Re: Do Przemola

From: Grzegorz Nowakowski <k...@m...pl>
Newsgroups: pl.pregierz,pl.soc.inwalidzi,pl.soc.prawo
Subject: Re: Do Przemola
Date: 07 May 2000 01:56:33 +0200
Sender: k...@k...mtl.pl

e...@k...net.pl (apix) writes:

> a gwalcicieli wykastrowac
> a les-owi zrobic lobotomie
> :-)))))))
> troche tolerancji dostosowania sie do innych

Hmmm... Brzmi mi to nieco jak "trochę tolerancji dla palaczy
papierosów". Może szkodliwość (pseudo)dysgrafów dla otoczenia nie
jest tak wielka jak w przypadku nałogu nikotynowego, niemniej jest
niezerowa. Kilku moich znajomych żaliło się, że po dłuższej lekturze
postów usenetowych, mają poważne problemy z poprawną pisownią. Sam u
siebie też zauważyłem pewne niepokojące objawy.

Inna rzecz, że źle napisane artykuły źle się czyta. Czasami zdarza mi
się rezygnować z lektury właśne ze względu na ortografię - nie jestem
purystą, mój lekser wiele umie przetrawić ale wszystko ma swoją
granicę! Przykład z papierosami jest jeszcze o tyle dobry, że trzeba
być niepalącym by docenić smród bijący od nałogowca.
--
Grzegorz "Krecik" Nowakowski

`...this is the rock solid principle on which the whole of the
Corporation's Galaxy-wide success is founded - their fundamental
design flaws are completely hidden by their superficial design flaws.'
-- So Long, and Thanks for all the Fish -- Douglas Adams.