Do S. - nie mogę wysyłać wiadomości!

71. Data: 2007-02-02 12:22:11

Temat: Re: Do S. - nie mogę wysyłać wiadomości!
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"E." <e...@o...pl> wrote in message
news:epva7s$kj3$1@achot.icm.edu.pl...

> W moich kategtoriach *prawdziwego życia* nie mieści się publiczne,
> wirtualne ciupcianie z chorym facetem. Tak więc - dziękuję, pozostanę przy
> swoim pojmowaniu prawdziwości.
>
> E.

Wypraszam sobie kobiecino, nie robił mi nikt badań, więc powtarzasz
oszczerstwa rozpowszechniane na grupach przez bardzo wąskie grono osób.
Uważaj, bo mogę się zdenerwować za obrzucanie psim gównem.

72. Data: 2007-02-02 12:23:16

Od: Księżniczka Telimena (gsk) <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Ważę obecnie 56 kg, kochanie, wzrost 164, talia 74, biust 92, oczy
> zielone, włosy blond pasemka długie do połowy pleców :-)
> Zarabiam, pracuję - mąż właśnie szykuje samochód, bo jedziemy na obiad
> do rodzinki :-)

hahaha

I tutaj Cię boli.
Ciekawe zatem skąd ten nick XL-ka??

>bo czuję się, jakbym nagle prześmierdła

też mi na to wygląda

>może dla Ciebie założę blog szczęśliwej żony i kobiety,
> abyś mogła się dowiedzieć, jak może wyglądać prawdziwe życie :-)

Ty nawet nie potrafisz teoretyzować na ten temat.
Teli.

73. Data: 2007-02-02 12:24:33

Od: Księżniczka Telimena (gsk) <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> A propos: na dyktandzie ogólnopolskim było "ruja i porubstwo";
> czyżbyśmy się tam widziały ?

I Ty o ruji pisałaś ???!!!
O Ty świntucho zbereźna!
Feee...
Teli.

74. Data: 2007-02-02 12:28:14

Od: Księżniczka Telimena (gsk) <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

@nn wrote:

> Ha, Ha, Ha... wyszło szydło z worka - Teli ja od początku
> podejrzewałam, że jesteś tym facetem, który poszedł na dziwki ;)

Kurde, a ja się tak czaiłam/em

ks Teli.

75. Data: 2007-02-02 12:52:24

Od: "E." <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):

> Wypraszam sobie kobiecino, nie robił mi nikt badań, więc powtarzasz
> oszczerstwa rozpowszechniane na grupach przez bardzo wąskie grono osób.

To sobie sam zrób. Powinieneś. Mieliśmy tu kiedyś Alberta, potem go w
TVNie pokazywali. Też nie chciał zrobić. Teraz siedzi gdzieś w kaftaniku.

> Uważaj, bo mogę się zdenerwować za obrzucanie psim gównem.

Nie gównem. I nie psim. Nie zauważyleś, że tylko JEDNA osoba uważa to co
robisz za NORMALNE?
W dodatku ta sama osoba, która uchodzi w necie za mitomankę i
ekshibicjonistkę?
Dwoje normalnych w świecie anormalnych.

Zrobisz dobrze sobie i innym jak zaczniesz się ze swych fobii leczyc
gdzies poza newsami, u specjalisty psychiatry na przykład.

E.

76. Data: 2007-02-02 12:54:06

Od: "E." <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Księżniczka Telimena (gsk) napisał(a):

> Kurde, a ja się tak czaiłam/em

No prawie jak ta Monika pod Wawą na trasie do Gdańska. Tak się zaczaila,
że nijak faceci tego krzaka nie mogli znaleźć, a rezerwacje przez CB już
miała na najbliższe 3 godziny ;)

E.

77. Data: 2007-02-02 13:13:39

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"E." <e...@o...pl> wrote in message

> W dodatku ta sama osoba, która uchodzi w necie za mitomankę i
> ekshibicjonistkę?

He..he, nie uchodzi, nie uchodzi...

> Dwoje normalnych w świecie anormalnych.

Zapomniałaś o milczącej większości. Tak mają fanatycy płci obojga,
zapatrzeni w oczy swojego stada...

78. Data: 2007-02-02 13:16:36

Od: "E." <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):

> He..he, nie uchodzi, nie uchodzi...

Znajdź wiecej niż 5 osób, ktore potwierdzą Twoją rację. I niech to nie
będą zjadacze kup.

E.

79. Data: 2007-02-02 13:18:26

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"E." <e...@o...pl> wrote in message

> Znajdź wiecej niż 5 osób, ktore potwierdzą Twoją rację. I niech to nie
> będą zjadacze kup.
>
> E.

Akurat tych ostatnich to nie ja znalazłem.
A innych osób nie wydam na żer...

80. Data: 2007-02-02 13:49:05

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
ps.com...
On Feb 1, 9:10 pm, "Qrczak" <q...@g...pl> wrote:

> Czego by nie miał na mysli, to chodzi o porubstwo - tu masz
> wyjaśnienie pojęcia:
http://www.kurnik.pl/slownik/sp.phtml?sl=porubstwo

Skoro tylko definicje do Ciebie przemawiają:
http://encyklopedia.pwn.pl/haslo.php?id=3946640
łamane przez
http://encyklopedia.pwn.pl/haslo.php?id=3932307

> A propos: na dyktandzie ogólnopolskim było "ruja i porubstwo";
> czyżbyśmy się tam widziały ?

Nie miałam tej niewątpliwej przyjemności.

> Wątpię, bo Ty robisz błędy...

Ty też :-)

Qra

wlasnie walnelo 10001