Do jakiego specjalisty?

1. Data: 2003-04-24 06:25:32

Temat: Do jakiego specjalisty?
Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

No i mnie dopadło ;-))) i jestem zmuszony do skorzystania z usług
lekarzy dlatego też muszę się do tego dobrze przygotować.
A oto mój problem:
od paru dni bolą mnie łydki (nie byłem w górach wprost przeciwnie
byczyłem się na świętach u Mamy). I to bolą mnie w dziwny sposób - gdy
wstaję rano z łóżka - nie bolą, potem mam 1.5km spacerku - nie bolą -
potem jazda autobusem - nie bolą - potem 3km piechotką - bolą od
wyjścia z autobusu im dłużej idę tym mniej bolą, później w pracy
(praca siedząca przy komputerze) nie bolą jak długo siedzę gdy wstaję
by coś załatwić bolą aż się nie rozchodzą (i tak cały dzień bolą tylko
przy 'rozchadzaniu' po drobnym zmęczeniu).
Rodzicielka zasugerowała mi badania ogólne (w tym poziom cukru) i
pójście do specjalisty po rozmowie z lekarzem I kontaktu - toteż chcę
się do tej rozmowy dobrze przygotować.
Pytam więc:
Do jakiego specjalisty z takim problemem?

Pozdrawiam
Qwax

2. Data: 2003-04-24 21:31:15

Temat: Re: Do jakiego specjalisty?
Od: "Agati\(Aga\)" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Do jakiego specjalisty z takim problemem?
>
> Pozdrawiam
> Qwax

witaj Qwax

nie jestem lekarzem, ale wygląda to jak chromanie przystankowe, poczytaj
http://www.emedica.pl/szczeg_choroby.php3?nr=123&typ
=1

pozdrówka Agata

3. Data: 2003-04-24 21:36:45

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> nie jestem lekarzem, ale wygląda to jak chromanie
przystankowe, poczytaj
> http://www.emedica.pl/szczeg_choroby.php3?nr=123&typ
=1

No właśnie nie - nie boli mnie jak odpoczywam tylko jak
startuję po odpoczynku (nie po śnie tylko po 'odpoczynku
chwilowym')

Pozdrawiam
Qwax

4. Data: 2003-04-24 21:43:21

Od: "Agati\(Aga\)" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qwax" <...@...Q> napisał w wiadomości

> [...]
> >
> No właśnie nie - nie boli mnie jak odpoczywam tylko jak
> startuję po odpoczynku (nie po śnie tylko po 'odpoczynku

wiem, ze polujesz... do głowy przychodzi mi jeszcze włośnica, ale ja sobie
tylko tak gdybam...

Poydrawiam Agata

5. Data: 2003-04-30 15:39:25

Od: "Beata" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

jest to na pewno przykurcz mięśni kulszowo-goleniowych

6. Data: 2003-05-02 17:17:20

Od: o...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Do jakiego specjalisty z takim problemem?

Do internisty.
Mialem podobne cyrki. Jedna torebeczka potasu przez tydzien zalatwia sprawe.

Akupunktura
Moje dziecko strasznie sie poci.....
nadmierna potliwosc stop
Problem z krwia