Re: Do Paulinki.

From: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Do Paulinki.
Date: Tue, 08 Dec 2009 21:53:58 +0100

XL pisze:

> Jsteś kolczasta, a uważam, że dużo tracisz przez to w życiu, jeśli taka
> jesteś w realu.

Nie jestem kolczasta, nie lubię tanich pochlebstw i ustawiania się z
wiatrem, a najbardziej nie lubię ludzi, którzy uciekną się do każdego
sposobu, żeby kupić akceptację innych ludzi.
W realu dzięki swojej postawie, nie otaczam się takimi osobami.
Coś musi być na rzeczy, skoro nie mogę napisać, żebym się na jakimś
bliskim znajomym zawiodła.

--

Paulinka