Re: Do Uli.p

Data: 2002-11-12 07:41:06
Temat: Re: Do Uli.p
Od: "ula.p" <u...@p...fm>

Sowa wrote:

> To może przyzwyczaj gada do "bezpiecznego" słoiczka. Postaw jakiś firmowy,
> napełniony czymś tanim (nivea) i niech używa, a nagle z nienacka bach
> samoopalacz.
> Sowa
tak też zamierzam zrobić...tylko wyskoczył jeden problem..mamuska sie
wycwaniła - nic nie mówiąc bratu o moich zamiarach i chcac ochronic go
przed m oją zemstą kupiła mu balsam po goleniu Nivea for Men, czym brat
okazał sie być zachwycony....ciekawa jestem czy sie teraz bedzie chwytał
moich kremów? musze to przyczaic...

wrrr..troche jestem na nią zła, ze psuje mi podstęp, ale z drugiej
strony na jakis czas moze bede miała spokój z tym podbieraniem:)
choc jak go znam - szybko wykonczy swój balsam(daje mu 3 tygodnie) i
zabierze sie znowu do moich kosmetyków.

ula.p