Do 'oddzielnieśpiacych'

21. Data: 2003-02-10 12:15:56

Temat: Re: Do 'oddzielnieśpiacych'
Od: "MJ" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qwax" > napisał w wiadomości > > Jak najbardziej na temat - też
tego nie rozumiem (i dlatego pytam
> ;-))) ) a nawet jak 'nibyrozumiem - znam powody' - to nadal nie
> rozumiem!!!
>
> Ale ....

No właśnie dla mnie pod tym ale kryje się jedynie rozbieżność emocjonalna..I
wtedy jest mi obojętne czy ten ktoś ze mną śpi lub nie śpi ...Ale chyba nie
o takiej sytuacji myślałeś pisząc ten post..

> Pozdrawiam
> Qwax

MJ......

22. Data: 2003-02-10 12:33:29

Od: "puchaty" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MJ" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> nie wyobrażam sobie abym miała się pozbyć męża z lóżka z powodu
> dziecka...
> Mało tego chyba wtedy pozostaje bardzo mało miejsca na spontaniczność na
> dłoń pod kołdra ........(itd.)
> Wiem ze gdyby tak było nie tylko ja czuła bym się źle..bo było by to
> krzywdzące tez dla mojego partnera ....w końcu nasz synek czy córka nie są
> wstanie zapełnić pewnej potrzeby ciepła emocjonalnego.mało tego zawsze jak
> mi śni się cos nieprzyjemnego to uwielbiam przylepić się do jego pleców
> przełożyć dłoń ............(cii) spać :P

Różni nas tylko to, że Ty jesteś kobietą a ja mężczyzną (w kontekście
tego tematu).

puchaty (czasem zbyt mężczyzna ;-)

23. Data: 2003-02-10 13:04:58

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
temat - też
> tego nie rozumiem (i dlatego pytam

> No właśnie dla mnie pod tym ale kryje się jedynie rozbieżność

A co rozumiesz pod tym terminem?

> I wtedy jest mi obojętne czy ten ktoś ze mną śpi lub nie śpi ...

Chyba tylko w przypadku "Jak śpią to nie grzeszą" ;-)))

Pozdrawiam
Qwax

24. Data: 2003-02-10 13:09:37

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Dzis wtulona z jednej strony w maly lokiec, z drugiej w duzy po raz setny
> poprzysieglam sobie, ze to juz ostatni raz ;))) oczywiscie wieczorem Karolek
> znowu wyladuje z nmi ;)))

W jakim wieku jest Karolek?

> ja tez. I mam nadzieje, ze moj TZ ma to samo (jakos nigdy nie rozwazalismy
> tej kwestii, ale skoro nawet kiedy mam ciezka rype - jak teraz - nadal spimy
> razem, co nie jest rozsadne...)

Wiesz - chyba zarazilas mnie ta grypa... Odkad przeczytalam Twoj post zaczela
mnie bolec glowa i chyba mam goraczke. Oto nowa droga narazenia :)

> tym
>
> Aha, ja tez mam taka nadzieje i ani cienia pomyslu,  jak odstawic malego od
> piersi, a to jest kluczowa sprawa w tym wypadku.

Ja na razie nie zamierzam odstawiac, aczkolwiek tez nie mam ani cienia pomyslu,
jak to zrobie w nieokreslonej na razie przyszlosci :)

Pozdrawiam,
AniaR

25. Data: 2003-02-10 13:12:52

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> miejscem dla psa nie jest łóżko, tylko jego

Zgadza się!! Tylko co zrobić jak uzna że nasze jest jego ? ;-)))

A propos pies w łóżku - jest to pierwsza rzecz którą uczyłem wszystkie
moje psy - i nie wiem dlaczego wredne kundle nauczyły się że łóżko
jest dwuosobowe. Ładowały się do grzania nóżek tylko jak byłem w łóżku
sam (albo sama TŻ). Gdy byliśmy we dwoje to psa nie dało się w żaden
sposób zmusić do spania w łóżku - i grzania nóżek
Muszę tu zaznaczyć że najlżejszy z moich piesków ważył 25 kg (a
jeden -sunia bernardyna - dobija do 70 - to jest dopiero frajda jak
przyjdzie się przytulić ;-))) )

Pozdrawiam
Qwax

26. Data: 2003-02-10 13:22:44

Od: "puchaty" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qwax" <...@...Q> napisał w wiadomości
> emocjonalna.
>
> A co rozumiesz pod tym terminem?

