Do Puchatego

1. Data: 2004-11-11 11:03:23

Temat: Do Puchatego
Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wszystkiego czego chcesz, o czym tylko marzysz, dzisiaj życzę Ci.....

Eulalka

2. Data: 2004-11-11 12:49:04

Temat: Re: Do Puchatego
Od: "Kasiatoya" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Eulalka" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
> Wszystkiego czego chcesz, o czym tylko marzysz, dzisiaj życzę Ci.....
>
> Eulalka

to ja tez!!! ja tez sie dolanczam do zyczen :)

kasiatoya

3. Data: 2004-11-11 14:13:36

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 11 Nov 2004 12:03:23 +0100, Eulalka napisał(a):

> Wszystkiego czego chcesz, o czym tylko marzysz, dzisiaj życzę Ci.....
...wszystkiego, co już jest, o czym jeszcze nie wiesz byś zawsze sobą
była...

:-))))

puchaty

4. Data: 2004-11-11 14:14:00

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 11 Nov 2004 13:49:04 +0100, Kasiatoya napisał(a):

> to ja tez!!! ja tez sie dolanczam do zyczen :)

Dzięki Kasia! :-)))

puchaty

5. Data: 2004-11-11 15:19:32

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik puchaty napisał:

> ...wszystkiego, co już jest, o czym jeszcze nie wiesz byś zawsze sobą
> była...
>
> :-))))

:)))))))))

Dzięki, Puchatku.

Eulalka

6. Data: 2004-11-11 15:26:30

Od: "Qrczak" <q...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Eulalka" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
> Wszystkiego czego chcesz, o czym tylko marzysz, dzisiaj życzę Ci.....

STO LAT STO LAT!!!
To ja się też dołączę... chocia teoretycznie nie znam...
Dzięki temu życzeniowych postów będzie więcej i więcej... hihi

Qra, której nikt życzeń nie składał :o)

7. Data: 2004-11-11 16:08:13

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Qrczak napisał:

> STO LAT STO LAT!!!
> To ja się też dołączę... chocia teoretycznie nie znam...
> Dzięki temu życzeniowych postów będzie więcej i więcej... hihi
>
> Qra, której nikt życzeń nie składał :o)

Się nie prosiłaś - na drugi raz folguj do woli :)

Eulalka

8. Data: 2004-11-11 16:21:05

Od: "Oasy" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Eulalka" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
> Wszystkiego czego chcesz, o czym tylko marzysz, dzisiaj życzę Ci.....

To i ja się dołączam z serdecznymi życzeniami :)

Pozdrawiam
Andrzej

9. Data: 2004-11-11 16:49:26

Od: "Kaszycha" <k...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dla Eulalki- życzenia proste- aby jej życie jej było radosne....

Dla Puchatego- życzenia szczere- goń sukcesów karuzelę.... ale nie zapomnij
o empatii i zyczliwości

Szampańskiej zabawy dla obojga :))

Kaśka

10. Data: 2004-11-12 06:58:07

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wszystkim serdecznie dziękuję :-)

puchaty

Miłosc malzonkow w zderzeniu miłosc rodzicielska
zdrada-jak budować na nowo?
Pieniądze w małżeństwie - czyli ...
Oświadczenie
kobieta-dziecko i mężczyzna