl> napisał w
> wiadomości news:cpt5l9$7he$1@nemesis.news.tpi.pl...
>
> Nie trafiłeś. Nie jestem lekarzem. Tak więc cała tyrada na nic;)

> A jaką masz pewność, że tym niedouczonym konowałem nie był ten drugi
> lekarz?

A jaką masz pewność, że ten drugi lekarz nie ma racji. Czy wtedy też ma
milczeć?
I czy wówczas czasem właśnie cała ta Twoja tyrada na nic?;)

Tak sobie swobodnie rzucasz "pseudofachowiec, niedouczony
> konował". Nie ekscytuj się aż tak;)

No właśnie,- medice cura te ipsum

(...)

> Wiesz, ja też nie poszłabym do mechanika, który na widok mojego
> samochodu krzyknąłby: "co za fiut klepał pani tę blachę, chyba po
> pijaku, co? A u kogo pani to robiła? U Kowalskiego? Aaaaaa, no tak,
> to wszystko tłumaczy. Miała pani wyjątkowego pecha, że tam trafiła.
> Ale ja już nic nie mówię."

To, ze Ty postępujesz nieracjonalnie nie znaczy, że to ma byc normą.

--
Przy odpowiedzi bezpośrednio do mnie, w adresie użyj zamiast pełnej
nazwy "wirtualnapolska" jej skrót, tj. "wp" Pozdr.

15. Data: 2004-12-17 22:23:43

Temat: Re: [D=3Fugie] Podsumowanie
Od: kamil <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gotuje jak czytam Wasze odpowiedzi, przynajmniej niektóre...
Ewa W. Twierdzisz ?e nad?erk? mo?na zdiagnozowa? bez cytologii
a dalej, nie wiesz jakie ryzyko niesie z sob? laseroterapia ?
Okre?l si? ze swoj? wiedz? i wi?cej konsekwencji ?ycz?.
Poinformowanie o ryzyku pacjenta przed jakimkolwiek zabiegiem jest
psim obowi?zkiem ka?dego lekarza i w?a?nie takie subtelne zachowanie
wyró?nia konowa?ów od lekarzy.
Czy ta grupa s?u?y pi?tnowania lekarzy ? Mo?na polemizowa?, nie ma
jeszcze grupy pl.sci.pietnowanie.konowalow wi?c pl.sci.madycyna musi
ud?wign?? to brzemi?.. chyba ?e pl.pregierz ?
Adam Twoje zniesmaczenie brakiem nazwiska jest nie na miejscu.
Je?li nie zamierzasz odnie?? si? do sedna sparawy to daruj nam lekcje
savoir-vivre. Tym bardziej ?e lekarze NIE MUSZ? si? u nas broni? bo
zawsza stoj? za nimi murem "koledzy" z komisji etycznej. Ile mo?esz
przytoczy? wyroków nieprzychylnych dla lekarzy w sprawie b??dów jakie
pope?niali...
Pestifer skoro mówisz o kompetencjach, domy?lam si? ?e je
posiadzasz... je?li nie mam racji powinna? si? nie odzywa? a je?li mam
Twoje zdanie w tej dyskusji jest tym o czym pisz? kilka linijek wy?ej.
Bez komentarza.

Ja rozumiem ?e lekarze ma?o zarabiaj?, ?e NFZ proponuje pielegniark? 1
grosz za ?wiadczenie w nocy... Ale bez przesady !
Niejednokrotnie ogl?dali?cie w TV audycje o lekarzach "specjalistach"
którzy bez zezwole?, uprawnie?, po pijanemu w warunkach ur?gaj?cych
przyzwoito?ci robili wszystko ?eby tylko wyci?gn?? pieni?dze z ludzi.
Takie zachowanie nie jest u nas marginalne i b?dzie si? umacnia? dopóki
b?dziemy na to pozwala?. A b?dzie przynajniej tak wnioskuj? z tego
tematu.

--
Kamil
(staram si? nie chorowa? - nie sta? mnie)

16. Data: 2004-12-17 22:31:10

Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "kamil" <k...@p...pl> napisal w wiadomosci

Nie uzywaj polskich czcionek, bo sie tego czytac nie da. Albo ustaw
kodowanie.

Ewa

17. Data: 2004-12-18 00:06:16

Temat: Re: Re: [Długie]Nie lekarz a konował dr. Lorek
Od: z...@a...com (Zadaria) szukaj wiadomości tego autora

Subject: =?iso-8859-2?Q?Re:_=5BD=B3ugie=5DNie_lekarz_a_konowa
=B3_dr._Lorek?=
From: "Kasia" k...@m...net
Date: 12/17/2004 12:48 PM Pacific Standard Time

U?ytkownik "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> napisa? w wiadomo?ci

> [...]
>
> A jakie mia?a??

