Re: Do Panów Bluzgacza i Kominka

From: KOMINEK <k...@o...org.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Do Panów Bluzgacza i Kominka
Date: Fri, 16 Apr 2004 21:30:51 +0000 (UTC)

e...@g...pl (darek miauu) wrote in
news:c5pi47$kvh$1@inews.gazeta.pl:

[ponizszy post sklada sie WYLACZNIE z tekstow napisanych przez Darka miauu.
Nie ma w nich ani jednego zdania wypowiedzianego przeze mnie lub Bluzgacza.
Zaiste - Darek jest wzorem grupowicza. Bierzcie z niego przyklad!]

> 2. Jeśli już koniecznie chcesz zrobić komuś przykrość i nie potrafisz
> się pohamować,

Tak głęboki kanał tylko ty posiadasz.

> to wcale nie musisz być wulgarny.

I tylko ty jesteś takim wybrykiem natury, co to mu się odbytnica w mózgu
kończy.

> Wręcz nie powinieneś
> być.

Nikt nie ma większego pecha niż Twoi rodzice.

> Więcej osiągniesz, zmuszając przeciwnika, aby zszedł niżej, niż
> Ty.

O jejku. To twoja mama jest mężczyzną??

> 3. Miejsce, na które trafiłeś, nie służy do obrzucania się
> inwektywami.

To braciszek pewnie jest dziewczynką?

> 4. Traktuj swoich rozmówców tak, jak sam chcesz być traktowanym.

A tyle ci mówiłem, nie musisz rozkręcać zlewu, żeby znaleźć jakąś dziurkę.

> 6. Jest to dla mnie swoista praca u podstaw.

To dlatego jak jesteś w ubikacji to tak dziko parskasz śmiechemi sikasz ze
śmiechu.

> Z obrzydzeniem wykonywałem tę pracę hydraulika,

Do budy, poszedł!

> 7. To , co tu napisałem, nie miało ciebie obrazić,

Jejku, już tyle razy Ci powtarzałem - jak nie ma światła, a jesteś w
sypialni twoich rodziców, to moja stara prezerwatywa nie powinna być przez
Ciebie używana ponownie.

> ani zawstydzić,

Jak głosi rodzinna dewiza kominków: "kto sypia z psami, budzi się z
pchłami"