On ją kocha - ona nie (lub odwrotnie).
Zapewne o to chodziło MJ.

Tylko co zrobić z fantem, gdy mówi, że kocha a śpi gdzie indziej?

> Chyba tylko w przypadku "Jak śpią to nie grzeszą" ;-)))

puchaty, który grzeszy głównie gdy śpi

27. Data: 2003-02-10 13:29:51

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> On ją kocha - ona nie (lub odwrotnie).
> Zapewne o to chodziło MJ.
>
> Tylko co zrobić z fantem, gdy mówi, że kocha a śpi gdzie indziej?

"Jak partia mówi że nie da to nie da,
Jak partia mówi że da to mówi"

Pozdrawiam
Qwax

28. Data: 2003-02-10 13:31:26

Temat: Niech się odezwie kto nie śpi z TŻ...
Od: "puchaty" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

... bo szukam przyjaciół w nieszczęściu

puchaty

29. Data: 2003-02-10 13:34:18

Od: "puchaty" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Jak partia mówi że nie da to nie da,
> Jak partia mówi że da to mówi"

To co - mam zjeść legitymację?

puchaty

30. Data: 2003-02-10 13:36:38

Od: "Sławek" <f...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> noc zeby upominac psa za kazdym razem jak wejdzie na lozko. I dlatego tak
> zostalo.
> Naprawde probowalam najpierw nie nauczyc go spania w lozku , pozniej kilka
> razy go tego oduczyc. Ja nie jestem w stanie tego zrobic.
> Mysle ze jak kiedys pojawi sie dziecko to beda inne warunki mieszkaniowe i
> pies nie bedzie spal z nami w pokoju. Zdaje sobie sprawe ze pewnie bedzie
> piszczal i bedzie chcial spac z nami, ale co moge teraz zrobic?
> Za to jest jeden plus... jak on grzeje... najlepszy kaloryferek jaki

Oj .... to ja mimo, że psa mam też nie toleruję aż takiego z nim "zbliżenia"
. Odzwyczaić jest go dość łatwo. Ja mojego odzwyczaiłem od nocnych wędrówek
po domu. Wędrował po wszystkich pokojach a że piesek duży (owczarek
niemiecki) to "tupiąc" pazurami po podłodze budził wszystkich. Zgodnie z
zaleceniem znajomego "psiarza" przez parę miesięcy na noc wiązałem go do
posłania na długiej smyczy. Po tygodniu przestały mu się łapy wplątywać w
smycz, po trzech miesiącach nawet bez smyczy w nocy trzyma się swego
posłania (i tak już mu zostało). W przyszłym miesiącu kończy 13 lat i poza
utratą słuchu jest w całkiem przyzwoitej kondycji. A tak już całkiem OT -
może ktoś ma doświadczenia jak postępować z głuchym psem? Stracił słuch w
ciągu ostatnich kilku miesięcy. Generalnie, wracając do tematu problem mebli
został rozwiązany za pomocą konsekwencji (wszyscy go z tapczanu i foteli
gonili) oraz ... odświerzacza powietrza którym przez jakiś czas meble były
"upachniane". Pies, który ma bardzo wrażliwy węch zaczął meble omijać
szerokim łukiem i przez ponad 10 lat nie zdarzyło się (choć nikt tych mebli
później już nie pryskał) aby nawet próbował sie na nich pokładać. Natomiast
właściwości "grzewcze" psów związane są z tym, że mają wyższą temperaturę -
trochę powyżej 37. Mój "kundel" uwielbia kłaść się na stopach ... żony, na
moich nie chce paskuda nawet jak mi zimno. ;-( W domu mimo olbrzymiej
miłości jaką pies jest obdarowywany zarówno przez nas jak i przez dzieci
zachowany jest dystans. Żadnego tulenia buzi do psa, lizania po twarzy,
wspólnego spania, jedzenia ze "wspólnej miski" itp. Pies ma również zakaz
wstępu do kuchni (jedyne pomieszczenie w domu do którego nie wolno mu
wchodzić), który to zakaz pies od wielu, wielu lat respektuje.

Pozdrawiam
Sławek

Poszukuję par z dzieckiem do 1 roku życia...
sprawnosc a bycie razem
KRAKÓW - tanie usługi fotograficzne
prosze o pomoc jak zlagodzic klimakterium
Pozew rozwodowy