Do jakiego specjalisty zabrac Mame?

1. Data: 2000-12-22 22:21:30

Temat: Do jakiego specjalisty zabrac Mame?
Od: "Leszek Kwiatkowski" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich,
Moja Mama ma zmiany zwyrodnieniowe w kregach szyjnych (C5-C6) i stawach
miedzykregowych, ktore wywierajac nacisk na naczynia krwionosne, powoduja
niedotlenienie mozgu. Do jakiego specjalisty powinna sie udac?
Z gory dziekuje za pomoc i zycze ZDROWYCH swiat...

--
\\\\\/////\\\\\/////\\\\\/////\\\\\/////\\\\\/////\\
\\\/////

2. Data: 2000-12-23 01:26:10

Temat: Re: Do jakiego specjalisty zabrac Mame?
Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Leszek Kwiatkowski napisał(a):

> Witam wszystkich,
> Moja Mama ma zmiany zwyrodnieniowe w kregach szyjnych (C5-C6)

Też mam dyskopatię, też C5-C-6 ale na skutek wypadku samochodowego.

> i stawach
> miedzykregowych, ktore wywierajac nacisk na naczynia krwionosne, powoduja
> niedotlenienie mozgu. Do jakiego specjalisty powinna sie udac?

Do chirurga ortopedy rehabilitanta i chyba do jakiegoś naczyniowca w
przypadku Twojej mamy.
Mnie najbardziej pomagały zabiegi DD( diadynamik) i lampa solux...ale to na
długo nie pomoże...szkoda wogóle ciągle tracić czas...Ja muszę uważać, żeby
mi szyi wiaterek nie zawiał, unikam przeciągów, bo potem wiadomo...cierpi
się...W razie czego są takie proszki przeciwbólowe p/n Profenid, które mi
pomagają...

> Z gory dziekuje za pomoc i zycze ZDROWYCH swiat...

Także Tobie i wszystkim na grupie życzę Zdrowych i Wesołych Świąt oraz
duuuużo prezentów pod choinkę :-)

Pozdrawiam

Kaja

3. Data: 2000-12-23 14:52:18

Od: <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> niedotlenienie mozgu. Do jakiego specjalisty powinna sie udac?
> Z gory dziekuje za pomoc i zycze ZDROWYCH swiat...

Do neurologa, ortopedy, reumatologa, a najlepiej do lekarza I-ego kontaktu.
Pewnie skieruje do por. rehabilitacyjnej, da leki poprawiające krążenie. Ale
cudów nie oczekuj - zmiany zwyrodnieniowe się nie cofają.
Tomek

4. Data: 2000-12-28 23:41:25

Od: "Teresa" <m...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomek rzekł był:
> [...]
Ale
> cudów nie oczekuj - zmiany zwyrodnieniowe się nie cofają.

Czyzby to byl ten Tomek Wajda, ktory pare lat temu nazwany byl "Szuwarem"
przez swoje *ukochane* kolezanki z pewnego wroclawskiego liceum? ;-))

hint: Jasiu

Pozdrowienia
Terska - incognito ;-)

5. Data: 2001-01-08 02:21:00

Od: "Vladek Komorek" <k...@m...net> szukaj wiadomości tego autora

"Kaja" <f...@f...pl> wrote in message
> [...]
Mam to samo.
Dwa razy w tygodniu wizyta u kreglarza przez dwa miesiace i przestal mnie
budzic rano bol szyi.
Co za ulga !!!

Ale to trwalo tylko okolo pol roku.
Zadne leki nie pomoga.
Tylko operacja w sytuacji krytycznej.

Olej z rokitnika
implanty stomatologiczne-jest ktos,kto sie poddał
zapalenie zatok, a oczy
Życzenia
Potrzebna pomoc.