Do czego kiedyś służył mężczyzna :)

21. Data: 2009-03-23 17:30:42

Temat: Re: Do czego kiedyś służył mężczyzna :)
Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <i...@g...pl>
9...@e...goo
glegroups.com

[...]
> Słusznie odszedł. Znalazł normalną kobietę, z którą póki czas ułożył
> sobie szcześliwe życie i ma dzieci, dom, normalną rodzinę, a nie musi
> się pałętać na marginesie życia dwóch porąbanych feministek, matki i
> córki, dla jednej będąc maszyną do orgazmu, a dla drugiej po prostu
> nikim.

A sprawdziłaś, ile Nurowska ma lat?

Saulo

22. Data: 2009-03-23 17:55:21

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 23 Mar, 18:19, medea <m...@o...eu> wrote:

> No, no, ostro pojechałaś. Swoich dzieci nie traktujesz oczywiście jako
> pałętające się pisklęta spełniające potrzeby macierzyńsko-ojcowskie
> rodziców?

Oczywiście, że nie, bo nie można tak beztrosko porównywać jak Ty to
czynisz: moje mają oboje własnych rodziców, a nie matkę-feministkę,
posługującą się kolejnym mężczyzną tylko do osiągnięcia orgazmu,
absolutnie nie biorącej pod uwagę jego odmiennego, jakże dla niej
egzotycznego :-> podejścia do spraw, które najsilniej potrafią
połączyć mężczyznę i kobietę :->
I używającą córki do akcji przeciw "obcemu".
To kim on dla niej był, co? - o niego się nie upomnisz? - daje mi to
do myślenia...

> Jakich gwiazdek? Znowu o te google chodzi?

Tak, teraz je widzę w guglu, bo nie używam czytnika. No cóż. Obfitość
gwiazdek daje mi obraz mojej poczytności :-P

23. Data: 2009-03-23 18:00:54

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Saulo" napisał:

> A sprawdziłaś, ile Nurowska ma lat?

Skoro XL może, to i 65-latka może! Ba! Musi :DDD

--
Pozdrawiam - Aicha

24. Data: 2009-03-23 18:01:43

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 23 Mar, 18:30, "Saulo" <s...@l...po> wrote:
> Użytkownik <i...@g...pl>
> 9...@e...goo
glegroups.com

> [...]
>
> A sprawdziłaś, ile Nurowska ma lat?

Dużo. I właśnie dopiero teraz, po latach, jako nie mająca nic więcej w
życiu do powiedzenia, jako podsumowanie wywaliła przed kamery ten
swój "ból". Ponieważ w cichości ducha wie, że sama na własne życzenie
spaprała sobie życie, i woli je spaprać do końca, niż przyznać się
sama przed sobą, że trzeba było pilnować rodziny, związku, a nie
trwonić młodość na pierdoły. A teraz pozostaje rzeczywiście tylko
klima i podłączenie się do prądu. Tak kończą feministki. Chyba, że na
czas zmądrzeją, jak Szczuka, ale obawiam się, że u niej ta zmiana
tylko chwilowo nastąpiła, bo już sa znamiona jej końca...

25. Data: 2009-03-23 18:04:00

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 23 Mar, 19:00, "Aicha" <b...@t...ja> wrote:

> Skoro XL może, to i 65-latka może! Ba! Musi :DDD

Aleś ty głupia, no naprawdę żal bierze... I skad się biorą takie
kobity???
A najgorsze, że każdy facet może na taką potem trafić, jak były mąż
Nurowskiej... Toteż uciekają.

26. Data: 2009-03-23 18:23:46

Od: medea <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

i...@g...pl pisze:

> Oczywiście, że nie, bo nie można tak beztrosko porównywać jak Ty to
> czynisz: moje mają oboje własnych rodziców, a nie matkę-feministkę,

Dziecko, które ma jedno z rodziców to tylko pałętające się pisklę?

> posługującą się kolejnym mężczyzną tylko do osiągnięcia orgazmu,
> absolutnie nie biorącej pod uwagę jego odmiennego, jakże dla niej
> egzotycznego :->

Jak to? Przecież jest matką, skoro ma córkę...

> I używającą córki do akcji przeciw "obcemu".
> To kim on dla niej był, co? - o niego się nie upomnisz? - daje mi to
> do myślenia...

Co Ci daje do myślenia? Programu nie oglądałam, więc opieram się na
~faktach, które Ty podajesz. Opinie sobie odpuszczam.

> Tak, teraz je widzę w guglu, bo nie używam czytnika. No cóż. Obfitość
> gwiazdek daje mi obraz mojej poczytności :-P

Obfitość tzn? Liczba ocen?

Ewa

27. Data: 2009-03-23 18:24:55

Od: medea <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

i...@g...pl pisze:

> Dużo.

Ale mogła zajść 6 lat temu w ciążę?

Ewa

28. Data: 2009-03-23 18:26:52

Od: medea <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

i...@g...pl pisze:

> Dużo.

Kazik M. też pewnie chciał mieć więcej dzieci, więc postanowił znaleźć
kobietę, która się na to jeszcze może zgodzić. ;/

Ewa

29. Data: 2009-03-23 18:29:07

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" napisał:

> Ale mogła zajść 6 lat temu w ciążę?

Przecież to śmieszne jest. Każda, która śmie wychylić głowę poza
Kinder, Küche, Kirche jest z gruntu zła, amoralna, aspołeczna i w
dodatku nie chce rodzić dzieci (nieważne, czy może czy nie) :)
A, no i najważniejsze - nieszczęśliwa jest. Na 120% :)

--
Pozdrawiam - Aicha

30. Data: 2009-03-23 18:43:44

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <i...@g...pl> napisał:

> właśnie dopiero teraz, po latach, jako nie mająca nic więcej w
> życiu do powiedzenia,

Taa... kobieta, która zjechała kawał świata, żeby uautentycznić swoje
książki (czyli pisząca podobnie jak ja) i ceniona w kilku krajach,
tylko nie u nas, nie ma nic do powiedzenia. Typowa polska zawiść :)

--
Pozdrawiam - Aicha

Kiedyż przejdziemy do ofensywy?
Czy to bluźnierstwo przeciw Panu Bogu Najwższemu?
oni sie lubią michał
ojojoj olechowski się źle czuje
Ksiądz kazał dzieciom chodzić w żałobie,po swoich usuniętych braciszkach.