Do S. - nie mogę wysyłać wiadomości!

91. Data: 2007-02-02 16:40:55

Temat: Re: Do S. - nie mogę wysyłać wiadomości!
Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Księżniczka Telimena (gsk) napisał(a):

> Ja go w ogóle nie obrażam, ja mu współczuję.

Przestan, znamy widocznie inna definicje wspołczucia

> Jakoś opacznie mnie zrozumiałeś,ale "głodnemu chleb na myśli".
> Kiedyś Cię broniłam, bo myślałam, że to żarty. Teraz jest mi smutno, że
> się pomyliłam - cóż ...usenet...

Telimena, zlituj się. Po co ciagniesz ten idiotyczny watek???Nie
wspomne, ze ta kłótnia nie ma nic wspólnego z "kuchnia" Swoja droga
przyganiał kocioł garnkowi;->
--

Gosia
http://www.vivalavida.pl/urkaburka/

92. Data: 2007-02-02 16:55:05

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Księżniczka Telimena (gsk)" <c...@W...pl> wrote in message

> [...]
>
> Jakoś opacznie mnie zrozumiałeś,ale "głodnemu chleb na myśli".
> Kiedyś Cię broniłam, bo myślałam, że to żarty. Teraz jest mi smutno, że

Nie wiem, co złego ci zrobiłem, masz pięknego synka, na zdjęciu gra świateł
i cieni wykazuje jego wielkie podobieństwi do moich dzieci, tak, że nawet
gdyby nie był mój, to i tak chętnie podpisałbym się pod jego wykonawstwem.
Maciuś.
Takie dziecko to cud, niech mu się wiedzie przez całe życie.

93. Data: 2007-02-02 18:24:00

Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Księżniczka Telimena (gsk) wrote:
> Kiedyś Cię broniłam, bo myślałam, że to żarty. Teraz jest mi smutno, że
> się pomyliłam - cóż ...usenet...
> Teli.

A jednak w dalszym ciagu cytujesz te glupkowate trolle. Dlaczego? wsadz
ich do KF i bedziesz widziec spokojna grupe.
MB

94. Data: 2007-02-02 18:37:59

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gdaMa" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> Pewnego dnia, zesztywniałymi z zimna paluchami Qrczak wyklikał(a):

> Buhahahaha :-D

Nie psuj mi ąpluła :-)

Qra, duża gruba brunetka

95. Data: 2007-02-02 20:56:37

Od: "Bluzgacz" <n...@w...il> szukaj wiadomości tego autora

"Ikselka" <i...@w...pl> wrote in message
ps.com...

>Do tej pory - co napisałam, to było zaraz usunięte. Znowu siedzieli na
>moim koncie. Zmienię konto i tyle - kupojady przebrzydłe! Ale nie
>będzie ono do tej grupy... Odezwę się w innym wcieleniu - za jakiś
>czas :-)

Sluchaj, pojebalo ci sie.
Sadze ze to jakis menel wlamal ci sie do twojej pizdy, jak zajebana lezalas
pod mostem, kiedy pansrawista upil cie winem o rubinowym kolorze za 3.50 z
butelka.
Spradz rowa czy czasem nadal nie popuszczasz szpary odruchowo, bo sadze ze
tej nocy ruch w twoim kapsku byl taki jak na arabskim targu albo tokijskim
metrze lampiaro jebana.
--

Bluzgacz
GG:5015

96. Data: 2007-02-02 20:57:32

Od: "Bluzgacz" <n...@w...il> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@w...pl> wrote in message

Co sie tak wkurzasz?
Nie ruchales dzisiaj Syli, czy moze bachora ukrywa przed toba a jej koledzy
znowu wlamuja ci sie do kompa?

97. Data: 2007-02-03 23:09:54

Od: księżniczka Telimena (gsk) <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia Plitmik" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

> Telimena, zlituj się. Po co ciagniesz ten idiotyczny watek???Nie wspomne,
> ze ta kłótnia nie ma nic wspólnego z "kuchnia" Swoja droga przyganiał
> kocioł garnkowi;->

Możesz rozwinąć myśl?
Teli.

98. Data: 2007-02-03 23:11:33

Od: księżniczka Telimena (gsk) <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wykonawstwem. Maciuś.
> Takie dziecko to cud, niech mu się wiedzie przez całe życie.

Przykro mi, że Cię zawiodę, ale mam na szczescie dwie córki.
Teli

99. Data: 2007-02-03 23:14:32

Temat: Re: Do S. - nie mogę wysy?ać wiadomo?ci!
Od: ksiŤýniczka Telimena (gsk) <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uýytkownik "Magdalena Bassett" <i...@b...com> napisa¸ w
wiadomoćci news:12s70e285pcvi41@corp.supernews.com...

> A jednak w dalszym ciagu cytujesz te glupkowate trolle. Dlaczego? wsadz
> ich do KF i bedziesz widziec spokojna grupe.

Kiedyć mia¸am w KF Panslaviste, ale tak czŤsto go ktoć cytowa¸, ýe
wyciˆgnŤ¸am, ýeby by w temacie. A Ikselka jest takim poćmiewiskiem, ýe
szkoda mi by¸o pozbawia siŤ dobrego humoru. Tylko rzeczywićcie ostatnio
zdominowali tˆ grupŤ i muszŤ skorzysta z KF dla obojga.
Pozdrawiam
Teli.

100. Data: 2007-02-03 23:17:45

Od: księżniczka Telimena (gsk) <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czeremcha " <c...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> gosposię
>
> Czyli twoim zdaniem - zawsze i w każdym związku ktoś _musi_ organizować
> sobie życie "na boku"?

Nie, nie w każdym.

Skąd ta wiedza? Z życia właśnie - swojego życia?
> Ciekawe masz poglądy - z wysokości rozporka... Najchętniej - zaglądając w
> cudzy.

A skąd ten atak? - to też idąc Twoim torem myślenia może wskazywać na odzew
nożyc.

Jakbyś przeczytała cały wątek plus ten, o którym wspominała ikselka z pss to
może wiedziałabyś o czym pisałam.
Pozdrawiam
Teli.

wlasnie walnelo 10001