> Taki tekst dyskredytuje u mnie lekarza na starcie. Z pewno?ci? posz?abym
> do kogo? innego.
>
> Droga Kasiu. Ta grupa nie s?u?y wy?ywaniu si? na lekarzach, choae wierz?,
> ?e jeste? sfrustrowana. Druga sprawa - jak? masz pewno?ae, ?e ten drugi
> lekarz (którego postawa etyczna pozostawia du?o do ?yczenia) ma racj??
> Jak popytasz, to si? oka?e, ?e jeden lekarz mo?e budziae skrajne emocje -
> od zachwytu do w?ciek?o?ci. I nie ma w tym nic dziwnego. Radz? Ci unikaae
> lekarzy, którzy mówi? o konkurencji teksty typu "gorzej nie mog?a pani

Droga Ewo Kraków jest ma?y i pozna?am wiele osób które
zosta?y potraktowane w ten sam sposób przez tego lekarza.
A jedna z nich sko?czy?a w szpitalu na ostrym dy?urze.
Rozumiem ?e wg. Ciebie cz?owiek powinien daae si? poci?ae
od tak ?eby sobie lekarz móg? r?ke wyrobiae.Albo ewentualnie
sp?aciae raty za zakuiony sprz?t lub mo?e syn potrzebuje kupiae nowy samochód.
A ty szara cz?owieku p?aae i cierp. W naszych czasach przysi?ga Hipokratesa
jest tylko ?miesznym zapisem licz? si? tylko pieni?dze.A z tego co widze
broni?c
strone lekarza zgadzasz si? na taki stan >>rzeczy. Powodzenia

Moze podam przyklad z mojego podworka. W czasie ciazy chodzilam do lekarza w
przychodni w tamtych latach jeszcze bywali w przychodniach dobrzy lekarze. Ja
nie mialam szczescia. Bylam mloda dziewczyna i nie mial mi kto poradzic.
Poszlam do starszego siwego ginekologa w nadziei ze ma praktyke. Po urodzeniu
dziecka zrobil mi sie wrzod na piersi pan dr leczyl to testosteronem i
antybiotykami cieszyl sie ze wyrosnie mi broda i wasy a wrzod zostanie a wrzod
rosl. Wilam sie z bolu temperatura dochodzila noca do 40 stopni i wtedy poszlam
do chirurga profesora wielkiej slawy az sie balam. Zrobil ciecie /wrzod juz byl
wielkosci piesci/ i trzeba bylo uslyszec jak on krzyczal i wymyslal tego
przychodniowego lekarza. Na koniec kazal mi podac tego ignoranta do sadu. Czy
Pan Profesor tez byl zazdrosny o konkurencje?

18. Data: 2004-12-18 01:50:41

Od: PAweł <p...@w...uzyjskrotu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa W wrote:
> [...]
>
> Nie trafiłeś. Nie jestem lekarzem. Tak więc cała tyrada na nic;)

> A jaką masz pewność, że tym niedouczonym konowałem nie był ten drugi

A jaką masz pewność, że ten drugi lekarz nie ma racji. A jeśli właśnie
ma! -Czy wtedy też ma

19. Data: 2004-12-18 08:36:55

Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia" <k...@m...net> napisał w wiadomości

Proszę o cięcie cytatów.

Pozdr. Ewa

20. Data: 2004-12-18 15:05:51

Od: "Kasia" <k...@m...net> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> napisal w wiadomosci

> Uzytkownik "kamil" <k...@p...pl> napisal w wiadomosci
>
> Nie uzywaj polskich czcionek, bo sie tego czytac nie da. Albo ustaw
> kodowanie.
>
> Ewa dziekuje Kamilowi i innym uzytkownikom , co do Pani Ewy mam
> zastrzezenia. Pani Ewo tu moze nie o czcionke chodzi tylko prawda w oczy
> kole. Skad tyle nienawisci a przeciez pani pisala ze ta strona nie sluzy
> do wyzywania
sie na lekarza. Rozumiem ze w pani przypadku sluzy do
odreagowania stresu i zmieszania z blotem innych internautów.Czyzby byla
pani sfrustrowana?

bezsennosc
Duzy problem!!
zasady pracy w pomieszczeniach czystych