Re: [Długie]Nie lekarz a konował dr. Lorek

From: "Kasia" <k...@m...net>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: [Długie]Nie lekarz a konował dr. Lorek
Date: Fri, 17 Dec 2004 21:48:52 +0100

Użytkownik "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> napisał w wiadomości
news:cpt0eq$h4b$1@opat.biskupin.wroc.pl...

> Użytkownik "Kasia" <k...@m...net> napisał w wiadomości
>
> A gdzie jeśli można wiedzieć? Pewnie w Warszawie..........ach, Z PEWNOŚCIĄ
> w Warszawie.
>
> Niestety miałam przyjemność
>
> Dlaczego nie ma?
>
> Udałam się na
>
> Nadżerkę można stwierdzić i bez cytologii.
>
> Oczywiście
>
> Nadżerka często nie daje żadnych objawów.
>
> Nie poinformowała o przykrych następstwach tego
>
> A jakie miałaś?

> Taki tekst dyskredytuje u mnie lekarza na starcie. Z pewnością poszłabym
> [...]
Droga Ewo Kraków jest mały i poznałam wiele osób które
zostały potraktowane w ten sam sposób przez tego lekarza.
A jedna z nich skończyła w szpitalu na ostrym dyżurze.
Rozumiem że wg. Ciebie człowiek powinien dać się pociąć
od tak żeby sobie lekarz mógł ręke wyrobić.Albo ewentualnie
spłacić raty za zakuiony sprzęt lub może syn potrzebuje kupić nowy samochód.
A ty szara człowieku płać i cierp. W naszych czasach przysięga Hipokratesa
jest tylko śmiesznym zapisem liczą się tylko pieniądze.A z tego co widze
broniąc
strone lekarza zgadzasz się na taki stan rzeczy. Powodzenia