Do Jacka uchylającego sie od odpowiedzi

11. Data: 2002-06-20 05:56:39

Temat: Re: Do Jacka uchylającego sie od odpowiedzi
Od: "JoJo" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

news:aepio6$1nh$1@news.tpi.pl...
> Odpowiedź brzmi (czytam na opakowaniu) : patyczki
> higieniczne
> ja je zwykle używam do czyszczenia uszu.

dzięki za objasnienie
> PS. Nie wiem jak omawiane tirówki , korzystając z minimalnej ilości wody
> myją się.
> Pomyślałem, że może maczając patyczek higieniczny w nakrętce wypełnionej
> wodą,
> nalaną z butelki.

pomyślałam, że chyba nie bo ten sposób ablucji nie pozwoliłby im na omawiana
szeroko pracę - IMHO czasu by nie starczyło
pozdr.Joanna

12. Data: 2002-06-20 06:43:26

Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JoJo" <g...@p...fm> napisał w wiadomości

> pomyślałam, że chyba nie bo ten sposób ablucji nie
pozwoliłby im na omawiana
> szeroko pracę - IMHO czasu by nie starczyło

Tak w ogóle, to zawsze wydawalo mi się, że kontakt z nimi
odbywa się przez prezerwatywę. Jeśli tak nie jest, to tym
bardziej pełny szacuneczek dawcom i biorcom tych usług za
starania w zakresie jak najlepszego unaturalniania tych
kontaktów. Och, gdyby one również każdorazowo przeżywały
prawdziwy orgazm, to już pełen odjazd ;-)))))))))))))))
Darek

Szkoły podstawowe w Warszawie
cześć
Do Sokratesa (ale nie tylko)
Garnitury dla pana mlodego w Wa-wie - gdzie znalezc?
nierodzina