Re: Do mycia buzi?

Data: 2002-09-26 12:02:34
Temat: Re: Do mycia buzi?
Od: "Skakanka" <k...@N...pl>

> Dzieki za wiadomosc.
> A jak czesto go uzywasz?I czy stosowanie tego zelu rano i wieczorem nie
> przesuszy skory, bo kiedys stosowalam Jonson&Jonson zel do twarzy tez z
> mikrogranulkami i strasznie mi sie przesuszyla skora, szczegolnie przy
> nosie.

Uzywam dwa razy dziennie i nie przesusza.
Oczywiscie uzywam potem kremu na suche partie, ale ten zel sam w sobie jest
dosc lagodny, moze nie nadaje sie do wrazliwej skory ze wzgledu na te
granulki, ale ja mam wrecz wrazenie nawilzenia.
Jesli jestes z Krakowa moge Ci oddac reszte tubki, na probe.
A jesli masz bardzo wrazliwa skore, to u mojej mamy swietnie sie sprawdza
ATW antystresowy, tez w granicach 10 zl.

K.