Data: 2003-09-03 17:48:52
Temat: Re: Do konsultantek / klientek Avon
Od: "Joasia" <j...@W...pl>
Pokaż wszystkie nagłówki
Użytkownik "Rybka" <r...@i...pl> napisał w wiadomości
news:bj2qg3$9ag$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl...
> Zajmowalam sie Avonem przez 6 miesiecy, ale ta firma jest nie powazna, nie
> wiem jak mozna tak traktowac klientow i konsultatki, ktore de facto tez sa
> klientami. Podam tylko kilka przykladow, bo nie chce sie denerowac....
> - zdarzalo sie, ze dostalam produkty, ktorych nie zamawialam, albo np o
> innym zapachu, oczywiscie, mozna zwrocic, ale zwrot kosztuje, raz sie
> skusilam, nie zobaczylam ani produktu ani pieniedzy!
> - produkty przychodzily uszkodzone, rozlane w podulku,
> - nie zawsze przychodzily wszystkie, a niektore balsamy czekalam kilka
> kampani..
> - poza tym co niektore probki kosmtykow byly stanowczo za drogie,
> - nie mowiac juz o tym, ze jak przestalam zamawiac moja konsultatka (ta,
> ktora mnie zapisywala) napastowala mnie telefonem zebym zlozyla
> zanowienie... Boze co mnie obchodzi, ze ona ma wyrobic 100% aktywnosci
> konsultatek, skoro ja nie jestem zadowolona z obslugi!
>
> Tak bylko jakies 2 lata temu.
To chyba teraz troche sie zmienilo :))) Ja jestem konsultantka od 6 miesiecy
i tylko raz zdarzylo sie ze jakiegos produktu nie bylo w paczce, doslali go
w kolejnej paczce. Poza tym wszystko bylo w porzadku.
Pozdrawiam
Joasia
|