Re: Do Leotara 2

Data: 2016-04-15 14:21:54
Temat: Re: Do Leotara 2
Od: CookieM <t...@d...not.spam>

W dniu 15.04.2016 o 13:56, CookieM pisze:
> W dniu 15.04.2016 o 13:40, Kviat pisze:

A teraz może przedstawię, o co mi chodziło, kiedy mówiłem o ,,biciu piany
i atakowaniu":

Porównujesz poglądy Leotara do czynów bojowników z ISIS? Nieźle.

Ideologii? Trochę mi to trąci kościelną propagandą, która wszystkie
poglądy inne niż własny określa mianem ,,ideologii", np. gender

I drugie? Wymyślanie sposobów na poprawienie życia na świecie jest
karalne? A ty to kto jesteś, Inkwizytor Młodszy czy Starszy?

Jesteś sędzią/psychiatrą, że wydajesz rozporządzenia co to
zamykania/izolowania innych. A może marzysz o takiej władzy?