Dlugowiecznosc sprzetu AGD (bylo: Mastercook)

1. Data: 2001-08-27 10:07:34

Temat: Dlugowiecznosc sprzetu AGD (bylo: Mastercook)
Od: "Karol" <a...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

> Pewnie zalezy od egzemplarza:) My mamy prawie 2 lata

Tak sie zastanawiam. Ile lat wytrzymuje sprzet AGD zanim sie zestarzeje
technicznie (nie moralnie)?
Znam ludzi, ktorzy uzywaja jakiejs niemieckiej (NRD?) kuchenki gazowej ponad
30 lat i nic w niej nie naprawiaja.
Pewnie jak sie tak rozejrzymy po znajomych to takich kwiatkow znajdziemy
wiecej.

Karol

1. Data: 2001-08-27 10:46:31

Temat: Re: Dlugowiecznosc sprzetu AGD (bylo: Mastercook)
Od: "Brzozes" <J...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojciech Zimkowski" <z...@a...ic.com.pl> napisał w wiadomości

> Ciekawą rzecz powiedział mi "fachowiec" naprawiający mi pralkę, podobno
> od 15 lat w branży..
> Sprzęt AGD sprzed kilku (4-6) lat i starszy był obliczany na ok. 10 lat
> pracy, obecnie oblicza się na 3 lata.
> Nie wiem czy można mu wierzyć. Sprawiał wrażenie solidnego.

Nie zartuj sobie! Co trzy lata wydawac po pare tysiecy na te sprzety???
Solidne firmy chyba tak nie moga robic...

Aska

1. Data: 2001-08-27 10:46:56

Od: Wojciech Zimkowski <z...@a...ic.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

--
Wojciech Zimkowski

1. Data: 2001-08-27 11:13:19

Od: "Karol" <a...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Wojciech Zimkowski <z...@a...ic.com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@a...ic.com.pl...

> [...]
> pracy, obecnie oblicza się na 3 lata.
> Nie wiem czy można mu wierzyć. Sprawiał wrażenie solidnego.

To on cos krotko w tej branzy.
Nie wie do czego moze byc zdolny "radziecki czlowiek" :-)))

Karol

1. Data: 2001-08-28 06:19:10

Temat: Re: Dlugowiecznosc sprzetu AGD (Mastercook)
Od: Gosia Zaleska-Gajc <z...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wojciech Zimkowski napisał(a):

> [...]
> pracy, obecnie oblicza się na 3 lata.
> Nie wiem czy można mu wierzyć. Sprawiał wrażenie solidnego.

A ja mam na chłodziarko-zawrażarkę Masterkooka w sumie 60 miesięcy
gwarancji (24 miesiące pełnej gwarancji + 36 miesięcy gwarancji na
części zamienne) - czyli 5 lat. W świetle tego, co sądzi Twój
"fachowiec", gwarancja dziwna ;-).

Pozdrawiam
Gosia

1. Data: 2001-08-30 15:51:52

Od: "vpw" <p...@p...one.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Brzozes" <J...@s...pl> wrote in message

> Użytkownik "Wojciech Zimkowski" <z...@a...ic.com.pl> napisał w wiadomości

> Nie zartuj sobie! Co trzy lata wydawac po pare tysiecy na te sprzety???
> Solidne firmy chyba tak nie moga robic...

Mam dziwne wrazenie, ze tak jest. A te solidne firmy nie beda zyly z waszych
dobrych mysli o nich. Jesli zmusza was do zakupu lodowki z 2000 co 3 lata to
jak by wyprodukwaly taka na 10 lat to musialyby wziac cos ok 6500 - a tego
nikt by nie kupil. I tak wlasnie jest. Przypominaja mi sie stare silniki z
mercow beczek, ktore mogly przejechac 1 mln km. A aktualne po 200-300 tys.
ida na smietnik.

Ekonomia na poziomie tak duzych firm jest nieublagana.

vpw

sprzedam
Prosze o opinie
Malowanie segmentu