Do Nixe

101. Data: 2006-09-26 16:12:15

Temat: Re: Do Nixe
Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"kolorowa" <v...@a...pl> wrote in message
news:efbhie$ivj$1@news.onet.pl...

> Pomijając określenie "sama sie tam wyspindrolila", którego nie rozumiem,

a tak?? znaczy wyspinala (po drabinie)

> mogę jedynie stwierdzić, że nie wiem, jak było wcześniej, bo wcześniej
> mnie tu nie było. No ale trudno wymagać od kogoś, kto dysponuje
> ograniczoną liczbą rozwiązań.

no ale to Ty wyskoczylas jako doswiadczona. to pytam.

> Jednak trzymając się sposobu rozumowania, który jak widzę przypadł Ci do
> gustu, właśnie dopraszasz się głasków.

???? ja z tych co sie wola spinac po drabinie.

> Co jest najlepszym dowodem na to, że dobrze jest się zastanowić, czy
> rzeczywiście warto bronić każdego słowa osoby, z którą ma sie wspólne
> poglądy na jakiś temat. Lepiej z niektórymi się pokłócić niż mieć wsparcie
> w niektórych innych.

eee, no bez przesady. nie mozna sobie pluc w twarz, chyba ze przed siebie
pod wiatr...

> Małgosia (wyrażenia "wyplynela z wazelina" tak naprawdę też nie rozumiem)

nic nie kojarzysz, zero??? moze orzechow sie najedz ;))

iwon(k)a

102. Data: 2006-09-26 21:00:58

Od: "księżniczka Telimena" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Ksiezniczka Telimena" <b...@w...pl> wrote in message

> dlatego, ze Kaczynski wchodzil na basen z mama??

i z bratem :)
Teli.
Ps.Uważajmy, bo nas wsadzą za te żarty.

103. Data: 2006-09-26 21:01:44

Od: "księżniczka Telimena" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nixe" <n...@f...pl> napisał w wiadomości
>W wiadomości <news:ef9jl1$8lb$1@nemesis.news.tpi.pl>

> A Kolorowa jest kolejną idolką Miranki.
> No chyba, że odwrotnie.

no podpięła się ewidentnie.
T.

104. Data: 2006-09-26 21:04:33

Od: "księżniczka Telimena" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kolorowa" <v...@a...pl> napisał w wiadomości
> "Iwon(k)a" napisała

> Pomijając określenie "sama sie tam wyspindrolila", którego nie rozumiem,

a ja rozumiem, mimo, że nie używam takich określeń.

> Małgosia (wyrażenia "wyplynela z wazelina" tak naprawdę też nie rozumiem)

Oj... to Ty nie możesz odpowiadać na posty, których nie rozumiesz...
T.

105. Data: 2006-09-27 02:51:58

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"ksiezniczka Telimena" <b...@m...pl> wrote in message

> Oj... to Ty nie możesz odpowiadać na posty, których nie rozumiesz...

no wlasnie tez nad tym myslalam, bo polowy postu nie zrozumiala, ale
dosc obficie odpowiedziala. to jest sztuka :)

iwon(k)a

106. Data: 2006-09-27 02:56:59

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"ksiezniczka Telimena" <b...@m...pl> wrote in message
(...)
> Ps.Uważajmy, bo nas wsadzą za te żarty.

a to nie ma wolnosci slowa??

iwon(k)a

107. Data: 2006-09-27 05:24:58

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(k)a napisał(a):

> "ksiezniczka Telimena" <b...@m...pl> wrote in message
> (...)
>
> a to nie ma wolnosci slowa??

Nie ma. Potwory I Spółka oficjalnie ogłosiły coś w ten deseń - "nie ma w
Polsce wolnych mediów", to i wolności słowa nie ma.

Justyna
GG 6756000

108. Data: 2006-09-27 06:14:46

Od: "Nixe" <n...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:efcov7$o6h$1@news.onet.pl>
Iwon(k)a <i...@p...onet.pl> pisze:

> no wlasnie tez nad tym myslalam, bo polowy postu nie zrozumiala, ale
> dosc obficie odpowiedziala. to jest sztuka :)

Dziewczyny, a zdradzicie nam kto jest czyją idolką w Waszym układzie?

--
Nixe

109. Data: 2006-09-27 06:16:56

Od: "Nixe" <n...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:efd1lt$98o$1@inews.gazeta.pl>
krys <k...@p...onet.pl> pisze:

> Nie ma. Potwory I Spółka

Piękne :) Kupuję!

--
Nixe

110. Data: 2006-09-27 06:29:33

Od: "kolorowa" <v...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iwon(k)a" napisała
> "ksiezniczka Telimena" <b...@m...pl> wrote in message

> no wlasnie tez nad tym myslalam, bo polowy postu nie zrozumiala, ale
> dosc obficie odpowiedziala. to jest sztuka :)

Myślcie, myślcie;) Tego rodzaju wyzwania podejmują już dzieci w pierwszej
klasie podstawówki. Mam nadzieję, że i Wam się powiedzie.

Małgosia

Chłopiec w damskiej szatni. cd
na zakończenie
Jakie pióro kupić dla 5 klasisty?
Re: wycieczka na basen bez mamy - jak to możliwe?;)
Chłopiec w damskiej szatni.